![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een alcoholverbod ingevoerd worden? | |||
Ja, voor iedereen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Ja, maar alleen voor Vlamingen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Nee, alcohol is het enige wat het leven nog draaglijk maakt voor gefrustreerde Vlamingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Kom, doe ze nog eens vol! |
![]() ![]() ![]() |
29 | 76,32% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Volksbelang bestaat niet. Maar als jij met je individueel willetje denkt mij te zeggen wat te doen en wat niet, dan ben je verkeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of vergis ik me, en heb ik het tegen een volbloed-verzetsstrijder? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Dat zal dan eerder van de ernst en de situatie afhangen, maar stilzitten, dat niet. Ik betwijfel of ik hoe dan ook onder zulk een dictatoriaal regime zou blijven wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog wel niet gelukkig met het te groot aantal verkeersslachtoffers in Vlaanderen.
Daar moet dus iets aan gebeuren. En zelfs al zou dronken sturen slechts een uiters klein effekt hebben op het aantal verkeersslachtoffers, dan blijf ik het de moeite vinden om daar tegen op te treden. Dus de pakkans omhoog en de strafmaat omhoog (dit laatste liefst met zoveel als mogelijk inventiviteit: vb. iemand rijverbod geven voor 5 jaar, behalve voor woon-werk-verkeer; vb. iemand rijverbod geven voor 5 jaar maar enkel op weekends en/of nachten; vb. iemand rijverbod geven voor 5 jaar, behalve wanneer hij een van zijn kinderen naar school, jeugdbeweging ... vervoert; vb. iemand voor 5 jaar opleggen dat hij 0,0 alkohol mag hebben; enz. en ook die dingen onderling gekombineerd) Bij herhaling natuurlijk den jail in, vb. uit te zitten in zondagen enz. Bij ongevallen met gekwetsen: gewonen jail ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht ben jij de enige levende in Vlaanderen die je stelling kan aanhangen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |