![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Burger
|
BUB
Vrij Vlaanderen! Nee! ONBEKENDE PARTIJ DIE NOG UITGEVONDEN MOET WORDEN! ... Ga zo verder jongens en straks zijn er meer partijen dan %'en en staan we versteld als een partij 1,2% haalt, er is nu al genoeg moeite een meerderheid te vormen? En ps: meneer de leeuw uw partij staat ook voor een onafhankelijk vlaanderen neem ik aan? Dan ben je op voorhand al gedoemd want daar zit de doorsnee vlaming nu echt niet op te wachten zijn er al genoeg van die soort geloof ik... ps: vlaams-nationalisme wordt bij het volk (waar jullie ook toe behoren btw, maar jullie zeggen altijd "het volk" dat ik ook maar es meedoe) geassociëerd met (extreem) rechts. Raden wie je daar voor te danken hebt
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
daarom zijn wij een vakbond hé geen steunpunt van de patroons ww.neutr-on.be |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Burger
|
De Waalse/Vlaamse media?
"Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenen en apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven." ronduit.sleezer.be Laatst gewijzigd door Weerbarstig! : 2 januari 2008 om 20:08. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Burger
|
Door bepaalde standpunten in te nemen neem je automatisch een plaats in op het politiek spectrum. Tenzij jouw standpunten zodanig in ballans zijn dat links en rechts elkaar opheffen. Dan wordt uw partij een centrum partij, wat CVP ooit eens was. Kijk hoe populair ze geworden zijn door naar rechts op te schuiven of kartel te vormen met de rechtse NV-A.
Ik wens je veel succes toe maar een nieuwe partij uit de grond stampen vraagt enorm veel werk en vooral geld. Maar de wet zegt dat iedere Belg een politieke partij mag oprichten, dus proberen staat vrij. Jouw partij zou eerder berusten op het humanistische gedachtengoed? http://nl.wikipedia.org/wiki/Humanisme Laatst gewijzigd door Zam : 2 januari 2008 om 20:19. |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#87 |
|
Minister-President
|
Een partij die uit de grond komt? Zijn jullie holbewoners ofzo?
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Naar mijn mening is er geen ,kiezerspotentieel voor een dergelijke partij. Alleen voor een links -Vlaamsnationalistische partij is nog veel ruimte omdat deze ontbreekt. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 3 januari 2008 om 11:43. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
maar beweert onpartijdig te zijn? Je kiest ervoor om los te staan van politieke partijen, maar kan die neutraliteit niet doortrekken?
|
|
|
|
#91 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Minister-President
|
Ik denk dat "populisme" wel een goede beschrijving vormt van de uit de grond komende partij.
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en geen zelfstandigenorganisatie of patroonsorganisatie of gekleurde politieke partij, uiteraard zullen wij standpunten innemen, bv. over het geklungel bij justitie , het verjaren van fiscale miljoenen, slechte werkomstandigheden, enz. www.neutr-on.be |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hoeveel leden heeft neutron?
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Gouverneur
|
Op welke manier bedoel je "hilariteit"?
|
|
|
|
#98 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Burger
|
Citaat:
en ik druk jullie gewoon ff op de feiten Je dwingt me in deze maatschappij te leven (ja hoor dat is een dwang) dus kan ik evengoed er wat kritiek op geven ook, niet?
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Vreemdeling
|
Op de manier dat uw belachelijke, amateuristische, nietszeggende en wegens klaarblijkelijke incompetentie bij voorbaat mislukte poging bij de meeste mensen op de lachspieren werkt. De uitlachspieren, welteverstaan.
|