![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Allee, volgens u is het voor Ratz dus een kruis om in die pausmobiel te moeten rondrijden.
Ja, aan alles zal wel een uitleg zijn hé. En is zijn privéhelicopter ook zo'n kruis? En die tientallen miljoenen die hij vorig jaar uitgaf om zijn vacantie-optrekje wat op te knappen? Voor dat kruis kreeg hij zelfs openlijk kritiek van zijn eigen volk. Laatst gewijzigd door cor : 6 januari 2008 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De paus zelf weet dat het een toneelstuk is en alles fake is! Behalve hun geld natuurlijk, waar ze geen belasting over hoeven te betalen als ik me niet vergis. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
deeeeeenken, nee, geloven! Natuurlijk, want als je gaat denken, valt de hele charade uiteen! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geloofsteksten zijn geen historische teksten. Je moet dus wel denken... Interpreteren zelfs!
De paus leeft trouwens helemaal niet in weelde. Zijn appartement bevat een bed en een tafeltje. Ooit al eens in een abdij of iets dergelijks binnengeweest? Je moet me trouwens nog eens uitleggen waarom het katholicisme volgens jou via 'verdeel en heers' haar gelovigen zou opzetten tegen anderen? Want eerlijk gezegd, daar snap ik helemaal niets van.. Sorry dat dit zo laat komt, maar sommigen moeten nog studeren! mvg |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'men' is bezig momenteel de "Christenen' uit te spelen tegen de "Islam" met een achterliggende reden, zie daarvoor de NWO en de paus niet in weelde? la me nie lachen Straks verdwaald ie nog in zijn gebouwen. ![]() Volgens mij is het vaticaan ook nog eens eigenaar van de UK. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sommigen verwijten de Kerk hierom juist (te?) verregaande naïviteit, terwijl jij nu weer stelt als houdt de Kerk er een verborgen agenda op na. 't Is ook nooit goed hé... Een stok om te slaan vind je altijd wel, daaraan is niks moeilijks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je in het nieuws te zien krijgt is alleen voor publieke consumptie. Jordan Maxwell zegt het heel treffend in de docu "Zeitgeist": "The religious institutions are at the bottom of the dirt" En zo ver ik het zie is het idd zo. Ze naaien je waar je bij staat! En sorry het gaat me er niet om om een stok te vinden om te slaan. Ik heb dit gewoon 'ontdekt" en anderen met mij, Maar dan moet je je eens in de NWO gaan verdiepen. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 januari 2008 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Met dat geld kunnen ze heel wat mensen helpen aan voedsel en drinken. Het Vaticaan blijkt ook nog eens rijker te zijn en zakelijker ingesteld dan ik dacht. Zo blijkt uit een bericht in het Nos Journaal dat volgens de Italiaanse media het Vaticaan ongeveer een miljard euro korting krijgt op de te betalen inkomstenbelasting en dat het Vaticaan is vrijgesteld van lokale belastingen op onroerend goed. "Daarnaast zou het Vaticaan slechts de helft van de gangbare tarieven betalen voor zakelijke activiteiten zoals scholen, ziekenhuizen, hotels en klinieken. In totaal zou de Italiaanse staat door de speciale regelingen voor het Vaticaan jaarlijks ruim 1,3 miljard euro aan inkomsten mislopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
right! ![]() En als het op het NOS (SON) Journaal komt ga er maar van uit dat het nog veel meer is! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 januari 2008 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Sommige mensen zouden dit boek eens moeten lezen:
![]() Hier staat ie online: http://www.scribd.com/doc/396510/The...istian-History wel oppassen, want je schrikt je dood als je ziet wat voor dood en verderf de kerk gezaaid heeft Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 7 januari 2008 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Dit is ook een goede:
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus hij gaat nu al zijn bezittingen verkopen en dan het geld weggeven? ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Kun je in elk geschiedenisboek dat zichzelf wat au sérieux neemt, terugvinden, of toch op zijn minst de grote lijnen ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er om wat de kerk gedaan heeft en dat is niet fris! Helemaal niet fris! tuurlijk heb ik ook geleerd over de inquisitie etc Maar het is toch erger dan in de 'boekjes staat' Lees anders dit eens en schrik U dan dood: http://www.jordanmaxwell.com/article...0Bloodshed.pdf de kerk heeft zich als een Hitler gedragen! Weg ermee! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 januari 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel secten er sedert 345 al geweest zijn binnen de katholieke Kerk is niet meer te tellen, nu Opus Dei, De Weg, de Focolare, de Neocatechumene, allemaal door de vorige Paus gezien als een soort persoonlijke Armada (zie het boek De Armada van de Paus, van Gordon Urquhart) En dan spreken we nog niet van de schisma's en afscheuringen van de protestantse sekten en de bloedige oorlogen tussen beiden (Nacht van Sint Bartholemeus bijvoorbeeld, vervolgingen van de Hussieten, jacht op de Hugenoten) Wie de bijbel ook maar in zijn bezit had werd verbrand of doodgemarteld. Vandaar de vele protestants gezinde gelovigen die naar de Verenigde Staten zijn gevlucht waar er vrijheid van godsdienst werd geboden. Is daar nog iets van Christus in te vinden? En toch durven ze het allemaal aan te beweren dat ze zich op de bijbel inspireren. Geen wonder dat de mensen in niets meer geloven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Het wordt wel eens tijd dat we ons concentreren op de goede dingen die de katholieke kerk doet. Er die zullen er zeker zijn.
Laatst gewijzigd door system : 7 januari 2008 om 21:16. |
![]() |
![]() |