![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: vanwie is de bodem van de noordpool ? | |||
van rusland |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
van canada |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
van die hollander ( dacht toch dat het een hollander was ) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
van iedereen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 62,50% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee dat zeg ik nergens zoals ik ook nergens iets goedkeur aangaande kinderen verkrachten en meer van dat
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
er zijn dus enkel nog argumenten van jouw welkom over waarom de noordpool wel of niet van iedereen is als je het over iets anders wilt hebben start daar dan een topic over ik heb trouwens ook een topic met de titel de wereld is van iedereen daar kan je dat dus bediscussieren ps ook in dat topic gaat het niet over de topicstarter ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() noordpool remember ?
van iedereen ja of nee ? zo ja waarom ? zo nee idem ...
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij had het over de wereld, dus ik ben over dat beginnen discussiëren, aangezien je het niet meer kan halen wil je weer snel terug naar het begin van de discussie, voor dat ik er eigenlijk dus tussen kwam, best logisch eigenlijk, voor mensen die hopeloos zijn. Maar nu kruip ik mijn nest in, genoeg gelachen, en vergeet niet uw mond te spoelen voor je je bed in kruipt. |
||
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() ok oef zijn we vanaf - kunnen we het terug over het onderwerp hebben zonder gestoord te worden
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders kan je gaan stellen dat Italie en China ook het recht hebben om half Europa en heel Azie op te eisen, dit op basis van historische gronden. Historische rechten zijn juist de grootste oorzaken van oorlogen. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit forum dient voor politieke discussies, niet voor laag-bij-de-gronds gescheld.
|
![]() |