![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja ma ey klonk wel zo...
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
En bwah ik zie het probleem niet het is toch in je vriendenkring. Een beetje cafépraat op een persoonlijke pagina is toch niet erg... Nuja. Dat laatste daar is weinig kans toe geloofk ![]() Mja ma je eigen naam de persoon die komt schrijven kent je wel en het is niet alsof echt iedereen alles van je kan zien... Maar ik kan het niet uitleggen.
Laatst gewijzigd door largo_w : 19 januari 2008 om 22:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Eigenlijk snap ik niet helemaal wat je bedoeld maar then again ik ben niet degene die psychologie studeert maar dit klinkt tamelijk alsof je iedereen die niet denkt zoals jij classificeerd als "niet/minder normaal"... nuja soit hoor... terug naar facebook ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() da's een waarschuwingsbord van de Zapatisten in Oaxaca, Mexico. (check maar es op wiki)
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 19 januari 2008 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Was jij het trouwens niet die hier eens postte dat jij daar ook wel een accountje hebt?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Zapatis...nal_Liberation ofte een groepje ongeregelden die macht willen en daarvoor over lijken gaan. Jep ik vergiste me niet in mijn voorgaande antwoord ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() ik snap uw punt niet ze..
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 20 januari 2008 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Microsoft is eigenlijk een hopeloos bedrijf. Als ze hun OS niet hadden als melkkoe dan zouden ze al lang failliet zijn (en ik mag hopen voor hen dat ze zich herpakken met hun Vista want zowat iedereen wil bij XP blijven). Al hun projecten om hun vijanden (Google, Apple, ... etc) bij te benen zijn mislukt. De Zune is geen succes, etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() een nieuwe groep op facebook gaat onder de naam "nga" of "de nieuw gentse alliantie" deze groep staat voor (en ik citeer):
Gent onafhankelijk! Gent Vrijstaat! " Beginselverklaring " alias 70-punten plan 1. Gentse onafhankelijkheid als stadsstaat als Vlaanderen zich losscheurt van België. Separatisme deluxe! 2. Annexatie van Zelzate, teneinde economische zelfstandigheid te bereiken. 3. Als de toevloed van West-Vlamingen niet stopt, zullen er radicale acties van de NGA-milities volgen, zoals de totale blokkage van de E17/E40, alsook het dynamiteren van de spoorbrug op het traject Gent-Bruhhe. 4. Gentse supporters van FC Bruhhe zullen standrechtelijk geëxecuteerd worden. 5. Officiële stadstalen zijn Gentsch en Français. We moeten de Gentse bourgeoisie aan onze kant hebben, n'est-ce pas? 6. Na de onafhankelijkheid zal een Gentse Constituante een grondwet uitschrijven, met een "Raad der Wijze Gentenaars", een Commissie en Juges. Gentenaars zullen voorrechten hebben ten opzichte van niet-Gentenaars. 7. Gentse West-Vlamingen, niet te verwarren met West-Vlaamse Gentenaars, zullen verplicht een inburgeringscursus volgen. Bij weigering of stupide verwijzingen naar elementaire mensenrechten zal onvermijdelijk een verwijzing volgen naar de goelags van Gentbruhhe. Ordnung muss sein! 8. Het officiële staatshoofd van de Gentse Vrijstaat ( protocolair-ridicuul ) is de Gentse tsaar. Zijn residentie ligt te Moskou-Ledeberg. 9. De fieste stoppen nooit op de Flashmarkt. 10. Aanvraag van het Gentse nationale voetbalteam ( kleuren : zwart/wit ) voor het lidmaatschap van internationale voetbalorganisaties zoals de FIFA en de UEFA. Deschacht mag niet meer voor het fascistoïde Vlaamse team spelen. Ook al is hij een blonde jeannet, hij blijft een Gentenaar. De revolutie concreet 11. Het Gentse politiekorps moet aan onze zijde staan, al zal het zich eerst wel moeten ontdoen van die ergerlijke Steven De Smet. 12. Hoofdkwartier van de revolutionaire krachten bevindt zich in het Gravensteen. Uitvalsbasis en bastion. Gentser kan niet. 13. Organisatie van een groot revolutionair feest. Eerst een support-speech van el Fidel, vervolgens plaatjes van het geslacht Dewaele. Gent heerst! 14.Coup in de media, VRT wordt urgent 15.Verbreken van alle diplomatieke betrekkingen met Vaticaanstad. Ratzi kan den boom in. 16.Blokkeren van alle strategische toegangswegen tot Gent, oprichten van douane-posten. 17. Gentse stoottroepen ( de Gentse Militante Orde ) ter ondersteuning van het beleid. Een bonte mix van pissed off Turken, pyromane Parisiens en de Boerenbond ( om ze in 't zak te zetten ). 18.De 19e eewse gordel wordt onze core-business, de steun van Malem, Ledeberg, Dampoort, Rabot, Nieuw-Gent en Brugse poort is onontbeerlijk voor de NGA. 19. We aanvaarden niets van Brussel, evenmin van Halle of Vilvoorde. 20. Geen nachtvluchten boven Gent, tenzij boven de goelag van Gentbruhhe. 21. Restrictieve toelatingsvoorwaarden voor het verkrijgen van verblijfsvergunningen voor West-Vlamingen. Zij krijgen een zwarte kaart ( niet te verkrijgen voor houders van een abo voor FC Bruhhe ) 22. Nationalisering van Sidmar, Volvo en de Charlatan. 23.Horeca-inkomsten gaan naar de Gentse revolutionaire strijd. Schadeloosstelling volgt, een buitenverblijf op de Fiji-eilanden behoort tot de mogelijkheden. 24. Faciliteiten voor Gentenaars ( niet-uitdovend ) voor Gentenaars in donker rechts Vlaanderen. 25. De Gentse munteenheid is de Ganda. additionele voorstellen: 26. Alle West-Vlamingen moeten een hoofddoek dragen 27. De woekerwinsten van het Gents parkeerbedrijf worden gebruikt om gratis Irish Coffee's uit te delen op de Vlasmarkt tijdens de feesten. Enkel voor Gentenaars, dit spreekt voor zich. 28. Er moet een nieuwe, grotere zeesluis komen in Terneuzen om de Gentse haven ook grotere mastodontschepen uit China en andere overbevolkte landen te ontvangen. Bij weigering van de Nederlandse overheid dringt een protectoraat over Terneuzen zich op. Bij halsstarrige weigering van de Nederlanders zal de Gentse Militanten Orde officieel de toelating krijgen om in Holland den boel te gaan afbreken. 29. Yves Leterme mag het grondgebied enkel betreden met zijn broek op zijn enkels en met pluimen in zijn gat. (liefst roze) 30. Alle Genste websites moeten eindigen op .ge 31. t/m 70. (vul zelf aan)
Laatst gewijzigd door largo_w : 22 januari 2008 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Moet Gent om dit te bereiken een oorlogje voeren met Georgië?
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat ze maar komen.... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Soms krijg ik de indruk dat ik bepaalde mensen aan de andere kant van de wereld ken dan mensen die achter mijn hoek wonen. Het is niet omdat ik daar geen moeite toe doe, maar het ligt ook niet in mijn aard om een voet tussen de deur te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er onder invloed van mijn zonstralende betere helft eens mee begonnen, maar heb het al gauw gelaten voor wat het is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben het al beu.
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ik zit liever op netlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Door het enthousiasme hier heb ik ook een account gecreëerd. Het lijkt professioneler maar blijkt bij nader inzien zoals ik verwachtte, alleen is het met nog wat meer verplichtingen om uw contacten lastig te vallen, waardoor het hele spel aan het rollen blijft. Ik schuw zo'n dingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Heu, Ik heb geen facebook, maar blog wel elders.
|
![]() |
![]() |