![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik eet net zo lief een gebakken schoenzool.
Als je dat jaren niet gegeten hebt ruik je pas hoe zo'n stuk dier ruikt naar dood en rotting. En hoe het smaakt naar lijden en afzien. Maar gelukkig is de consument geconditioneerd en vreet hij wat de pot/winkel voorschotelt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat eetbaar?
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Laat de vegetariërs maar lullen. Ze verwijten de koeien dat ze te veel methaan de lucht inblazen en alzo een gat in de ozonlaag veroorzaken. Als mensen beginnen gras eten doen ze net hetzelfde als de koeien. Misschien moeten we vegetariërs een methaantaks opleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() hallo Dajjal !
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() In de EU is wetgeving over vegetarische producten onbestaande, dus 't maakt allemaal niks uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik krijg geen subforum vegetarisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() [quote][quote]
Citaat:
![]() www.vegatopia.com dat zou trouwens ook geen enkele zin hebben, een subforum vegetarisme op dit forum. Vegetariërs zijn gevonden vreten voor vleeseters Die kunnen alleen terecht op speciaal voor hen bestemde, goed afgeschermde fora. Van twee één ofwel ga je door met je leugens en laster en dan krijg je van mij definitief geen praat meer ofwel stop je ermee overweeg Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2011 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 21 mei 2011 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doe eens een update dat experiment heeft een jaar geduurd en is al drie maand afgelopen 2 ik heb je dat al eens een keer gezegd maar je geeft er de voorkeur aan op hetzelfde bot te blijven knabbelen omdat je het een te leuk aanvalletje vindt om het los te laten 3 ik ben 13 jaar veganist plus nog eens een jaar of vijf of langer vegetariër geweest en nu opnieuw met een jaar onderbreking vanwege B12 uit scampi wat je zegt is dus pure kwaadwilligheid maar ik weet hoe kwaadwillig je bent je hebt mij al eens gestalkt met ongevraagde obsessieve taalcorrecties, tot moderatie er een stokje voor stak zoals ik zei, als je kiest voor non-communicatie, ga dan verder je gangetje maar dan vraag ik me af,wat je op een discussieforum komt doen? De kwaadwillige pestkop uithangen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() jij kunt er ook goed naastslaan als hobby
als je wil meedoen wees dan bij de les Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2011 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
En de vraag wat ik hier kom doen, kan ik even gemakkelijk terug in je gezicht gooien: ik heb je hier nog maar amper een poging zien doen om op een normale manier in debat te treden over gelijk welk onderwerp. Klagen, mensen stalken, zeuren over hoe je recht hebt op privé-subfora, maar verder? Bitter weinig, jammer genoeg. Net zoals met die taalcorrecties: het is allemaal plezant zolang je zelf de pester kan uithangen, maar als iemand daar dan een grapje over maakt, dan is het al heel wat minder. Maar goed: jij je zin. Vanaf nu negeer ik je gewoon opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sta jij continue op je hoofd ? zo nee: zet jij altijd alles op zijn kop? Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2011 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoofvleesveganisme dus. |
|
![]() |
![]() |