Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2004, 13:22   #81
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Trouwens K9, ik heb net een spotje gezien van Kerry op cnn die ook 11 september gebruikt voor de verkiezingen .
Wat nu? Even erg of is het nu al wat minder erg omdat het Kerry is?
bron? Jouw woord is nu niet echt betrouwbaar hoor.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 13:24   #82
k9

Standaard

Citaat:

Komaan K9, ik wacht. Nu geen reactie van afkeur richting kerry voor dezelfde wandaden als Bush????
Ik post niet buiten kantoor uren dan heb ik wel betere dingen te doen.

Zeg nu eens waar dat spotje over ging.
Oud 15 maart 2004, 14:36   #83
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Trouwens K9, ik heb net een spotje gezien van Kerry op cnn die ook 11 september gebruikt voor de verkiezingen .
Wat nu? Even erg of is het nu al wat minder erg omdat het Kerry is?
bron? Jouw woord is nu niet echt betrouwbaar hoor.
Bron???? Ik ken een geheim agent in de VS die bij het pentagon werkt . Bron???? Ooit van televiesie gehoord? Waar kun je volgens jou anders reclame spotjes bekijken?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 14:38   #84
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zonder Saddam was er geen embargo.

Indien hij iets had ingezeten met zijn eigen volk had hij gedaan wat men vroeg zodat er geen embargo nodig was en zijn volk niet hoefde te sterven, heel simpel maar hij heeft voor het andere gekozen dus het is zijn schuld ja,

Het embargo was de VN punt gedaan . Had de VS/VN saddam verwijdert in 91 was er helemaal geen embargo nodig geweest. Had het westen nooit saddam gesteund ...

De VS/VK/frankrijk bombardeert een waterzuiveringsinstalatie . De onderdelen om die te herstellen mogen niet door het emabrgo aangevoerd worden. gevolg duizendne sterven door het drinken van besmet water (anders sterven ze van de dorst) en voor jou zijn die door saddam veroorzaakt?

Ach ja zo simpel om alles op saddam te steken he?

Citaat:
waar heb je anders een leider voor in een land? Indien jij vind dat enkel de doden meetellen die hij echt zelf heeft vermoord tja dan hoef je zeker niet te praten over de doden die Bush zogezegt onder zijn naam heeft staan want hij heeft er dan zelf ook geen vermoord hé.
Nee dat zeg ik absoluut niet ik zeg welke doden heeft saddam op zijn geweten? Of hij ze nu zelf afknalt of dat op bevel laat doen maakt me dus niks uit. (en kom niet weer af met doden door het embargo) Daarom vroeg ik toon eens aan hoeveel doden er vielen de laatste paar jaar.
Awel als het de VN was punt gedaan dan moet je niet alles op Bush steken. En zeker niet op Bush omdat het toen Clinton was en niet Bush.
Oud 15 maart 2004, 14:41   #85
k9

Standaard

Citaat:

Awel als het de VN was punt gedaan dan moet je niet alles op Bush steken. En zeker niet op Bush omdat het toen Clinton was en niet Bush.
Ik heb het ook nooit 'allemaal' op bush gestoken . En mag ik hieruit besluiten dat je zonder argumenten zit?
Oud 15 maart 2004, 14:43   #86
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb het ook nooit 'allemaal' op bush gestoken . En mag ik hieruit besluiten dat je zonder argumenten zit?
Mijn argument is dat zonder saddam er geen dode zou gevallen zijn. Zonder Bush zou saddam er nu nog zijn. En dat de huidige doden meer de schuld zijn van saddam en niet van de VS dan, alleen of niet alleen.
Oud 15 maart 2004, 14:45   #87
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Komaan K9, ik wacht. Nu geen reactie van afkeur richting kerry voor dezelfde wandaden als Bush????
Ik post niet buiten kantoor uren dan heb ik wel betere dingen te doen.

Zeg nu eens waar dat spotje over ging.
Zeg maar gewoon dat je geen internet hebt thuis hoor, is geen schande zalle.
Oud 15 maart 2004, 14:46   #88
k9

Standaard

Citaat:

het is eerder moeder de vrouw die dat niet wil

ps : den ADSL word door het werk betaald dus eigenlijk heb je gelijk ik heb geen ADSL
Oud 15 maart 2004, 14:51   #89
k9

Standaard

Citaat:
Mijn argument is dat zonder saddam er geen dode zou gevallen zijn.
In het midden oosten? Ferme utopie zou ik zeggen. En dat neemt nog steeds niet weg dat het westen saddam tot 91 gesteund heeft . Blijkbaar was hij tot dan toch niet zo slecht.

Als voor de slachtoffers van deze oorlog die zijn toch echt wel voornamelijk te danken aan bush en co . Moesten die er niet geweest zijn waren er practisch geen van die 10 000 doden gedood het laatste jaar.
Oud 15 maart 2004, 14:52   #90
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

het is eerder moeder de vrouw die dat niet wil

ps : den ADSL word door het werk betaald dus eigenlijk heb je gelijk ik heb geen ADSL
Lol wat is het nu? Je hebt er geen omdat de baas in huis het niet wil of omdat het eigenlijk niet door jou word betaald?
Oud 15 maart 2004, 14:53   #91
k9

Standaard

Citaat:
Lol wat is het nu? Je hebt er geen omdat de baas in huis het niet wil of omdat het eigenlijk niet door jou word betaald?
Ik heb internet betaald door het werk maar gebruik dat amper voor forums omdat ik wel betere dingen te doen heb en omdat den baas thuis dat niet graag heeft.

zeg kan je nu eigenlijk eens dat spotje beschrijven waar je zoveel ophef rond maakt?
Oud 15 maart 2004, 15:04   #92
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik heb internet betaald door het werk maar gebruik dat amper voor forums omdat ik wel betere dingen te doen heb en omdat den baas thuis dat niet graag heeft.

zeg kan je nu eigenlijk eens dat spotje beschrijven waar je zoveel ophef rond maakt?
Waar ik zoveel ophef over maak??? Ik vroeg enkel aan jou, degene die er zoveel ophef over maakte toen Bush het deed wat je er nu van vind dat Kerry net hetzelfde doet.
Beschrijven tja gewoon een spotje met beelden van overschotten van de twintowers en een bijhorende tekst met iets van security of iets dergelijks dacht ik. Ik heb het ook nog maar 1 keer gezien op cnn en het is dus moeilijk om het te beschrijven, kijk liever naar cnn. Wat ik me nog kan herinneren is dat er 3 vertikale rechthoeken zeg maar met beelden in zich over het scherm verplaatsen en horizontaal komen de bijhorende teksten gevlogen. Tja wat wil je dat ik doe?
Oud 15 maart 2004, 15:10   #93
k9

Standaard

Citaat:
Beschrijven tja gewoon een spotje met beelden van overschotten van de twintowers en een bijhorende tekst met iets van security of iets dergelijks dacht ik. Ik heb het ook nog maar 1 keer gezien op cnn en het is dus moeilijk om het te beschrijven,
je hebt het dus amper gezien maar toch is het hetzelfde als bij bush
Oud 15 maart 2004, 15:15   #94
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Beschrijven tja gewoon een spotje met beelden van overschotten van de twintowers en een bijhorende tekst met iets van security of iets dergelijks dacht ik. Ik heb het ook nog maar 1 keer gezien op cnn en het is dus moeilijk om het te beschrijven,
je hebt het dus amper gezien maar toch is het hetzelfde als bij bush
Tjonge jonge, ik heb het nog maar 1 keer gezien niet amper gezien en dus kan ik moeilijk de hele spot beschrijven. Zoals ik zei kijk een keertje tv dan kun je het zelf zien ok. Trouwens wat een vraag om een spot te beschrijven. Kun jij die van Bush helemaal beschrijven? Enkel de 2 seconden met de brandweermannen heb je gezien volgens mij zoals ze op de vrt hebben laten zien. Kijk wat cnn dan zie je de hele spots.
Oud 15 maart 2004, 15:19   #95
k9

Standaard

Citaat:
Enkel de 2 seconden met de brandweermannen heb je gezien volgens mij zoals ze op de vrt hebben laten zien.
Nee daar lieten ze alles zien .

Citaat:
Kijk wat cnn dan zie je de hele spots.
Ach ja enkele dagen CNN kijken in de hoop het spotje te zien
Oud 15 maart 2004, 16:56   #96
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Enkel de 2 seconden met de brandweermannen heb je gezien volgens mij zoals ze op de vrt hebben laten zien.
Nee daar lieten ze alles zien .

Citaat:
Kijk wat cnn dan zie je de hele spots.
Ach ja enkele dagen CNN kijken in de hoop het spotje te zien
Tja zit dan niet te zagen é! Wat wil je dat ik doe? Het opnemen en jou de band op sturen?
Oud 15 maart 2004, 17:08   #97
k9

Standaard

Citaat:

Tja zit dan niet te zagen é! Wat wil je dat ik doe? Het opnemen en jou de band op sturen?
Beschrijven hoe het eruit zag? maar blijkbaar was het zo onintresant dat het niet de moeite was te onthouden.

Soit ik kan niks zeggen over een spotje dat ik niet ken.

Dus of ze zenden het uit op een vlaamse of franse/engelse post waar ik naar kijk of ik zie het niet .
Oud 15 maart 2004, 19:48   #98
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Beschrijven hoe het eruit zag? maar blijkbaar was het zo onintresant dat het niet de moeite was te onthouden.

Soit ik kan niks zeggen over een spotje dat ik niet ken.

Dus of ze zenden het uit op een vlaamse of franse/engelse post waar ik naar kijk of ik zie het niet .
Beschrijf jij het van Bush dan! Wat was er nog in te zien? Trouwens heb ik hem nog niet beschreven dan?

Dat is het hem nu juist, doordat men Bush hier op alle mogelijke manieren in slecht daglicht wil zetten ben ik er zogoed als zeker van dat men mooi gaat zwijgen over dezelfde soort spot van Kerry. Tzou me verwonderen indien ze het er nog over gaan hebben.

Indien jij de spot van Bush niet had gezien zou je niet reageren zoals je nu doet! Daar ben ik ook zeker van. Je zou dan meteen je afschuw ervoor duidelijk op dit forum gezet hebben, maar je zou hier nooit gezegt hebben dat je het niet zou geloven voordat je het gezien had.
Oud 15 maart 2004, 20:33   #99
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Tuurlijk. De moslims voeren terroristische aanslagen in de hele wereld, en 't is allemaal de schuld van de Amerikanen.
De Amerikanen en de Joden, inderdaad.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 08:57   #100
k9

Standaard

Citaat:

Beschrijf jij het van Bush dan! Wat was er nog in te zien?
Waarom ben je dat ook vergeten?

Citaat:
Trouwens heb ik hem nog niet beschreven dan?
Nee

Citaat:
Dat is het hem nu juist, doordat men Bush hier op alle mogelijke manieren in slecht daglicht wil zetten ben ik er zogoed als zeker van dat men mooi gaat zwijgen over dezelfde soort spot van Kerry. Tzou me verwonderen indien ze het er nog over gaan hebben.
Maar je weet niet of het dezelfde spot is.

Citaat:
Indien jij de spot van Bush niet had gezien zou je niet reageren zoals je nu doet!
duh hoe kan ik iets zeggen over iets dat ik niet gezien heb? Moest jij niet geboren zijn ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be