![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u ooit eicellen/sperma willen doneren? | |||
Ja, ik heb dit zelfs reeds gedaan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,89% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
14 | 26,42% |
Misschien |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
24 | 45,28% |
Ander of geen mening |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tsjah, na een punctie bestaat daar eigenlijk 0,0 % twijfel meer over, niet ? niet dat we daarom die punctie moesten laten uitvoeren hoor... verre van. overigens, er is sowieso heel weinig ruimte voor twijfel als je ons gezin samen zou zien.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 15 februari 2008 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet niks van puncties. en je hebt je aan je vrouw laten naaien of zo? ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kom me niet vertellen dat ik je nog moet voorlichten of zo... Dat vastnaaien... nouja, humor zeker ? ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar bij elke vruchtwaterpunctie wordt het dna van het kind dus vergeleken met dat van de veronderstelde vader? dat lijkt me toch wel straf, eerlijk gezegd.
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 februari 2008 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Ze stelt m.i. dat het er maar vanaf hangt wat je als egoïsme beschouwt. Dat vind ik een heel terechte opmerking. (In de geneeskunde wordt er sowieso ook veel meer gedaan dan enkel transplanteren.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 februari 2008 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, het vaderschap komt daarmee wel vast te staan. Tenzij je expliciet anders zou vragen, ('k weet zelfs niet of dat kan) en dat zou mij dan weer 'straf' lijken eerlijk gezegd. (jeez ![]() En nee, jong, ik denk niet dat jij precies weet wat er precies onderzocht werd... dus doe nou maar niet alsof.
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat er hier een laag geboortecijfer heerst, dat er daarom geen bevolkingsgroei en/of overbevolking is (dit laatste is natuurlijk wel een beetje subjectief, maar toch...). Hoewel de bevolkingsgroei vooral ligt aan het migratieoverschot, is er ook nog altijd een geboorteoverschot. En, ondanks tegengestelde voorspellingen, is het geboortecijfer in Vlaanderen al voor de vijfde jaar op rij aan het stijgen. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ge...icle11176.html Bron? Maar indien het waar blijkt te zijn, dan geldt nog steeds dat men niet alles kan hebben in het leven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Nu ja, ik beschouw dit soort praktijken als 'pseudo-geneeskunde' aangezien ze de patiënt niet genezen. Bij mijn weten is onvruchtbaarheid tot op heden nog steeds ongeneesbaar. Moest er via de wetenschap een remedie d�*�*rtegen worden gevonden, dan zou ik zo'n behandelingen ook als geneeskunde beschouwen.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 15 februari 2008 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() @ Groentje-18: Trouw met mij!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Je kan aanvoeren dat ze egoïstisch zijn omdat ze de overbevolking en de weeskinderen negeren, al ben ik het niet eens met die stelling, maar zeggen dat ze egoïstisch zijn omdat ze de natuur en natuurlijke evoluties negeren, dat is toch iets te kort door de bocht. ![]() Is hier iets moois aan het bloeien? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 15 februari 2008 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Hoe definieer je "genezing"? In zekere zin kan je de persoon die de behandeling ondergaat, als ze slaagt, beschouwen als zijnde "genezen", tijdelijk althans, als je de "handicap" definieert als "het niet in staat zijn kinderen te krijgen." Onvruchtbaarheid is in sommige gevallen overkomelijk.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 15 februari 2008 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geneeskunde kan ook gericht zijn op het milderen van klachten, op het beter leefbaar maken van stabiele klachten, of op het verhinderen dat de klachten toenemen.
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() De handicap is immers het niet in staat zijn kinderen te krijgen, en via een behandeling is dat wel mogelijk.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je maakt maar rare redeneringen.
![]() |
#98 |
|
![]() Vandaar dat er in zekere zin bijstaat.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar je zou dat beter niet zo zien
![]()
![]() |
#100 |
|
![]()
![]() |
![]() |