![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het feit dat je hier een hele tijd volhoudt zeker te zijn dat die adviesraad met bindende bevoegdheid bestaat om nu opeens te zeggen dat het er toch niet echt toe doet, zegt wat mij betreft genoeg over je manier van discussiëren. Ook je wanhopige pogingen in dit topic om mij op mijn paard te krijgen en de aandacht of te leiden met scheldpartijen en ad hominem-argumenten spreekt voor zicht. Waarom zou ik na die vaststellingen nog de moeite doen om op je andere argumenten in te gaan? Door er één uit te pikken kon ik je al ontmaskeren als slecht geïnformeerd, onbetrouwbaar en kinderachtig. Alsof ik met zo'n types nog zou willen discussiëren... Laatst gewijzigd door zorroaster : 15 februari 2008 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() Oops, blinde haat. Zorroaster kan zelfs niet meer lezen!
Zeg het eens hoe het ineenzat, allez. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb nog niks over het leger gezegd. En dan staan gouverneurs ondertussen eerder aan de kant van de Koning dan aan die van de nva.
Die hadden al lang een stap opzij kunnen zetten, in 's lands belang. Laatst gewijzigd door DannyS : 15 februari 2008 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is de kern van de zaak: Niet luisteren naar adviescommités, naar de noden van de betroffenen is niet alleen pretentieus, hautain en schoolmeesterachtig: het is zich vastrijden in autarchie, in monarchisme, in "ik weet het beter dan jij" dictatuur.
Danny zegt het misschien korter dan ik, maar het is vol in de roos van de man die niet tegen belerende mensen kan, maar inderdaad niet op de argumenten antwoordt. Goed gezien. Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 februari 2008 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 februari 2008 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
Allicht een verwerpelijke bron, zoals Google een verwerpelijke search engine is? Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 februari 2008 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Waarom een deel van de grootste politieke formatie van het land CD&V/N-VA een stap opzij zou moeten zetten is mij een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
De logica van Els Van Weert: Als men iets ter stemming voorlegt en het wordt goedgekeurd met steun van het VB dan is dit het doorbreken van het cordon sanitaire. Maar als een minderheid zich steunt op het zetelaantal van het VB om een voorstel te blokkeren, dan is dit democratisch. Ik kan mij eigenlijk geen anti-democratischere redenering voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb al aangetoond dat één derde van de argumenten waarmee je de discussie begon een compleet verzinsel was. Dat heb je nog altijd niet willen toegeven, al is de laatste versie nu dat het er eigenlijk toch allemaal niet toe doet. Zolang jij niet in staat bent je eigen beweringen te bewijzen, dan wel toe te geven dat ze niet stroken met de waarheid, zie ik niet in waarom ik nog zou ingaan op je andere argumenten. Een voetballer die de bal consequent met de handen aanraakt en vindt dat dat moet kunnen hoort ook niet thuis op een voetbalveld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is de mening van een politica, die wil scoren door dit standpunt te verkondigen. Wat voor bron is dit om aan te tonen dat Lier in de fout is gegaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste is het Administratief Arrondissement Brussel-Hoofdstad geen Provincie. Ten tweede legt de gouverneur (en de vice-gouverneur) van Brussel verantwoording af aan de Brusselse Hoofdstedelijke Regering en niet aan de koning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Indien Lier echt in de fout was gegaan dan zou het voor Els Van Weert en co. een koud kunstje zijn om de beslissing te laten schorsen door de Gouverneur. Quod non. |
|
![]() |
![]() |