Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2009, 22:15   #81
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Of er nu str* aan de knikker is met dat accident of niet, maar het verhaaltje van de stomdronken chauffeur heb ik nooit geloofd.

Beiden zwommen in het geld, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt dat ze dan een stomdronken chauffeur zouden gebruiken om hen naar huis te voeren! Desnoods zetten ze half Parijs uit hun bed! Ook de bodyguards dienden ervoor te zorgen dat hun baasje niet bij een ladderzatte chauffeur in de auto stapt! Allez! wie gelooft dat nu?
Ik niet. Er is ongeveer 0.0000 kansen dat men die chauffeur de kans zou gegeven hebben om zat achter het stuur te kruipen, en even weinig dat dit koppel dit aanvaard zouden hebben, en in de auto gestapt zijn, om zich door deze zatlap te laten vervoeren.
Maak dat aan de kat wijs !
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 22:23   #82
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En, als je het zo wil spelen, voor hetzelfde geld was mijn voorspelling al uitgekomen: 28 october 2008, nauwelijks 8 maanden na mijn voorspelling:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/7694254.stm

Fake story. Racisme propaganda, Obamas "troef"
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 22:23   #83
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Heb je de docu bekeken?
Neen, sorry, had je repliek niet gezien, ik zal dat nu eens direct doen.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 22:58   #84
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Euh nee, omdat alles wat hij onderneemt dit aantoont. Ik denk zelfs nog niet aan een 'process of elimination' zoals jij suggereert.

Alez dan, en wat zeggen de feiten u? Zijn acties?
Je mist totaal het punt, Akufen
Lees dat stukje van firestone met haar voorspelling er maar op na

Maar als ge 't mij vraagt... dan doet ie dat naar behoren ( kan ook niet anders )... desondanks dat hij helemaal niet zo revolutionair uit de hoek komt als hij aanvankelijk suggereerde
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 23:00   #85
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Bewijs dat het geen moord was ?
Omkering van bewijslast is een zielig iets
Er zou een forumreglement moeten zijn die dat verbied op straffe van onmiddellijke verbanning
Oud 11 september 2009, 23:03   #86
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals welke conclusies? Rationele mensen weten dat dit een probleem van probabiliteit is en niets anders.

En, als je het zo wil spelen, voor hetzelfde geld was mijn voorspelling al uitgekomen: 28 october 2008, nauwelijks 8 maanden na mijn voorspelling:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/7694254.stm
Maar ze is niet uitgekomen ( tot nu toe )... dat is het punt
Je vind voor elk publiek figuur wel een paar zotten die die persoon van plan zijn om te brengen... da's geen probleem.
De kwestie is dat hij niet omgebracht is door diegenen die volgens jullie alle touwtjes in handen hebben en daarin wel hadden geslaagd
Oud 11 september 2009, 23:25   #87
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Maar ze is niet uitgekomen ( tot nu toe )... dat is het punt
Je vind voor elk publiek figuur wel een paar zotten die die persoon van plan zijn om te brengen... da's geen probleem.
De kwestie is dat hij niet omgebracht is door diegenen die volgens jullie alle touwtjes in handen hebben en daarin wel hadden geslaagd
Blimey. Het was een randbemerking, een bedenking in trouwens een heel ander betoog.

Mogen we hier enkel nog schrijven wat wetenschappelijk exact te bewijzen is?? Begin dan een wetenschappelijke draad en ik wens u veel plezier daar, waar alles ofwel juist ofwel onjuist is en het allemaal al vast staat. Hier is het een politiek forum, waar meningen, ideeen etc aan bod moeten kunnen komen. Niet soms?
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 23:44   #88
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blimey. Het was een randbemerking, een bedenking in trouwens een heel ander betoog.

Mogen we hier enkel nog schrijven wat wetenschappelijk exact te bewijzen is?? Begin dan een wetenschappelijke draad en ik wens u veel plezier daar, waar alles ofwel juist ofwel onjuist is en het allemaal al vast staat. Hier is het een politiek forum, waar meningen, ideeen etc aan bod moeten kunnen komen. Niet soms?
Wat ben je plots kort van stof

Is het dan zo vreemd even te bemerken indien ze hem hadden willen vermoorden om de één of andere reden het wel was geslaagd ?
Dat heeft niks met exact e bewijzen van doen
Oud 12 september 2009, 01:01   #89
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nee jij mist het punt omdat je dingen leest in dat stukje van firestone die er helemaal niet zijn. Wat wil je nu suggereren, dat, simpelweg omdat firestone enkele dingen opsomt die jan en klein peerke uit z'n nek had kunnen slagen, ideeën die iedereen die verder kijkt dan z'n neus lang is dacht op die moment, bewijst dat ze niet waar zijn als ze daadwerkelijk gebeuren?

Suggereer je dat de VS regering geen facade is? Amerika is in handen van de Federal Reserve en allerlei think-tanks die daarbij horen, niet van de regering. En de man die daarvoor zorgde heeft dat na de feiten tot z'n spijt moeten toegegeven. Dus natuurlijk heeft ze gelijk wanneer ze voorspelt dat de leider een marionet gaat zijn, dit is al decennia lang het geval.

De enige fout die sommigen van ons maakten, is in onze naïviteit te denken dat er verandering in zou komen door een verkiezing. Het is typisch firestone om, ipv de ernst van de zaak in te zien, zo'n vergissing van enkelen te gebruiken om haar eigen ego wat te strelen.

Citaat:
"I am a most unhappy man. I have unwittingly ruined my country. A great industrial nation is controlled by its system of credit. Our system of credit is concentrated. The growth of the nation, therefore, and all our activities are in the hands of a few men. We have come to be one of the worst ruled, one of the most completely controlled and dominated Governments in the civilized world no longer a Government by free opinion, no longer a Government by conviction and the vote of the majority, but a Government by the opinion and duress of a small group of dominant men."

-Woodrow Wilson, after signing the Federal Reserve into existence
Citaat:
Maar als ge 't mij vraagt... dan doet ie dat naar behoren ( kan ook niet anders )... desondanks dat hij helemaal niet zo revolutionair uit de hoek komt als hij aanvankelijk suggereerde
Hoe dat kan ook niet anders? Hij gaat gewoon in dezelfde lijn van Bush verder, en jij noemt dat naar behoren? Z'n acties staan haaks op z'n beloftes, het enige waarin hij verschilt met Bush, is z'n talent om lucht te verkopen. Maar bon, ik zie u nu al terugkrabbelen, en het jaar is nog niet voorbij, eens zien of je zijn daden na z'n eerste ambstermijn nog als 'niet zo revolutionair' zal omschrijven.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2009, 07:52   #90
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Erg hé, beste vrienden, dat men een theorie probeert te valideren aan de hand van de voorspellingen die eruit voortvloeien.

Schiet maar op de stoute boodschapster, ipv van u eens vragen te stellen over een inconsistent conspiracistisch "verklarings"-model dat voornamelijk verkeerde voorspellingen genereert.

Laatst gewijzigd door Firestone : 12 september 2009 om 08:15.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2009, 10:09   #91
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Schiet maar op de stoute boodschapster, ipv van u eens vragen te stellen over een inconsistent conspiracistisch "verklarings"-model dat voornamelijk verkeerde voorspellingen genereert.
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=87
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 17:40   #92
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Interessante revelatie van een exmi5 agente

http://www.youtube.com/watch?v=jGMGycNL-Mw

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 17 september 2009 om 17:41.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 22:06   #93
webzwerver
Banneling

Standaard straf

Citaat:
Omkering van bewijslast is een zielig iets
Er zou een forumreglement moeten zijn die dat verbied op straffe van onmiddellijke verbanning
Allé vlam ! Ben je met deze " verdraagzame " niet volledig akkoord, moet je direct verbannen worden ! Dat riekt, wat zeg ik, het stinkt! hier naar fascisme en autodafé's !! Ruik je de rook die van de brandstapel komt ? Hoor je het vuur al knetteren ?

Laatst gewijzigd door webzwerver : 17 september 2009 om 22:07.
Oud 17 september 2009, 22:14   #94
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Een paar bedenkingskes:

1) Burrell is een opportunist, fantast en monumentale zeveraar met een laag IQ. Heeft alle credibiliteit verloren nadat hij tal van aantijgingen niet kon staven en ronduit heeft moeten toegeven aan de rechter dat hij tal van zaken in zijn Diana boeken heeft verzonnen omdat dat goed verkoopt. Bepaalde zgn brieven van Diana bestaan gewoonweg niet en hij is zwaar door de mand gevallen.

Heeft reeds 2 boeken over Diana geschreven en gaat weldra zijn derde boek over haar schrijven. Heeft maar 1 motief: geld slaan uit zijn vorige positie als butler van de populaire Diana.

2)Fayed: een zielig/bitter oud manneke dat niet kan verteren dat het establishment hem hier zijn Brits paspoort/citizenship weigerde en per se wraak wilde en zou nemen. Geilde keihard op het feit dat zijn zoneke playboy Dodi de prinses had kunnen versieren en zag zijn kans schoon om wraak te kunnen nemen op het establishment. Zet mensen onder druk (o.a. ex bodyguard van Diana) en beschuldigt iedereen die zijn aantijgingen in vraag stelt. Kan geen enkel bewijs leveren voor al zijn aantijgingen, doch heeft nochtans geld genoeg om een paar opportunisten bewijzen te laten produceren. Zelfs dat is nog niet gebeurd...

3)Diana: een sukkelke dat vereenzaamd was en "on the rebound" na het afspringen van haar relatie met een serene chirurg. Haar korte relatie met Dodi moet niet anders aanzien worden als een tijdverdrijf om haar blauwke opgelopen bij de chirurg te helpen vergeten. Totaal gebrek aan gezond verstand en oordeelsvermogen, zag niet in dat zij door de naar status hunkerende Fayeds misbruikt werd om hun eigen agenda door te voeren....

4)Tenslotte: het blijft voor mij nochtans best mogelijk dat het ueber establishment liever niet zag dat Diana met een moslim playboy aan het stoeien was. Ik sluit moord niet uit. Helaas zijn de bewijzen totaal ongeloofwaardig.

Apropos, ik denk dat Obama ook vroeg of laat zal neergekogeld worden. Het ueber establishment in de VS zal nooit tolereren dat die man president wordt van de VS...
Hij is dan ook geen president, maar een marionet van de Federal Reserve ( lees de joden ), zoals alle Amerikaanse presidenten sinds 100 jaar. Sinds Woodrow Wilson.

Laatst gewijzigd door webzwerver : 17 september 2009 om 22:17.
Oud 17 september 2009, 22:24   #95
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:

Welke voorspeling van Firestone ? Ze deed meerdere voorspellingen tegelijk. Dat kan ik ook hoor : Morgen is het goed weer. Morgen is het slecht weer. Morgen gaat het waaien. Morgen gaat het regenen. Morgen schijnt de zon. Ziezo, en morgen zeg ik dan : " Ziedet sé ! "
Oud 17 september 2009, 22:26   #96
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Erg hé, beste vrienden, dat men een theorie probeert te valideren aan de hand van de voorspellingen die eruit voortvloeien.

Ja, zomaar wat lood verspillen zeker ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be