![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan toch liefst in Brussel, ooit. Geen probleem hoor. In antwerpen geraak ik niet de eerste dagen. Elk z'n boodschap, elk z'n missie, met dat verschil dat ik niemand wil overdonderen. Jij wel met je overstkaling van postings op diverse fora en binnen diverse topics. Zo ken k je al enkele jaren. Je vergiftigt zelfs het forum van www.liberales.be hoewel je allesbehalve liberaal bent en volgens mij een instant communist, iets als apres moi les mouches. Als je vindt dat ik verkeerd bezig ben dan hoef je mij dit niet aan tafel te zeggen. Zeg het mij voor een paar honderdduizend lezers. Maar dan liefst ook waarom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp uw vraag niet. Als u bedoelt:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Even buiten de kwestie, excuses hiervoor moderator.
§ Overstkaling vond ik niet terug in mijn woordenboek. § Postings op diverse fora en binnen diverse topics, lijkt mijn geen probleem en democratisch. § Instant communist, Tsssssssssss, ik ben sociaal liberaal, reeds verschillende generaties zijn wij hardwerkende ondernemers (KMO). § Wij hebben een hekel aan mensen: die met niets doen veel geld verdienen, en bovendien andere mensen noch intimideren ook. Ik maak geen propaganda voor Liberales, maar ik heb daar wel het grootste lezerspubliek: 1. Vlaanderen en België 21.000 lezers. 2. Europa 6.000 lezers. 3. Europese landen 10.000 lezers. 4. Internationaal 3.800 lezers. 5. Landen buiten Europa 10.000 lezers. 6. Filosofie 5.600 lezers. 7. Economie 4.500 lezers. 8. De nieuwsbrief 5.000 lezers. Of u verkeerd bezig bent interesseert mij eigelijk niet, maar ik ben altijd bereid iets te leren van mensen die over voldoende intelligentie beschikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Excuses voor het woordgebruik,
Vijf generaties hardwerkende ondernemers (KMO). |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terzijde: heb jij ook het gevoel dat Sjaax in het dagelijkse leven belastingontvanger is?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik een hardwerkende burger ben en ik bepaal een democratisch vastgesteld gedeelte van mijn inkomen aan taks, en mijn buurman is een even hardwerkende burger die eenzelfde inkomen heeft als ik, maar hij bedient zich van oncontroleerbare constructies om de vastgestelde belasting te ontduiken, dan vind ik dat problematisch. De aanleg en onderhoud van wegen, de politieagenten, de school van mijn kinderen zullen toch betaald moeten worden. De kosten verminderen niet door minder belasting te betalen. Ik moet dus relatief meer taks betalen dan mijn buurman. Dan beschouw ik dat gewoon als diefstal van mijn centen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 12 maart 2008 @ 17:10 De Liechtensteinse politie heeft vandaag een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd tegen een voormalige werknemer van de LGT Bank. De man verkocht voor 4,2 miljoen euro gestolen bankgegevens over rekeninghouders in Liechtenstein door aan de Duitse geheime dienst. Dat leidde tot een wereldwijd onderzoek naar belastingontduiking in het vorstendom. Het gaat om de 42-jarige Heinrich Kieber. Hij heeft de Liechtensteinse nationaliteit en werkte tot november 2002 bij LGT Bank. De politie publiceerde op haar website ook een foto van Kieber. Er loopt in het vorstendom al een strafrechtelijk onderzoek naar Kieber. Het Duitse blad Focus meldde afgelopen weekend dat Kieber na een verblijf in Australië is teruggekeerd naar Europa. Volgens het blad verwijt hij de Duitse geheime dienst zijn identiteit wereldkundig te hebben gemaakt. Hij zou voor zijn leven vrezen. Kieber zou de Duitse autoriteiten tevergeefs om een nieuwe identiteit hebben gevraagd. Hij wilde in Zuid-Amerika gaan wonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Deze zijn ook gezien:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 maart 2008 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Nu nog eens zoeken achter Maystadt.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat de Morgen 133.000 Belgen met rekening in buitenland Zo'n 133.000 Belgen hebben een rekening in het buitenland. Het ministerie van Financiën beschikt al twee jaar over die gegevens, zo zegt Dirk Van der Maelen (sp.a), maar ving niets aan met de cijfers. Volgens Van der Maelen gaat het niet noodzakelijk over fraudeurs. "Maar we weten allemaal dat de Belg niet altijd plichtsbewust zijn belastingformulier invult. Het is spijtig dat die gegevens zolang bij Financiën zijn blijven liggen en niet zijn doorgespeeld aan de controleambtenaar." (bdr) Laatst gewijzigd door JP Coen : 22 april 2008 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals,leve het onafhankelijke Liechtenstein,maar ook,hoedje af voor de Duitse Inlichtingendienst die met alle niet-militaire middelen de belangen van Duitsland behartigd heeft... Maar blijkbaar zijn er in de afwikkeling wat fouten gebeurd....een informant scherm je best helemaal af(als hij verder niks misdaan heeft tegen de DUITSE wetten),of je zal snel droogvallen.In dit spelletje zou ik best kunnen begrijpen dat Liechtenstein "stringente maatregelen" treft tegen die kerel..... geen probleem,zo draait de wereld ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 april 2008 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is belastingfraude in Belgie algemeen goed in ieder geval Veel normaler dan in Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Heeft u daar ook bewijs van?
Want de nederlandse banken zijn goed vertegenwoordigt in Luxemburg en elke grote bank heeft wel een Dutch desk die niet alleen is voor de vlaamstalige ![]() Om nog maar te zwijgen van al die Nederlanders die een huis hebben in Belgie. Laatst gewijzigd door santos : 23 april 2008 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Er komt wat meer druk op het bankgeheim, maar het verzet tegen opheffing is natuurlijk hevig.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |