![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de islam verboden worden in Europa? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
49 | 42,61% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
66 | 57,39% |
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Merrily, merrily, merrily, merrily life is but a dream! ![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn jeugd was Europa verdeeld door het "Ijzeren Gordijn" - men noemde die periode de "Koude Oorlog". Wel, dat was een veel veiliger wereld toen dan nu, en veel aangenamer om in te leven, het was de tijd van de "Golden Sixties". Een duidelijke fysieke scheiding van culturele stelsels die mekaar naar het leven staan hoeft dus helemaal niet nefast te zijn voor het leefklimaat. Integendeel. Scheiding tussen islam en mens(elijk)heid. En de rust keert weer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De Joden en de Christenen zullen u nooit goed gezind zijn, totdat ge hun geloof aanhangt" zo staat het letterlijk in de Koran. Altijd prijs met zo'n hate-talk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pikken? Uiteraard pikken: iemand van zijn eigendorm verjagen is inderdaad pikken. Wat is het anders? Ze kunnen inderdaad hun handeltje verkopen. Maar een verplichte verkoop brengt zowiezo minder op dan een vrijwillige. Zeker gezien de schaal. Er zijn trouwens veel moslims Belg. Het zou me zelfs niet verbazen als de meerderheid van de moslims in België Belg is. In elk geval hebben de snel-Belg wet en het migrantenstemrecht er niks mee te maken, voor de vele moslims die hier opgegroeid zijn, waarvan de grote meerderheid ook nog eens geen misdaden gepleegd heeft. Waarmee ik zeker het gedrag van diegenen die het wél doen niet wil goedpraten. Zij zouden moeten gestraft worden, net zoals Belgen die misdaden plegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een "gematigde islam' bestaat niet. De idee alleen al om de islam (de koran en randgeschriften) af te vijlen en op een 'gematigde, Europese' leest te schoeien, wordt als een directe agressie op de islam ervaren : de fundamentalistische hardliners zullen er alles aan doen opdat aan het woord van Allah en de Profeet niet getornd wordt. Elke poging tot afvijling, al was het maar om de koran meer in lijn te brengen met de UVRM, wordt als een daad van agressie gezien op de 'waarheid' van de koran : er is maar 1 god en 1 profeet. Ook u Lyot wordt als ongelovige , lees Westerse hond, tot vijand gecatalogeerd moest u een poging tot een gematigde islam willen initialiseren. Een gematigde islam is dus een fabeltje. Sinds de 7de eeuw is de islam nog geen greintje geëvolueerd. Hooguit ontkiemt er zich nu een groep van vrijzinnige moslims. Ongeïnteresseerden dus, die de sociale en andere repressailles uit eigen islamitische hoek niet langer vrezen in het 'rechtscontinent' Europa. Uw beschuldigende vinger naar het Westen, dat niets meer doet dan haar waarden en verworvenheden beschermen, is ronduit waanzinnig naiëf en laf. Teveel politieke correctheid leidt bij sommige duidelijk tot totale versuffing en blindheid. Osama zou zich in de vuistjes wrijven zo hij uw statements zou lezen. In islamitische middens bestaat de ziekte van overmatige, blinde politieke correctheid niet. Voor dat sluipend en zelfdesctructief gif dat zo kenmerkend is voor het Westen, zal hij Allah al meer dan eens op zijn blote knietjes bedankt hebben ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is nu trouwens in feite uw argumentatie om te stellen dat een gematige islam niet bestaat.. Ik kom er nochtans bijna elke dag mee in contact, met die gematigde islam..Vreemd he.. ? Ik kom overigens net terug van Egypte, en ook daar weer een hele week fantastische contacten met de gematigde Islam... Ik zal gedroomd hebben zeker?
![]() |
![]() |
#89 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Diegenen met veel bezittingen zijn trouwens diegenen die het minst geprofiteerd hebben. Citaat:
Citaat:
Over hun godsdienst weet ik trouwens niets, maar ik vermoed dat er bvb bij de Oost-Europeanen niet al teveel moslims tussenzitten. Ik heb enkel gezegd dat een grote meerderheid (meer dan 70%) van de moslims nog geenenkel crimineel feit gepleegd hebben. Of de rest uitgewezen moet worden is een discussie die los staat van het feit of mensen omwille van hun godsdienst uitgewezen moeten worden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Met wat zijt gijle bezig: deportatie, vebieden, afslachten,...
Waarom laten we ze geen halve maan op hun kleren dragen? ![]() Dit doet mij trouwens aan iets denken, hmmmmmm....hmmmmm.... Ach ja die goede oude Hitler en zijn Nazi's. Stommeriken, leert gijle niks uit de geschiedenis. Als ik ulle zo hoor praten zijt gijle geen haar beter dan die fundamentalisten. Zijt gijle dan zo kortzichtig: een gans volk en religie veroordelen om de acties van een groep fundamentalisten.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het mij vraagt is Fonske een islamiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Gouverneur
|
![]() Darwin schreef
Citaat:
Zo zie je maar hoe ze mij en mijn kritiek proberen in diskrediet te brengen. Zegt genoeg over jullie niveau. Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na zijn diverse veroveringen liet Mohamed de overwonnenen telkens een verdrag ondertekenen dat eindigde met "we zullen ons onderwerpen", in het arabisch ISLAM. Ondertussen is het uitgebreid in de betekenis van "onderwerpen aan Allah", origineel was het dus "onderwerpen aan het leger van Mohamed"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Islam is dus een expliciet racistische ideologie naar ons Europeanen toe. Een ideologie die ten allen prijze dient vervolgd te worden. Zeker omdat de moslims hun daden richten naar de inhoud van de perfide Koran. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Mijn kritische zin dwingt mij weerom te vragen waar dat precies staat? Bron?