Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet de islam verboden worden in Europa?
Ja 49 42,61%
Nee 66 57,39%
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2004, 11:38   #81
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Row, row, row your boat, gently down the stream...
Gently, gently, gently, gently, life is but a dream.

8)
Het is:

Merrily, merrily, merrily, merrily life is but a dream!
Oud 13 maart 2004, 11:40   #82
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Wie had er voor september 2001 gedacht dat gekken de WTC torens met passagiersvliegtuigen zouden bombarderen? Wie had er voor enkele jaren gedacht dat de hoofddoek in Frankrijk in openbare gebouwen ging verboden worden?

Afspraak over een paar jaar? Wie weet wat er dan al allemaal weeral niet gebeurd is. Na 9/11 acht ik ALLES mogelijk.

En ik vind dat wij ons als Europeanen tegen deze supergevaarlijke wereld van de 21ste eeuw mogen verdedigen. Met de middelen die zich daartoe lenen.
met uw laatste post kan ik akkoord gaan, Darwin, misschien heb je je in eerdere posts ietsje te zeer door uw emoties laten leiden. Maja, we zijn allemaal maar mensen.

moslim-extremisten vormen een ernstige bedreiging voor onze samenleving: correct.

In de strijd tegen die extremisten geloof ik echter dat we:
1) actieve steun nodig hebben van hun gematigde geloofsgenoten die deze wandaden en de motieven van die terroristen evenzeer als u & ik afkeuren. Geloof me, die bestaan en ze zijn met meer dan crapuul wat juicht bij 't zoveelste bloedbad.
2) hard optreden tegen die organisaties en staten die hun (c)overt steunen maar tegelijkertijd de situaties aanpakken die fundamentelisten gebruiken om jonge, radeloze mensen te mobiliseren (de Villepin z'n idee)
3) realistisch moeten blijven en geen emoties maar argumenten aanhalen.

want geef toe, welke van uw "oplossingen" had deze aanslag of die van 11/09/01 kunnen voorkomen? Muren bouwen en hele groepen mensen uitsluiten maken het probleem volgens mij alleen maar erger.

Gericht, internationaal en op alle dimensies hard ingrijpen en tegelijk de voedingsbodem van de extremisten aanpakken, lijkt me de enige manier. Dat we daardoor onze houding tov een paar regimes moeten wijzigen, neem ik er graag bij...
De "Limes" van de Romeinen, de Grote Chinese Muur, ze hebben beide voor lange periodes van rust en bescherming gezorgd.

In mijn jeugd was Europa verdeeld door het "Ijzeren Gordijn" - men noemde die periode de "Koude Oorlog". Wel, dat was een veel veiliger wereld toen dan nu, en veel aangenamer om in te leven, het was de tijd van de "Golden Sixties".

Een duidelijke fysieke scheiding van culturele stelsels die mekaar naar het leven staan hoeft dus helemaal niet nefast te zijn voor het leefklimaat. Integendeel.

Scheiding tussen islam en mens(elijk)heid. En de rust keert weer.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 11:45   #83
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Ik vind dat we een keuze voor de gematige Islam moeten maken. Het vijandsbeeld dat hier gehanteerd wordt kan maar leiden tot één ding, met name totale oorlog tussen de Islam & het Westen. En dat is een veiligheidsrisico dat ik niet wil accepteren. Al diegenen die hier denken dat we sowieso op een 'collision course' met de Islam zitten zijn in feite selfulfilling prophecists..Zij vormen het grootste gevaar voor de Westerse samenleving, en dat ideeengoed moet krachtig bestreden worden.. Het komt er niet op aan de voltallige Islam gemeenschap tegen het Westen op te zetten, want net dat is de overwinning in de schoot van Al Qaeda werpen.. Osama zou niet liever zien dat in Europa de Islam verboden zou worden, dringt dat niet door ? Wat moet gebeuren is het bestrijden van de echte fundamentalisten
De islam of beter de Koran is letterlijk een "self-fullfilling prophecy". Lees het er maar eens op na :

"De Joden en de Christenen zullen u nooit goed gezind zijn, totdat ge hun geloof aanhangt" zo staat het letterlijk in de Koran.

Altijd prijs met zo'n hate-talk.
Oud 13 maart 2004, 12:17   #84
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Boer Bavo, die nationaliteit kan ontnomen worden, en dit hoort in de eerste plaats te gebeuren bij diegenen met een strafblad.
Pikken? Mooie poging tot verdachtmaking, maar u bent wel de eerste die dat hier in de mond neemt hé ....
Niemand belet hen hun handeltje te verkopen.
Mits de meesten vasthouden aan hun moederland en hun moedertaal (tot de 3de generatie toe), en aan hun nationaliteit (zie de naturalisatieweigeraars in het debat van het MSR), stelt zich geen enkel probleem. Voor diegenen die onder de Snel-Belg-Wet Belg zijn geworden dient de procedure uiteraard een intrekking van de naturalisatie te voorzien. Voor de anderen een verplichte inburgeringscursus.
Je hebt nog steeds niet geantwoord naar waar je ze wil deporteren. Je zal ze naar ergens moeten deporteren. Naar waar had je gedacht?

Pikken? Uiteraard pikken: iemand van zijn eigendorm verjagen is inderdaad pikken. Wat is het anders?
Ze kunnen inderdaad hun handeltje verkopen. Maar een verplichte verkoop brengt zowiezo minder op dan een vrijwillige. Zeker gezien de schaal.

Er zijn trouwens veel moslims Belg. Het zou me zelfs niet verbazen als de meerderheid van de moslims in België Belg is. In elk geval hebben de snel-Belg wet en het migrantenstemrecht er niks mee te maken, voor de vele moslims die hier opgegroeid zijn, waarvan de grote meerderheid ook nog eens geen misdaden gepleegd heeft.

Waarmee ik zeker het gedrag van diegenen die het wél doen niet wil goedpraten. Zij zouden moeten gestraft worden, net zoals Belgen die misdaden plegen.
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 12:20   #85
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oei, oei, gaat men de Holocaust weeral eens uit de archiefkast halen en misbruiken om z'n betoog te motiveren. Pffffff, vermoeiend die vergelijkingen tussen appels en citroenen.
Wat dacht u trouwens van de deportatie die onder auspiciën van Paars deze week gebeurde naar Tirana? Wat vindt u van de deportatie van 28.000 illegalen uit Nederland? Gaat u nu vertellen dat die gedeporteerden op hun vergassing in concentratiekampen zitten te wachten?
Deportatie van mensen die hier illegaal komen is iets anders dan deportatie van Belgen, die hier geboren zijn en altijd geleefd en gewoond hebben, omdat ze een godsdienst hebben die u niet aanstaat.
Oud 13 maart 2004, 12:56   #86
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Boer Bavo, die nationaliteit kan ontnomen worden, en dit hoort in de eerste plaats te gebeuren bij diegenen met een strafblad.
Pikken? Mooie poging tot verdachtmaking, maar u bent wel de eerste die dat hier in de mond neemt hé ....
Niemand belet hen hun handeltje te verkopen.
Mits de meesten vasthouden aan hun moederland en hun moedertaal (tot de 3de generatie toe), en aan hun nationaliteit (zie de naturalisatieweigeraars in het debat van het MSR), stelt zich geen enkel probleem. Voor diegenen die onder de Snel-Belg-Wet Belg zijn geworden dient de procedure uiteraard een intrekking van de naturalisatie te voorzien. Voor de anderen een verplichte inburgeringscursus.
Je hebt nog steeds niet geantwoord naar waar je ze wil deporteren. Je zal ze naar ergens moeten deporteren. Naar waar had je gedacht?

Toch wel, je moet het alleen willen lezen hé. Naar hun thuisland.

Pikken? Uiteraard pikken: iemand van zijn eigendorm verjagen is inderdaad pikken. Wat is het anders?
Ik heb u nooit horen roepen bij andere vormen van onteigening en verbeurdverklaring.
Het zal dus zijn dat enkel onteigeningen bij criminele alloctonen (in casu moslims) niet politiek correct zijn.

Ze kunnen inderdaad hun handeltje verkopen. Maar een verplichte verkoop brengt zowiezo minder op dan een vrijwillige. Zeker gezien de schaal.
Ocharme, dat verlies hebben de meesten al lang goed gemaakt met parasitair gedrag op de welvaartsstaat. De mogelijkheid tot grootschalig parasitair gedrag was ook voor de meesten het motief van hun komst. Dat er 40 jaar geleden een kleine 50.000 mensen naar hier gehaald werden om te werken betwijfel ik niet. Dat in de laatste decennia (en vandaag de dag nog) er 100.000den in hun zog binnengeloodst werden om hun graantje (lees : silo's) in te pikken van de welvaartsstaat, betwijfel ik ook niet.

Er zijn trouwens veel moslims Belg. Het zou me zelfs niet verbazen als de meerderheid van de moslims in België Belg is.
Ja hoor, voornamelijk omwille van de sociale en andere rechten die daar aan vasthangen.
Maar in hart en ziel zijn en noemen ze zichzelf Marokkanen ..., maar nooit Belg.

In elk geval hebben de snel-Belg wet en het migrantenstemrecht er niks mee te maken, voor de vele moslims die hier opgegroeid zijn, waarvan de grote meerderheid ook nog eens geen misdaden gepleegd heeft.

Oh is het daarmee dat ze slechts 50 % van onze gevangenissen bevolken? Hun OVERPROPORTIONELE aanwezigheid in de criminaliteit is dus een fabeltje?

Waarmee ik zeker het gedrag van diegenen die het wél doen niet wil goedpraten. Zij zouden moeten gestraft worden, net zoals Belgen die misdaden plegen.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 13:14   #87
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik vind dat we een keuze voor de gematige Islam moeten maken. Het vijandsbeeld dat hier gehanteerd wordt kan maar leiden tot één ding, met name totale oorlog tussen de Islam & het Westen. En dat is een veiligheidsrisico dat ik niet wil accepteren. Al diegenen die hier denken dat we sowieso op een 'collision course' met de Islam zitten zijn in feite selfulfilling prophecists..Zij vormen het grootste gevaar voor de Westerse samenleving, en dat ideeengoed moet krachtig bestreden worden.. Het komt er niet op aan de voltallige Islam gemeenschap tegen het Westen op te zetten, want net dat is de overwinning in de schoot van Al Qaeda werpen.. Osama zou niet liever zien dat in Europa de Islam verboden zou worden, dringt dat niet door ? Wat moet gebeuren is het bestrijden van de echte fundamentalisten
De islam of beter de Koran is letterlijk een "self-fullfilling prophecy". Lees het er maar eens op na :

"De Joden en de Christenen zullen u nooit goed gezind zijn, totdat ge hun geloof aanhangt" zo staat het letterlijk in de Koran.

Merkwaardig dat sommigen het vijandsbeeld dat door de islam gepropageerd wordt kost wat kost niet onder ogen zien, hetzij niet durven te bekritiseren.
Een "gematigde islam' bestaat niet. De idee alleen al om de islam (de koran en randgeschriften) af te vijlen en op een 'gematigde, Europese' leest te schoeien, wordt als een directe agressie op de islam ervaren : de fundamentalistische hardliners zullen er alles aan doen opdat aan het woord van Allah en de Profeet niet getornd wordt. Elke poging tot afvijling, al was het maar om de koran meer in lijn te brengen met de UVRM, wordt als een daad van agressie gezien op de 'waarheid' van de koran : er is maar 1 god en 1 profeet. Ook u Lyot wordt als ongelovige , lees Westerse hond, tot vijand gecatalogeerd moest u een poging tot een gematigde islam willen initialiseren.
Een gematigde islam is dus een fabeltje. Sinds de 7de eeuw is de islam nog geen greintje geëvolueerd.
Hooguit ontkiemt er zich nu een groep van vrijzinnige moslims. Ongeïnteresseerden dus, die de sociale en andere repressailles uit eigen islamitische hoek niet langer vrezen in het 'rechtscontinent' Europa.
Uw beschuldigende vinger naar het Westen, dat niets meer doet dan haar waarden en verworvenheden beschermen, is ronduit waanzinnig naiëf en laf. Teveel politieke correctheid leidt bij sommige duidelijk tot totale versuffing en blindheid. Osama zou zich in de vuistjes wrijven zo hij uw statements zou lezen. In islamitische middens bestaat de ziekte van overmatige, blinde politieke correctheid niet. Voor dat sluipend en zelfdesctructief gif dat zo kenmerkend is voor het Westen, zal hij Allah al meer dan eens op zijn blote knietjes bedankt hebben
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 13:22   #88
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Merkwaardig dat sommigen het vijandsbeeld dat door de islam gepropageerd wordt kost wat kost niet onder ogen zien, hetzij niet durven te bekritiseren.
Een "gematigde islam' bestaat niet. De idee alleen al om de islam (de koran en randgeschriften) af te vijlen en op een 'gematigde, Europese' leest te schoeien, wordt als een directe agressie op de islam ervaren : de fundamentalistische hardliners zullen er alles aan doen opdat aan het woord van Allah en de Profeet niet getornd wordt. Elke poging tot afvijling, al was het maar om de koran meer in lijn te brengen met de UVRM, wordt als een daad van agressie gezien op de 'waarheid' van de koran : er is maar 1 god en 1 profeet. Ook u Lyot wordt als ongelovige , lees Westerse hond, tot vijand gecatalogeerd moest u een poging tot een gematigde islam willen initialiseren.
Een gematigde islam is dus een fabeltje. Sinds de 7de eeuw is de islam nog geen greintje geëvolueerd.
Hooguit ontkiemt er zich nu een groep van vrijzinnige moslims. Ongeïnteresseerden dus, die de sociale en andere repressailles uit eigen islamitische hoek niet langer vrezen in het 'rechtscontinent' Europa.
Uw beschuldigende vinger naar het Westen, dat niets meer doet dan haar waarden en verworvenheden beschermen, is ronduit waanzinnig naiëf en laf. Teveel politieke correctheid leidt bij sommige duidelijk tot totale versuffing en blindheid. Osama zou zich in de vuistjes wrijven zo hij uw statements zou lezen. In islamitische middens bestaat de ziekte van overmatige, blinde politieke correctheid niet. Voor dat sluipend en zelfdesctructief gif dat zo kenmerkend is voor het Westen, zal hij Allah al meer dan eens op zijn blote knietjes bedankt hebben
uw probleem is dat u geen kaas heeft gegeten van strategisch denken en niet weet waar Osama precies voor staat... U begrijpt niet dat een polarisatie in de zin van Huntington's Clash of Civilisations net datgene is waar Osama van droomt... Dat het Westen hem in feite géén zier interesseert als doel, maar enkel een middel is om zijn slag in het Midden Oosten thuis te halen...

Wat is nu trouwens in feite uw argumentatie om te stellen dat een gematige islam niet bestaat.. Ik kom er nochtans bijna elke dag mee in contact, met die gematigde islam..Vreemd he.. ? Ik kom overigens net terug van Egypte, en ook daar weer een hele week fantastische contacten met de gematigde Islam... Ik zal gedroomd hebben zeker?
Oud 13 maart 2004, 13:27   #89
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Toch wel, je moet het alleen willen lezen hé. Naar hun thuisland.
Voor een grote groep naar België dus.
Citaat:
Ik heb u nooit horen roepen bij andere vormen van onteigening en verbeurdverklaring.
Het zal dus zijn dat enkel onteigeningen bij criminele alloctonen (in casu moslims) niet politiek correct zijn.
We hebben er dan ook nog geen discussies over gehad. Maar inderdaad. Het is pikken. Ik zie trouwens niet in vanwaar de overheid plots het geld zou moeten halen moest de waarde van al die mensen hun huizen betaald moeten worden.
Citaat:
Ocharme, dat verlies hebben de meesten al lang goed gemaakt met parasitair gedrag op de welvaartsstaat. De mogelijkheid tot grootschalig parasitair gedrag was ook voor de meesten het motief van hun komst. Dat er 40 jaar geleden een kleine 50.000 mensen naar hier gehaald werden om te werken betwijfel ik niet. Dat in de laatste decennia (en vandaag de dag nog) er 100.000den in hun zog binnengeloodst werden om hun graantje (lees : silo's) in te pikken van de welvaartsstaat, betwijfel ik ook niet.
Doe je dan ook hetzelfde met alle Belgen die van die welvaartsstaat geprofiteerd hebben?
Diegenen met veel bezittingen zijn trouwens diegenen die het minst geprofiteerd hebben.
Citaat:
Er zijn trouwens veel moslims Belg. Het zou me zelfs niet verbazen als de meerderheid van de moslims in België Belg is.
Ja hoor, voornamelijk omwille van de sociale en andere rechten die daar aan vasthangen.
Maar in hart en ziel zijn en noemen ze zichzelf Marokkanen ..., maar nooit Belg.
Je spreekt over een deel van de moslims. Wat doe je bvb met Vlamingen die moslim zijn geworden?
Citaat:
In elk geval hebben de snel-Belg wet en het migrantenstemrecht er niks mee te maken, voor de vele moslims die hier opgegroeid zijn, waarvan de grote meerderheid ook nog eens geen misdaden gepleegd heeft.

Oh is het daarmee dat ze slechts 50 % van onze gevangenissen bevolken? Hun OVERPROPORTIONELE aanwezigheid in de criminaliteit is dus een fabeltje?
Waar heb ik ontkend dat sommige migranten veel criminele feiten plegen? Dat meer dan 50% van de gevangenisbevolking uit buitenlanders bestaat?
Over hun godsdienst weet ik trouwens niets, maar ik vermoed dat er bvb bij de Oost-Europeanen niet al teveel moslims tussenzitten.

Ik heb enkel gezegd dat een grote meerderheid (meer dan 70%) van de moslims nog geenenkel crimineel feit gepleegd hebben.
Of de rest uitgewezen moet worden is een discussie die los staat van het feit of mensen omwille van hun godsdienst uitgewezen moeten worden.
Oud 13 maart 2004, 13:29   #90
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een "gematigde islam' bestaat niet.
Ik ken anders minstens 20 mensen die moslim zijn, op een heel gematigde manier (bvb geen hoofddoek, wel bier drinken, ...).
Oud 13 maart 2004, 14:14   #91
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Met wat zijt gijle bezig: deportatie, vebieden, afslachten,...
Waarom laten we ze geen halve maan op hun kleren dragen?
Dit doet mij trouwens aan iets denken, hmmmmmm....hmmmmm....
Ach ja die goede oude Hitler en zijn Nazi's.
Stommeriken, leert gijle niks uit de geschiedenis. Als ik ulle zo hoor praten zijt gijle geen haar beter dan die fundamentalisten.
Zijt gijle dan zo kortzichtig: een gans volk en religie veroordelen om de acties van een groep fundamentalisten.
Oud 13 maart 2004, 14:19   #92
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onderschrift van Fonske
want zich onderwerpen betekent het einde van alle denken.
Laat nu ISLAM de vertaling zijn van ONDERWERPEN.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 14:22   #93
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
[quote = "onderschrift van Fonske"]want zich onderwerpen betekent het einde van alle denken.
Laat nu ISLAM de vertaling zijn van ONDERWERPEN.[/quote]

Als je het mij vraagt is Fonske een islamiet.
Oud 13 maart 2004, 14:31   #94
Fonske
Gouverneur

Standaard

Darwin schreef
Citaat:
Als je het mij vraagt is Fonske een islamiet.
Mijn onderschrijft is de leuze van de vrijzinnigen. Lees het is, dat het zelf een pleidooi is tegen het religieuze denken.

Zo zie je maar hoe ze mij en mijn kritiek proberen in diskrediet te brengen. Zegt genoeg over jullie niveau.

Citaat:
Laat nu ISLAM de vertaling zijn van ONDERWERPEN
Excuseer??? Wat is hier de bedoeling van?
Oud 13 maart 2004, 15:17   #95
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

voor elk argument tegen zul je ook een argument voor de Islam vinden.. Net zoals in de bijbel;.. Om te kijken hoe religieus iemand is, kijk dan naar zijn daden, zo zei Witgenstein ooit... Staren naar de theoretische voorschriften gaat je niet verder helpen..
Oud 13 maart 2004, 17:30   #96
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

voor elk argument tegen zul je ook een argument voor de Islam vinden.. Net zoals in de bijbel;.. Om te kijken hoe religieus iemand is, kijk dan naar zijn daden, zo zei Witgenstein ooit... Staren naar de theoretische voorschriften gaat je niet verder helpen..
Sinds wanneer staat er in de Bijbel of het NT iets over islamieten?
Oud 13 maart 2004, 17:36   #97
Fonske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het moet toch niet expliciet over islamieten gaan. Het is bekent dat vele extremistische groeperingen in amerika( waaronder de KKK) bijbelverzen gebruiken en deze meetsl interpreteren om hun blanke suprematie te bevestigen.
Oud 13 maart 2004, 17:40   #98
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Citaat:
Laat nu ISLAM de vertaling zijn van ONDERWERPEN
Excuseer??? Wat is hier de bedoeling van?
De letterlijke vertaling van het woord ISLAM betekent in het Nederlands "onderwerping".

Na zijn diverse veroveringen liet Mohamed de overwonnenen telkens een verdrag ondertekenen dat eindigde met "we zullen ons onderwerpen", in het arabisch ISLAM.
Ondertussen is het uitgebreid in de betekenis van "onderwerpen aan Allah", origineel was het dus "onderwerpen aan het leger van Mohamed"

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 17:41   #99
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Citaat:
Het moet toch niet expliciet over islamieten gaan. Het is bekent dat vele extremistische groeperingen in amerika( waaronder de KKK) bijbelverzen gebruiken en deze meetsl interpreteren om hun blanke suprematie te bevestigen.
In de Koran staat wel EXPLICIET christenen en joden als het er op aan komt bepaalde mensen niet te betrouwen.

De Islam is dus een expliciet racistische ideologie naar ons Europeanen toe. Een ideologie die ten allen prijze dient vervolgd te worden. Zeker omdat de moslims hun daden richten naar de inhoud van de perfide Koran.
Oud 13 maart 2004, 17:48   #100
Fonske
Gouverneur

Standaard

Mijn kritische zin dwingt mij weerom te vragen waar dat precies staat? Bron?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be