![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 mei 2008 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() De boodschap op zich is mooi om te verwerken in de opvoeding van de kinderen, in realiteit echter wordt dit sprookje ook door miljoenen volwassenen als waarheid beschouwd en wanneer sprookjes alla Bijbel, Koran, Thora, en dit stukje proza ook als waar gebeurd worden aangenomen is het hek van de dam.
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Ach zo, knappe en doordachte frasering beste fox.
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
U mag serieus onderzoek doen, u mag ook de holocaust ontkennen. Wij kennen geen negationismewetgeving. Maar daarop zijn de verdachten (niet Verbeke, dat gaat over een uitleveringsverzoek) dan ook niet veroordeeld. Ik zal hun ''daden'' hier niet herhalen maar de kern van het artikel is: Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 mei 2008 om 01:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Toch wel.
Als WO2 ons iéts heeft geleerd dan is het wel dat niet alleen de ''haters'' erg zijn maar vooral dat de verschrikkingen mogelijk zijn gemaakt door de ''wegkijkers''. Bij dit soort berichten twijfel ik er altijd aan of ik wel moet reageren, om het niet teveel aandacht te geven. Ik doe het tóch. Voor deze lieden is namelijk elke onweersproken bewering hierdoor al legitimatie op zich om het als waarheid te verkondigen. En elke keer als je niet weerlegt heb je de kans dat iemand die verdorven rotzooi gelooft, omdát het niet wordt weerlegd. Vandaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() Net wat ik beweer dus: je mag er nieuw onderzoek naar doen, maar als je uitkomt op minder slachtoffers, mag het niet. Dat is niet persé ontkenning, maar wel verboden negationisme. En dat is in nagenoeg alle landen van Europa verboden, ook in Nederland.
Edit: en dat voorgekauwd gejank van WO II komt me stilaan de strot uit. Dat er eventueel foute zaken zijn gebeurd laat ik nu in het midden. De volkeren die er beter wél uit leren (joden, Turken, Amerikanen etc), gebruiken die WO II net om hun daden goed te keuren. De Tweede WO is compleet uitgemolken wat dat betreft, en het zal nog lang duren dat ze ermee gaan zwaaien. Ondertussen zijn wellicht al meer slachtoffers gevallen na die WO II door personen die dergelijke gebeurtenissen wilden "voorkomen", dan tijdens WO II. Wie nu aan politiek bezig is met WO II in het achterhoofd is zo naïef als een kalf, zo'n daden komen sowieso terug, misschien binnen 2 jaar, binnen 20 of 200 of 2000 jaar. Maar elke dag moet die WO II wel aangehaald worden. En om eerlijk te zijn, als de joden zo verder doen zoals ze nu doen, zou het me nog geen fluit verwonderen/interesseren. Maarja, nu scheer ik dan weer over dezelfde kam, en dat mag enkel met nazi's gebeuren ![]() Laatst gewijzigd door ANLS : 16 mei 2008 om 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg zijn er vandaag de dag tientallen miljoenen wegkijkers, jij bent er trouwens één van, die niet zien dat er een rad voor de ogen wordt gedraaid, dat de geschiedenis niet alleen wordt geschreven door de overwinnaars maar vooral door de machten die aan de bron lagen van velerlei conflicten (waaronder WO I, WO II, WO III die momenteel aan de gang is) en die geschiedenis wordt geschreven voor het plaats vond. i.e. 9-11 - WMD - Irak - ... all planned in advance ... 4 your info: De Geschiedenis van ...
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Waar de rechter bijvoorbeeld wél moeite mee heeft is met lieden die tijdens een dodenherdenking van de slachtoffers van die holocaust, tussen de nabestaanden gaan staan met kaalgeschoren hoofd met nazi-tatoeages, rechterarm in de lucht, schreeuwend: "leugens, wij willen bewijzen zien!'' en daar nog wat beledigende opmerkingen aan toevoegen aan het adres van Joden. (!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ik lees hier al enkele pagina's dat het Anne Frank verhaal compleet verzonnen is.
Ik weet perfect dat het een loze vraag is, maar bon, ik ga de vraag toch stellen : zijn daar sterke aanwijzingen voor ? Bewijzen vraag ik niet eens, dat doe ik al lang niet meer hier, die krijg je hier toch nooit vanzeleven, straffe uitspraken genoeg, maar bewijzen krijg je simpelweg nooit. Dus op basis van wat wordt door bepaalde mensen aangenomen dat Anne Frank de één of andere hoax is ? In tegenstelling tot wat men zou denken, sta ik open voor nieuwe inzichten of perspectieven, maar deze moeten wel gebaseerd zijn op ten minste een goed aantal redelijke argumenten. Oh, en voor degene die zich geroepen voelt om te antwoorden: a.u.b. geen link naar de één of andere obscure website, een link is géén bewijs. Kopieer dan eventueel een stuk tekst en plak hem in je bericht, maar linken zelf worden - in mijn geval tenminste - zelden tot nooit geopend. Alvast bedankt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Zou het veel uitmaken, mocht Anne Frank een verzinsel zijn?
De oorlog en de holocaust zijn geen verzinsels, op zich zou ik het geen grote ramp vinden, mocht het verzonnen zijn. Het helpt gewoon een gezicht te plakken op een oorlog, waar velen zijn omgekomen,... Ik geloof zelf absoluut niét dat het verzonnen is, maar ik zou het geen "evil samenzwering", 't zou gewoon smerig zijn dat ze iets voor waarheid zouden laten doorgaan, terwijl het dat niet is. Ik ga me er niet druk om maken iig. En on topic: dat ze die stomme boom omkappen en met dat geld een 1000tal nieuwe bomen zetten... of een 1000tal mensen een maand van eten voorzien... of -als ze in het onderwerp wensen te blijven- iets nuttigs doen ivm preventie rond nazisme ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is er informatie beschikbaar over het onware karakter van Anne Frank haar boekje?
Waarom is het relevant? Er zijn toch wel meerdere verhalen over de holocaust die totaal fake zijn? Stel dat dit een hype was; dan zijn redelijk veel mensen een illusie armer en dan? Wat hebben de Rothschilds te maken met Anne Frank? Wat heeft niét te maken met de Rothschilds?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() ![]()
![]() |
#98 |
|
![]() Zelfs de bomen hebben geen recht op euthanasie...
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat een ziekelijk draadje ook weer, Anne Frank verzonnen? Ga op een andere planeet leven of please sticht ergens je nazi rijkje .
|
![]() |
![]() |