![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat de actieve verkoop te ver? | |||
Ja, absoluut |
![]() ![]() ![]() |
24 | 58,54% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 41,46% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een persoon met IQ van een kamerplant moet dezelfde kansen krijgen als bijvoorbeeld Freya Van Den Bossche?
Of Steven Hawkin mag niet meer kansen hebben dan Prins Filip?
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, Freya Van Den Bossche heeft het IQ van een kamerplant...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 april 2008 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme dat kind, nu zit ze in de politiek. Hebben alle politici dan het IQ van een kamerplant?
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maak er maar gerust een simplistische karikatuur van, maar ik ben nu éénmaal één van die mensen die vinden dat iedereen gelijke rechten (en plichten) moet hebben. Gek he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen karikatuur. Dat is nu net het hele eieren eten.
Mensen zijn verschillend en daar is nog niks aan te doen. Misschien als de hele wereld bevolkt is met Kiko clonen, is het gelijke kansen beleid mogelijk. Met een wereldbevolking maddoxen niet.
![]() |
#87 |
|
![]() Dat mensen verschillend zijn heeft er helemaal niets mee te maken, ik dacht nu echt wel dat zoiets duidelijk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat mij ook zo stoort: ik heb ooit eens 25 euro aan Artsen Zonder Grenzen geschonken. Sindsdien heb ik al voor minstens 50 euro mailings gekregen om nog eens iets te geven. Hallo? ![]() Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 april 2008 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() iemand die zich geen kot of inschrijving aan de unief kan veroorloven kan geholpen worden met een beurs. Dat geld komt van de gemeenschap en wordt geïnd in de vorm van belastingen. Dát bedoel bv. met een gelijke-kansen beleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
We zijn met teveel op deze aardbol om iedereen een westerse levensstijl te geven en daardoor zal er altijd ongelijkheid blijven bestaan. En om eerlijk te zijn, geld aan ontwikkelingslanden geven is eigenlijk toch slecht besteed, want a)80% van het geld blijft hier in België plakken en b)de andere 19% verdwijnen in de zak van de plaatselijke dictator ... Ipv al het geld naar de derde wereld te pompen, zouden ze beter eerst hier in België een beetje de armen moeten helpen ... Of arme gepensioneerden die heel hun leven hard gewerkt hebben en nu met moeite hun huur en eten kunnen betalen ... Natuurlijk dat staat niet zo "chique" als met een Ché Guevarra T-shirt rondlopen op de Meir en mensen pogen een schuldgevoel aan te praten ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3de hoogste belastingsdruk in dit land, als da niet "genoeg" is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is netto-transfers jouw doel en niét gelijke kansen. Anders had je je wel eens afgevraagd of dat het beoofde middel (netto-transfers) wel het beoogde doel kán bereiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan nog zoveel mogelijkheden geven aan persoon X, als ie de mogelijkheden niet wil gebruiken, is het gewoon verspilling.
Eneuh, hoeveel keer mag iemand "gelijke kansen" krijgen qua educatie op de "gelijke kansen" kostennota? 3 keer 15 keer?
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Anderzijds: het siert je dat je zo eerlijk bent.
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
je kan ook gewoon vriendelijk "NEEN" zeggen en doorstappen, dan kom je niet over als een oen en steek je er véél minder energie in.... en het werkt ook. je moet wel een héééééééééél triestig leven hebben als je aldoor maar de mensen moet afsnauwen en nare dingen naar het hoofd slingeren, omdat je het simpele woordje "neen" niet over je lippen kan krijgen, écht klasse ! er zijn wel meer mensen met dat probleem, ze zeggen ja als ze neen bedoelen, hiervoor bestaan er echter trainingen (assertiviteitstraining) maar daarvoor moet je wel eerst zélf doorhebben dat je een probleem hebt... als je neen zegt mag je je niet schuldig voelen.... ik zou niet graag in je schoenen staan, maar k'zou zeggen laat de moed niet schieten en zoek hulp...... het kan mss wel lukken.... beter laat dan nooit ! ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Sorry, tegen WWF en Greenpies kon ik me nog houden. Oxfam was al meer geforceerd aan het einde van de Meir. Dan iets van ECI, dan begon in te snauwen en nog verder ... ontplofte ik. Trop is trop! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet echt niet waar ze dat halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bewaar je woede voor wanneer er onrecht dient aangeklaagd te worden en niet om je ergernis tegen onschuldigen te ventileren. Je mag daar gerust "trop is trop" bijzetten, maar dat was zowat het gevoel dat Horion tot moorden deed overgaan (aah, nostalgie met een donkere bril ![]()
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 10 april 2008 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() eerlijk gezegd heb ik er weinig last van, van die organisaties die komen zagen (ik straal blijkbaar iets uit wat hen doet besluiten dat ze bij mij toch aan het verkeerde adres zijn )
wat me echter meer stoort, is die eindeloze brol die je in je handen geduwd krijgt als je aan de unief een auditorium binnenstapt omdat je naar de les moet. hatelijk gewoon. en ervoor en tijdens pauzes nog es reclame komen maken voor hun zoveelste zever ............. moeten ze dringend verbieden.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 10 april 2008 om 22:14. |
![]() |
![]() |