![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Meen je dat echt? De VVD komt op mij altijd over als een partij met twee zielen in één borst. Verdonk vertegenwoordigde de conservatieve vleugel, en Rutte de liberale. Al langer had ik het gevoel dat die twee niet goed te vertegenwoordigen zijn in dezelfde partij - terecht zoals nu blijkt. Alleen sterke leiders zoals Wiegel en Bolkestein waren in staat om die schizofrenie tijdelijk weg te moffelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, die gebruikt geen woord teveel en liefst meer argumenten dan woorden.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Henk Kamp heeft denk ik veel te weinig charisma, oftewel de handicap geen kiezers aan te spreken, hij komt me vaak ook nogal saai en stokoud over. Dan kun je nog beter een jong ambitieus iemand kiezen, zoals Atzo Nicolaï of Laetitia Griffith. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Overigens ervaar ik ze als in de kern een uiterst charmante, algemeen ontwikkelde en welbespraakte élite waarmee goed zaken kunnen worden gedaan. Hun recent gedogen en zelfs cultiveren van een uitgesproken "linkse" interne stroming kan volgens mij slechts te herleiden zijn op een landelijk tekort aan (legale) millionairs.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) de Veiligheidsraad heeft de VS als bezettingsmacht erkend, dat betekent niet dat ze de bezetting goedkeurt! 2) elk lid van de VN is soeverein en heeft geen "instructies" te ontvangen van de Veiligheidsraad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Ja, D66 doet het "goed" en in Rotterdam kan men daarvan meepraten.
http://www.leefbaarrotterdam.nl/inde...wie_helpt_hem/
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je de referenda van Utrecht en Eindhoven beziet, blijkt dat dat idd nepperenda waren, waar de burger kon kiezen tussen twee kandidaten van dezelfde partij (PvdA). Dan is het terecht dat je niet meewerkt aan zo'n schijnverkiezing. |
||
![]() |
![]() |