![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jah, wat heeft Nihoul gedaan denk je?? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft de prijzen gewonnen, en men neemt hem dat niet meer af. Hij heeft gezegeviert, toen, en nu nog steeds. ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Mijn beste, Merckx is tot drie keer toe betrapt
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Etterbeek, shit, ik heb daar mijn jeugd doorgebracht. Zou ik daar ook geweest zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Als jij echter zwart op wit kunt aantonen dat alles wat hij gewonnen heeft - hetgeen bijzonder veel is - te danken was aan doping, dan ben ik wel heel erg benieuwd naar je bewijslast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() voila
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Hangt van de definitie van 'doping' af, die overigens tamelijk subjectief is.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Hij heeft wel een tante die ooit...
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 24 april 2008 om 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1* Zijn palmares is zo gigantisch groot dat dit niet kan zonder doping. 2* Ein jaren 60 en begin jaren 70 was de opkomst van de nieuwe producten doping (Janssen Pharma, werkte mee op de 1* plaats) en werden in verschillende sporttakken proefkonijnen ( dat was hij) uitgezocht (mede door weten van het BOIC) - Het eerste nieuw product dat aan Merckx ( en 2 atletiek atleten - mag de naam niet vermelden, want zij zijn nooit betrapt) werd gegeven was Pumolium of STIMUL (merknaam) -Dit was een nieuw soort amphetamine dat het hart zogenaamd niet zou belasten en wat volgens de onderzoekers niet kon worden opgespoord. Doch in het dopingwereldje of pharmaceutische industrie heerst er een maffia geest door het winstbejag op hun producten en inderdaad de dopingcommissie werd getipt dat Merckx hier op reed - Pumolium werd vlug op de lijst van verboden producten geplaatst en zodoende werden er vele gepakt, met de naam Merckx als hoofdpagina nieuws. Het 2* nieuw product was het wonderproduct Strombaject - Dit was een nieuw soort van anabole steroide (spierversterker,groeihormoon) en was toen helemaal niet opspoorbaar indien men 3 maanden voor de controle stopte met de inspuitingen (maar de wonderspieren waren wel gevormd) en dit product bleef minstens 6 maanden doorwerken.(Ik kan niet zeggen dat Merckx hiervoor is gepakt, trouwens ik ben van mening dat indertijd niemand voor dat product is gesnapt) maar weet wel dat hij dit gebruikte (zoals nog anderen) Indien je de palmares lijsten van wielrenners en atleten van de jaren 70 wat nagaat, zal je versteld staan hoeveel topsporters wij hadden in de top 10 ter wereld. Dit was een louter Belgisch initiatief. Huidig voorzitter Rogge van het OIC was toen als docter van deze praktijken op de hoogte en is nooit een goede vriend van Merckx geweest door deze feiten ( reden waarom Merckx - toen Rogge voorzitter was van het BOIC- UIT DE RAAD VAN BESTUUR VAN HET BOIC IS GESTAPT. Graag wil ik melden, dat in de jaren 70 de dopingproducenten jaren voorop stonden t.o.v. de dopingcontrole - De verboden producten kon men toen op 1 A4 vel zetten en nu is de lijst al bijna een boek dik. (ook niet verantwoord, vind ik) Terug even ter zake Het product STROMBAJECT wordt nog altijd als de beste en snelste spierversterker ooit aanzien, doch dit product is nu zo vlug opspoorbaar dat niemand het risico neemt dit nog te bebruiken ( buiten amateurs body building enz...) In de tijd van Merckx werd er meer en sterker spul gepakt als nu ( zie maar de palmares van wielrenners wij toen allemaal hadden) In 1976 lag Lase Viren in een kamer onder de tribune van het stadion (Olympische spelen Montral) gewoon met een infuus met nieuw bloed en wat iedereen normaal vond - Nu is dat doping Dit is de realiteit - Zijn zij echt zelf schuldig of werden ze gemanipuleerd ? De gouden regel toen was, gepakt worden is niet moeilijk, maar niet gepakt worden was de kunst" Groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tof é, zo met modder gooien.
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Misschien dat we beter een waarschuwing zetten op het forum: "Gelieve geen ernstig debat of inhoudelijke discussie te verwachten."
Dat zal heel wat nieuwe leden een teleurstelling besparen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ik ben blij dat u uw fouten toegeeft.
|
![]() |
![]() |