![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De BUB was, procentueel gezien, een supersnelgroeier door van 10.000 naar 13.000 kiezers te gaan. De rooien en de blauwen hebben zelfs aan het kiesstelsel geprutst dat het niet mooi meer is om toch maar te kunnen groeien, en kijk wat ervan geworden is... De Morgen is, wat de verkoop vertreft, nog altijd een middenmootgazet, dit ondanks haar geknoei met cijfers. Over de inhoud kunnen we beter zwijgen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 mei 2008 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ? Omdat die jou niet aanstaat ? Bepaal jij misschien wat de norm qua inhoud van een krant moet zijn ??
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Morgen is, ondanks haar geknoei met oplagecijfers,
niet eens een middenmootgazet! En dat zal ze altijd blijven wegens het leespubliek waarop ze mikt. Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 mei 2008 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() ik zou me pas zorgen maken als de morgen de meest gelezen gazet zou zijn in fermetteland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.Beliën aka Meneer Alexandra Bloemkool als bron en referentie aanhalen ??? Wat een grap !!!! ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Pietje en wat hij toch maar met die 'snelstgroeiende krant uit fermetteland' dacht te kunnen bewijzen:
Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Metriweb is ook van mijnheer Alexandra bloemkool zeker?
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Beliën lijkt me inderdaad niet de meest betrouwbare bron
Stel dat de Morge echt fraudeert zouden de adverteerders er toch al lang achter zijn gekomen, ze betalen per lezer he |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat stelt die oh zo betrouwbare bron nu voor ?
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag er altijd een andere tegenover zetten die cijfers geeft die jou beter bevallen.
Die van De Morgen zélf, misschien? ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 mei 2008 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik had graag de officiële versie van je "citaat" gezien. Zoals het er nu staat is het naamloos.
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan dat niet. Waar durven ze dat uithalen dat een rode propaganda rioolgazet fraudeert. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag. Zoals wel meer gebeurt ben je hier gewoon een beetje uit je nek aan het kletsen.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Morgen rood ?? 25 jaar geleden misschien nog.
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste is de Morgen onderdeel van een bedrijf(Persgroep dacht ik), niet van de SP.a. Te tweede is de Morgen niet rood, Desmet kwam op tegen De Bruyn omdat hij te links was. De Morgen is hoogstens progressief Ik lees ook liever de Standaard maar om de Morgen zó fel af te breken (en dan nog zonder enige nuance), en op basis van een artikel van een "anonieme lezer" op de weblog van het studiediensthoofd van het VB. Lijkt me hetzelfde als objectieve informatie over het VB probere te krijgen op de website van de PvdA ofzo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stem immers VB (�*ls ik stem) en ben bijgevolg volstrekt onbetrouwbaar.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is De Morgen dan vandaag?
Blauw? Oranje? Neutraal? ![]()
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag er dus nog altijd betrouwbaarder cijfers tegenover zetten.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |