![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zoeken nog een nieuwe gouverneur voor onze meest perifere provincie. Officiëel heet die titel "president van Congo". Interesse?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niet echt, ik werk liever in de buurt, dan kan ik er met de fiets naartoe.
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() Zelf heb ik hier ook een hekel aan, zeker nu het mooi weer wordt ...
Ikzelf ben een sigaren roker ... Ik rook 1 �* 2 sigaren per week en wordt heel het jaar al verbannen om buiten te roken ... Vanwege de nieuwe rookregeling is gezellig roken op café erniet meer bij , dus ben ik meestal blij als het zomer wordt om buiten te kunnen roken op het terras met mijn vrienden ... Maar vergeet het maar, als ik riskeer een sigaar op te steken op een terras ergens in Antwerpen, gegarandeert dat mensen tegen mij komen zeuren ... En meestal nog het hypocriete van al, ik krijg zelfs geregeld klachten van sigarettenrokers ! Rokers zijn momenteel de nieuwe parias idd, allemaal een beetje zielig hoor, waarom moeten ze alles verbieden ? Moraalridders ... tsssss |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() besloten rokersclubs zijn de toekomst
grappig vind ik dat de officieel oudste mens ooit ter wereld een rookster was Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen paria's. Gewoon verschikkelijke zageventen. Nog een erger calimerogehalte dan Jean-Marie Dedecker en Filip Dewinter tesamen!
Neen, ge moogt niet roken op café. Leer daar eens mee leven, zonder mij er elke dag de oren mee van mijn kop te zagen! Nodig misschien eens een Bretoen en een Serviër uit om te komen kijken hoe erg jullie gepest worden. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |