![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat de Franstaligen nooit anders dan 'NON' krijsen behalve om Vlaamse miljarden binnen te rijven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 mei 2008 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar de idee om 70 op gewestwegen in vlaanderen toe te passen en 90 in wallonie als standaard snelheid tenzij aangegeven is zoiets waar ik van denk dat het niet nuttig is. Voor buitenlandse chauffeurs is dit onmogelijk om dat te begrijpen. Idem voor een wegenvignet, of in heel belgie of niet en ik zou nog liefst 1 vignet zien voor heel de benelux. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U verkondigt niet uw mening aangezien u herkauwt wat andere vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien moet je maar eens aan knuppel vragen wat zijn redenen zijn voor die haat en weerleg jij dan op een zinnige wijze zijn aangevoerde argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens, op onze meeste gewestwegen is het sowieso al 70.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Waarom zou ik zijn argumenten moeten weerleggen?
Ik ontken die zaken niet noch vertel ik iets anders. U zou beter lezen wat ik schrijf ipv zomaar wat irrelevant te reageren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik mij niet vergis willen ze in vlaanderen 70 tenzij anders is aangeduid en in wallonie 90 tenzij anders is aangeduid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan nog, als je in België binnenkomt, zie je toch borden waar alles duidelijk opstaat? wel, dat kan dus ook als je Vlaanderen inrijdt. maw, een paar borden tov een paar duizend borden....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() In duitsland staan er anders niet zo'n borden per deelstaat hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() Herriner mij plots de baan overpelt-hasselt een paar maanden trug (kan al een jaar zijn ondertussen).
Eerste stuk van de baan 70, dan 90 voor een 15tal minuten, dan plots een bord 70 met daarboven een veel opvallender digitaal bord "groene zone: 90" natuurlijk een flitspaal meteen daarachter en het feestje is compleet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ginder wèl een interessante piste kan zijn, is het verhogen van het aantal verkeersdrempels, en uiteraard 'vliegende brigades' m.b.v. flitsauto's. Ook het systeem dat "brother paul" al vermeldde, verdient zeker meer aandacht. Via GPS kan inderdaad gemakkelijk toezicht worden gehouden op het naleven van de verkeerswet, zonder dat de 'privacy' van de passagiers van een wagen in gevaar komt. Maar het is in elk geval dringend nodig er voor te zorgen dat de boete-inning niet meer als verkapt transfermechanisme wordt aangewend. Het doet mij plezier dat je het daar alvast mee eens kan zijn. Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |