Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2008, 10:28   #81
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
is dit goed ?

ik begrijp wat je bedoelt; het is een onverantwoord en verwerpelijkadvies

Ik zou toch niet veralgemenen. Niet alle 'hoofddoek'-meisjes zijn zo gedwee of laten zich doen. Gegarandeerd een zware proces aan je been.

gruwelijk

zie hierboven[/quote]

ha! voil�* al een pak beter.

Indien verkrachte hoofddoekmeisjes het toch aangeven: zoveels te beter. Niet enkel gaan ze dan zelf leren dat een hoofddoek niet hetzelfde is als een ijzeren kuisheidsgordel (véél effektiever, en je kan de sleutel aan je pa geven) maar ook is het hoofddoek effekt dan ondertussen waardeloos.

Het is het een of het ander.

tot nader order roep ik verkrachters toch even op om vooral hoofddoeken te nemen omdat die hen minder zullen aangeven wegens "hun eigen schuld"... je kan het altijd nog op een ontsnapte krullende lok steken desnoods. Nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 10:43   #82
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tot nader order roep ik verkrachters toch even op om vooral hoofddoeken te nemen omdat die hen minder zullen aangeven wegens "hun eigen schuld"... je kan het altijd nog op een ontsnapte krullende lok steken desnoods. Nietwaar?
De kans dat zo'n kopvoddenverkrachter de kat in de zak koopt, danwel verkracht, is natuurlijk wel erg groot dan. Je weet nooit wat er onder zo'n vormloze hobbezak zit. Anderzijds is het voor zo'n verkrachter dan wel weer een beetje sinterklaasavond, met bijhorende surprises. Wie weet zit er wel een heel mooi meiske onder. Dus vooral aan te bevelen voor verkrachters die graag een gokje wagen.
Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 13:46   #83
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
De kans dat zo'n kopvoddenverkrachter de kat in de zak koopt, danwel verkracht, is natuurlijk wel erg groot dan. Je weet nooit wat er onder zo'n vormloze hobbezak zit. Anderzijds is het voor zo'n verkrachter dan wel weer een beetje sinterklaasavond, met bijhorende surprises. Wie weet zit er wel een heel mooi meiske onder. Dus vooral aan te bevelen voor verkrachters die graag een gokje wagen.
ik begrijp niet dat je met een ernstige en moeilijke situatie zo de spot drijft.
Met jouw praat geef je de slachtoffers van verkrachtingen en onderdrukking gewoonweg de genadeslag.
een vraag: ga je er ook vanuit dat ze hetzelf gezocht hebben ? Indien je ja zegt, dan ben je niet veel beter dan die baardmens van deze topic.

Laatst gewijzigd door goodwill : 10 juni 2008 om 14:12.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 13:54   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik begrijp niet dat je van een ernstige en moeilijke situatie zo de spot drijft.
Met jouw praat geef je de slachtoffers van verkrachtingen en onderdrukking gewoonweg de genadeslag.
een vraag: ga je er ook vanuit dat ze hetzelf gezocht hebben ? Indien je ja zegt, dan ben je niet veel beter dan die baardmens van deze topic.
jij was toch degene die de verkrachting zelf wel niet aanvaardbaar vond maar wèl de houding die de islamleraar nadien aannam? Als er dan mensen zijn die even verduidelijken tot wat die houding kan leiden dan vind je het ineens wèl weer onaanvaardbaar.

je gaat toch eens een keuze moeten maken. Of hangt je commentaar af van het kleurtje en/of de overtuiging van degene die de uitspraak doet?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 10 juni 2008, 14:10   #85
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
jij was toch degene die de verkrachting zelf wel niet aanvaardbaar vond maar wèl de houding die de islamleraar nadien aannam? Als er dan mensen zijn die even verduidelijken tot wat die houding kan leiden dan vind je het ineens wèl weer onaanvaardbaar.

je gaat toch eens een keuze moeten maken. Of hangt je commentaar af van het kleurtje en/of de overtuiging van degene die de uitspraak doet?
laat eens zien waar ik de houding van de leraar aanvaardbaar zou gevonden hebben ? Naar mlijn weten heb ik het nooit voor die man opgenomen.

Laatst gewijzigd door goodwill : 10 juni 2008 om 14:11.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 14:21   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
laat eens zien waar ik de houding van de leraar aanvaardbaar zou gevonden hebben ? Naar mlijn weten heb ik het nooit voor die man opgenomen.
inderdeed, je hebt gelijk.

Het was onze huismoslima Uh-huh die vond dat de imam gelijk had.

Ik heb ze trouwens al een tijdje niet meer gezien, waarschijnlijk hebben ze haar al te stekken gekregen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uh-huh
OMG! En wat is er nu zo verkeerd of haatdragend aan de uitspraken van die man?! Niets! Integendeel, jullie (zelf uitmaken of ge u aangesproken voelt) zijn de haatdragenden. Dat je dat zelf niet eens beseft...

Oud 10 juni 2008, 14:45   #87
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik begrijp niet dat je met een ernstige en moeilijke situatie zo de spot drijft.
Humor, sarcasme zo men wil, is één van de beste wapens om bepaalde zaken mee te bestrijden.
En zoals Circe al heeft opgemerkt, drijf ik de spot hiermee om de uiterste consequenties van die uitspraken van die imam aan te tonen.

En als je mijn berichten in deze draad gelezen hebt, weet je ook hoe ik ten opzichte van verkrachting in het algemeen en deze zaak in het bijzonder sta.

Laatst gewijzigd door Hrafnar : 10 juni 2008 om 14:46.
Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be