![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waarom was u zo achterlijk om op Leterme te stemmen? | |||
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me als een onnozel joenk verblinden door dat hilarische gerampetamp over “goed bestuur” |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me diens irrealistische Vlaamse slogans door de strot rammen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat de prutser in werkelijkheid competent was op alle vlakken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat men niet slechter kon regeren dan Paars; ik heb me dus schromelijk vergist |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik altijd op tsjeven stem, los van het feit of ze capabel zijn of niet; ik ben een oer-tsjeef |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben een van de weinigen die niet zo achterlijk was om op Leterme stemmen; ik heb namelijk een werkend stel hersenen |
![]() ![]() ![]() |
51 | 98,08% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar om een of andere reden ben jij mij nooit speciaal opgevallen.
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan wel. Ik geloof zelfs iets in die trant te hebben gelezen, maar dan bleek wel weer dat men met die jongeren mensen tussen de 25 en 35 bedoelde ofzo. Ik vraag me ook af van welke groep die vraag komt: van mensen die heel vrij zijn opgevoed en die misschien gescheiden ouders hebben omdat één van de ouders 'een slippertje' maakte? (Zonder deze mensen te veroordelen natuurlijk, want ze zijn ook maar van vlees en bloed.) Ik kan me voorstellen dat zij sneller geneigd zijn om het traditionele gezin te verafgoden en te zeggen dat je er meer voor over moet hebben. Of er zich misschien eerder van afkeren natuurlijk. :-/
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als je terugkijkt naar polls van voor de verkiezingen, krijg je waarschijnlijk een heel ander beeld. Of wanneer je de vraag neutraal stelt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 juni 2008 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en de Belgen de illusie gaf dat ze in een luilekkerland leefden. Daarom komt de waarheid hard aan nu de puinhopen zichtbaar worden ,waarin het land verkeert. Dit ligt niet aan Leterme. Belgie blijkt nu ook een gewoon land te zijn ,als andere landen in Europa ,waar iedereen op zoek is ,naar bescherming en veiligheid ,naar identtiteit en vaderland. Politici kunnen niet meer komen me oude oplossingen voor nieuwe problemen. De achterkamertjes werken niet meer, nu door de digitalisering van de communicatiemiddelen , burgers de bestuurders op de huid zitten. Kortom het is niet Leterme ,het is de crisis van Belgie die om goed bestuur vraagt. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 8 juni 2008 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze complexe wereld. Koosjere winkels zijn in. Jij presenteert jezelf als koosjer. Vandaar dat je simplismen hanteert. Zwijg, protestant!
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't is dat wat u zo aantrekkelijk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhofstadt heeft, jammer genoeg voor jou en de Franstaligen, net optijd de plaat gepoetst en iemand anders met de rotzooi opgezadeld die hij achterliet. Die zien we dus nooit meer terug.
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dit niet. Evenmin als ik die peilingen geloofde die beweerden dat Dedecker de kiesdrempel niet zou halen. Deze peiling werd telefonisch uitgevoerd bij 1000 (dus duizend) mensen. Kan onmogelijk juist zijn.
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2008 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Als antwoord op uw zeer genuanceerde en uitgebreide reactie ,moet ik bekennen dat ik net als de meeste Nederlanders ,geen Jood en geen protestant ben ,maar heel simpel een atheist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Want sommige calvinisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom zou deze peiling niet juist zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() [quote]Het een heeft niets met het andere te maken. Deze peilingen zijn gewoon niet wetenschappelijk. Maar er zijn wel taalkundigen die het Limburgs beschouwen als een aparte taal. Dat is juist. Dat Limburgers geen Vlamingen zijn, is historisch onbetwistbaar. En dat het Vlaams geen Hollands is, is evenzeer duidelijk. En tenslotte, dat wij hier nooit de 'je' en de 'jij 'hebben gebruikt is overduidelijk.
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2008 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() ge moogt zeker zijn...
Alhoewel natuurlijk dat volksbegrip dan weer wat onstabiel is hé ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jaloers dat we zijn op jullie harry potter zeg... wat een groot staatsman is dat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan een miljoen Vlamingen heeft ondertussen al gestemd op partijen die uitgesproken stellen dat België moet barsten. Lijkt mij duidelijk genoeg.
|
![]() |
![]() |