![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Uw huidige status | |||
| ROKER |
|
8 | 22,86% |
| EX-ROKER |
|
8 | 22,86% |
| NIET-ROKER |
|
19 | 54,29% |
| Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Probleem is dan wel dat sommige rokers het promoten van niet-roken als een vorm van stigmatisatie zien...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 juni 2008 om 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Minister-President
|
De discussie overstijgt het K&K niveau!
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
|
Citaat:
Geloof me: het helpt nu niet bepaalt als je iemands handje vasthoudt en alles afwimpelt op 'het is niet uw schuld/verantwoordelijkheid', maar het komt door die stoute drugs, sigaret, die willens nillens in uw handen komt enzo. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 juni 2008 om 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik rook, en kan ervan genieten. Over waar en wanneer valt gewoon af te spreken met de mensen bij wie je bent. Buiten sowieso. En ik heb er alle respect voor wanneer iemand me vraagt om "aan tafel eens niet te roken", ook al zitten we buiten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik beken. Ik heb veiligheidskleppen op mijn brein die me niet toelaten onder een bepaald niveau te zakken. Mea Culpa.
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
Inderdaad, ik ga even het niveau drastisch omlaag halen:
Roken is cool! Voil�*, laag genoeg?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 juni 2008 om 15:47. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#89 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed. Ik heb hierover een heel andere mening, maar ga er verder niet dieper op ingaan. Dit is tenslotte K&K. |
||
|
|
|
|
|
#90 | |
|
|
Citaat:
Die eigen verantwoordelijkheid daarentegen mag je onderlijnen, in het vet zetten en ga zo maar door. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. Ik vrees dat je na al die jaren nog steeds geen deftig beeld van me hebt als het aankomt op sociale kwesties. Ik ben Filip De Man niet. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#93 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, nu ga ik de discussie hierover laten voor wat het is. Als je verder wil praten hierover open je best een topic in "Maatschappelijke". mvg, Jazeker |
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2) Laatst gewijzigd door moser : 22 juni 2008 om 15:59. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 juni 2008 om 16:03. |
|
|
|
|
|
|
#97 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het tweede geval heeft u het over onze "vriend" Van Themssche, niet? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit legitiem heb genoemd. Diene kadee is serieus gestoord en mag nooit meer vrijkomen. Dus ik snap je opmerkingen in deze niet. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als je nu nog altijd denkt dat ik iemand anders ben , wel dan zijn dit de laatste woorden die ik aan jou verspil. Zo traag van begrip heb ik nog nooit meegemaakt. Negeerlijst ik stel u voor aan een kat , geen te snuggere maar bon. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|