![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo jong dat mijn toenmalige 8.5 jaar oudere lief (waar ik de volgende 17 jaar van mijn leven mee doorgebracht heb) nu een pedofiel zou genoemd worden. Wat belachelijk is natuurlijk. Ik had totaal geen verwachtingen maar het viel tegen. Maar seks is zoals een wijn die alleen beter wordt met de jaren. Laatst gewijzigd door Laya : 24 juni 2008 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() onder het moto 'de appelboom'
wat deden je ouders voor job/studie ? zaten er bij je grootouders nog bijzondere beroepen/studies/specialekes ? wat vind/vond je prachtig aan de aanpak van je ouders ? wat wil je zeker anders doen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() hoe kom je in godsnaam in de sector van de 'plezier'industrie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Welke bijzondere eigenschappen moet ik bezitten om je weg te lokken bij je man?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader van vaders kant heb ik nooit persoonlijk gekend, die immigreerde naar Canada, mijn grootmoeder kon daar niet aarden en is met mijn vader teruggekomen. Dat ze me zelf een keuze gelaten hebben qua geloof, ook al was mijn vader er eerst tegen, ik wou geen Jehova's Getuige zijn. Later besefte ik dat mijn afkeer voor die religie vooral voortkwam uit de reactie van buitenstaanders. Ik werd als kind louter daarop beoordeeld. Wat ik anders wou doen? Ik wou mijn kind niet opzadelen met gescheiden ouders. Het is anders uitgedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Heel toevallig, ik voelde me niet goed in mijn job, zocht iets anders dat ik ook op zelfstandige basis kon uitoefenen, waar ik zelf mijn agenda kon regelen, geen 9 to 5 en toen ben ik toevallig op een advertentie van de firma gekomen waar ik nu nog voor werk. Ik ben gaan kennismaken, dat viel heel goed mee en nu werk ik er nog. Ik doe het heel graag, het gaat toch een heel stuk verder dan pakweg schoenen of juwelen verkopen, ik heb heel vaak heel intieme gesprekken met de klanten, trek regelmatig met een goed gevoel de deur achter me dicht 's avonds en dat kunnen er denk ik weinig zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk is je favoriete Simpsonfiguur ??
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat draag je ?
De laatste nieuwe modetrends , de mode van 10 jaar geleden, of gewoon 't eerste 't beste dat je uit de kleerkast vist al is het een trui uit 1965 die al bleekgewassen is ??? Geef je veel uit aan kleding ??
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() wat eten jullie vanavond ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Dan kan ik toch meer genieten van het ontkleden van iemand dan van het kleden.
![]() Jij ook Laya? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hier op politics voor niets ?
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iets dat me nu te binnen schiet is de keer dat 2 vriendinnen stonden te kijken naar een lipgloss die de bloedsomloop in je lippen bevordert en voor meer volume en kleur zorgt. Zegt de ene tegen de ander 'ik heb dat, das iets heel goed maar branden dat dat doet' terwijl ze de hoogte van haar kruis een waaiende beweging maakte met haar hand. Ben haar toch gaan uitleggen dat de lipgloss voor de lippen van haar mond bedoeld was en niet voor deze in lager gelegen regionen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Zijn er eigenschappen van Bart die overeenstemmen met jouw eigenschappen?
Zo ja, welke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() André jongen, je komt duidelijk iets te kort. Er zijn remedies voor, contactadvertenties bv in louche en andere blaadjes, tot zelfs in DS. Bij Laya maak je geen enkele kans, hoor. Deze dame lijkt me heel gelukkig in haar relatie en zo is het goed. Dus ergens anders uitkijken...
|
![]() |
![]() |