![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt ook geen respect voor nonnen die een kap dragen, of joden die een keppel dragen? Je respecteert ook geen vrouwen die onder het juk van "soit belle et tais-toi" diëten, make-up dragen, onder de zonnebank gaan, haren verven, borstvergroting laten uitvoeren,.... Mannen die een pak, hemd en das dragen onder het juk van "het hoort zo" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze lijst laat de terroristische aanslagen zien van de laatste twee maanden. Tot hiertoe werden er slechts 11.322 aanslagen gepleegd sinds 9/11.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ware gelaat van de islam vindt je verder in hun totaal gebrek aan respect voor andere overtuigingen, culturen, tradities, gebruiken, in de opvallende integratieonwilligheid van islamieten, in hun provocatief en opdringerig gedrag, in hun onmogelijkheid zich buiten het islamitisch denkkader te plaatsen en verder te denken dan hun islamitische neus lang is. Iets positiefs over de islam valt er eigenlijk niet te zeggen. Niet alle moslims zijn terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je foto op je paspoort moet ook zonder hoofddeksel zijn. Toch hebben ze het al zo ver dat moslimvrouwen wel met hun vot op hun hoofd op de foto mogen. Waarom die wel en een boer van hier, die als het ware met zijn pet op gaat slapen, niet? Wet is wet voor iedereen. Het zijn niet onze wetten die moeten aangepast worden aan de moslims maar de moslims die zich moeten aanpassen aan onze wetten. Wanneer ze dat niet kunnen of willen moeten ze hier wegblijven. Straks moeten ze de wet nog gaan aanpassen omdat men meer dan een vrouw zou mogen trouwen. Waar gaat dat eindigen wanneer je met dat soort aanpassingen begint? Laatst gewijzigd door Garry : 25 juni 2008 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Ik snap niet dat jullie in discussie gaan met iemand die continu denigrerend is, ik heb snel even over zijn posts gegaan, hij heeft gemiddeld minstens 1 x per post iemand kleintje genoemd, ECHT indrukwekkend. Voorts vind hij blijkbaar zijn Koran evident, hij ziet er niets mis mee dat vrouwen als bezit van de man worden beschouwd, en dat zou dan een verrijking zijn? Ik ben ebwustd at niet alle moslims zo denken maar deze mogen ze terugsturen richtign afzender en anders in een woestijn plaatsen, zal hij zich beter thuisvoelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
So what don't you try to stick your head up to your ass and see if it fix ![]() ![]() Mijn koran?? wablieft?? mag ik dan ook weten en begrijpen waar jij het over hebt?? Mag je ook ontopic blijven aub ?
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 25 juni 2008 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
volledig naakt lopen = ze respecteren me en anders niet ![]() ![]() Wil je aub een antwoord geven op mijn vraag waarom "achterlijk" ?
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 25 juni 2008 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
dat er islamietjes zijn die terroristen zijn weten we allemaal en dat ZELFS hun profeet een mordenaar was weten wij allemaal maar de vraag die een gezonde mens moet stellen is: - waarom die terroristen onder islamietjes? waarom 9/11 ? is dat echte islamitische terrorisme of inside job ? wat zijn de argumenten en bewijzen van diegenen die zeggen dat het alqaida is en wat zijn de argumenten van diegenen die zeggen dat het inside job is? waarom aanslagen in madrid en niet in tokyo ? waarom in london en niet in Caracas? waarom die aanslagen in marokko, algerije, tunisië, egypte, jordanië, idonisië, turkije en zelfs in saoudi arabië ??!! over hun moordenaar profeet mohammed moet een gezonde mens ook een paar vraag stellen .. vóór zijn dood was hij bezig een leger voorbereiden om tegen oosterse romeinse rijk in het noorden van arabische schiereiland te gaan beginnen en daarna ging hij dood en deed niet aan de oorlog maar zijn opvolgers gingen verder met de plan ... en hij heeft oorlog tegen zijn familie en joden en anderen gevoerd en hij zelf heeft 1 man in zijn leven afgemaakt maar de islamietjes in zijn tijd hebben een paar honderden slachtoffers gemaakt maar een gezonde mens moet een paar vragen stellen: - waarom deed hij dat? - wat was de aanleiding tot oorlog met romeinen in het noorden? wouden de romeinde dit en dat niet doen? wie is de oorlog begonnen ? hij of zijn vijanden? waarom hij oorlog tegen de joden van quraidah uitvoerde maar niet tegen de joden van kayoka? - was zijn oorlog en moord recht of onrecht? en dan verder gaan zien en vergelijken tussen de geschiedenis en oorlog van islamietjes met die van romeinse rijk, christenen, imperialisten (democratie en vrijheid en vrede ![]() ![]() ![]() ![]() een gezonde mens moet durven vragen te stellen en dingen op te zoeken om de waarheid achter te komen !!!!!!!
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 25 juni 2008 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had het over het feit dat je het logisch vind dat vrouwen bezit zijn kleintje. Ik had het over je posts dus het is on topic kleintje. Nu wil je nog bewerend at het terrorisme onze schuld is kleintje? Misschien omdat Al Qaida (spel je eigen organisaties eens correct, het is Al Qaida of Al-Qaeda) er zelf mee stond te stoeffen op TV kleintje? No wonder you can't see the light with how far your head is up Mohammad's arse. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 juni 2008 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
neeeeeeeeej mijn kleintje!!!! da is niet waar ![]() ![]() je hebt ten eerste helemaal niet uitgelegd wat jij met "bezit van" betekent ![]() ik ben bezit van men ouders en alleen men ouders noem ik papa en mama en niemand anders buiten ze .. dus .. is er iets verkeerd?? nu ok, leg mor uit wa ge me "bezit van" beddoelt ![]() en niet offtopic gaan mijn kleintje ![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als iedereen anders zijn hoofddeksel afzet in de rechtbank dan moet men geen uitzondering maken voor de Moslimas. Weigeren je aan te passen maar wel zagen dat je raar bekeken word of geen werk vind, goed bezig. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 juni 2008 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maar ik zie echt ni wa je met "bezit van" bedoelt ![]() kleintje, is de vraag ni duidelijk? Citaat:
kijk wa je hier zegt is gewoon onzin vertel mij is da ni dwang in manieren van westen?? sexy meisje mag en me hoofddoek ni ??
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 25 juni 2008 om 23:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga je nu echt vrouwen met een korte rok vergelijken met een hoofddoek? Je gaat in een minirok en een spannend topje niet in een rechtzaal binnenraken hoor. Ikz al het zo zeggen, als de waardes van het westen je niet aanstaan staat het je vrij om te vertrekken, ik zal je niet tegenhouden, integendeel, ik wil gerust helpen je koffers te vervoeren als jed an sneller weg bent. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 juni 2008 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() op die manier zijn we allemaal bezit van de staat!!! wat is het probleem dan?
je bent volwassen kleintje .. ga dus zeggen .. nee, ik ga wel in het zwart werken en jullie mogen geen voogd over mij zijn want ik ben volwassen .. als je dat met "bezit van" bedoelt dan vertel je voor de rest gewoon onzin ![]() ![]() kleintje!!! ni arbeiders naar hier haren (met kennis dan ze moslims zijn) en vrijehdi van godsdienst roepen en de vrijheden van economie, politiek en individue verkondigen en dan zeggen da je mag vertrekken.. da is een grote onzin kleintje en bovendien zijn ze hier geboren kleintje en bovendien ze er steeds meer en meer die belg zijn met papa en mama of half halh turk marokkaan, marokkaan belg, belg turk, .. enz. kleintje!!! da is dwang in het westerisme!
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben vrijheid van godsdienst, ik gebruik hun koran niet om de open haard aan te steken (fikt toch niet zo goed), dit mag men weliswaar niet gebruiken om anderen hun geloof op te dringen. Je moet evengoed onze normen en waarden respecteren als een jood, dat heeft niets met geloof te maken. Het is te merken aan de vluchthuizen, niet altijd een vergissing maar veel vaker dan autochtoon met autochtoon doordat sommigen een 7de eeuwse mentaliteit hebben zoals jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() kleintje
duizenden pagina's zin ni voldoene om hier regels van de staat te typen over dingen die mogen en niet mogen .. etc. kleintje, je zegt nog steeds niet wat jij met "bezit van" bedoelt adhv een voorbeeld ofzo!! kleintje. dwang in het westenisme (sexy ok en islamitische manier niet) = einde van alle beweringen van vrijheid van godsdienst en individuele vrijheid... da is toch zo duidelijk ???!!
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 25 juni 2008 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Een tip, kleintje is geen vereiste in een zin, Allah of Mohammed zal jee cht niet neerbliksemen hoor.
Een voorbeeld van bezit is een slaaf, zo simpel genoeg voor jou? Ik zie het verband niet tussen sexy en hoofddoek maar ja, verbaast me niets verlits onbedekt haar toestemming is voor verkrachting door het uitermate erotische effect op moslims ![]() |
![]() |
![]() |