![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat... je het de staat een renteloze lening van 5000 euro gegeven over een periode van twee jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij denkt dus dat ik hier al bijna 90 000 berichten heb gepost ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
weet jij het dan niet Magni ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
peanuts ! ik geef die rentelozelening van tussen de vijf en de negenduizend nu al zo'n jaar of acht ... elk jaar t zelfde lieke afhoudingen verminderen kan niet meer ... die liggen blijkbaar wettelijk vast op bepaalde minima |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou jij vandaag eens willen kijken voor me en me eventueel via pb waarschuwen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Voil�*, mijn aangifte is binnen. Ik moet (volgens de simulator) 80 euro betalen. Daar kan ik mee leven...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan me eens iemand uitleggen waarom die grote lichten zonodig die cijfers NIET in volgorde op dat blaadje moesten zetten?
Ik zoek me suf naar een reden daarvoor, maar niet gevonden. Volgens mij heeft de computer er minder last van dat 1297 niet volgt op 1296, maar op 1179....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |