![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De kerkbezetters die met chantage en manipulatie (aan tv-beelden te zien hebben ze niet veel gehongerd, ze zagen er nog goed gevoed uit en sprongen in de lucht met de kreet 'we hebben gewonnen') waren moslims (uit Marokko, Algerije, Iran, Paistan, Mauretanië, Guinée, Senegal). Waar is de solidariteit van hun moslimbroeders en waarom gaan ze geen moskee bezetten? Bovendien stamt 'kerkasiel' uit de middeleeuwen om misdadigers en dieven te beschermen tegen de woede van de bevolking die hen als vergelding had kunnen lynchen en het recht in eigen handen nam. Ondertussen leven we in een rechtsstaat waar de OVERHEID éénieder beschermt tegen dit soort zaken. Nu geeft men naar buitenlanders toe het signaal gegeven dat je hier alles kunt bereiken door het schaamteloos bezetten en ontheiligen van kerken, overtreden van rechtsregels, chantage en bedrog. Wie hier netjes de regels naleeft wordt in dit apenland in zijn hemd gezet en belachelijk gemaakt. Daarenboven heeft men de kerk gebruikt en misbruikt voor politieke doeleinden, terwijl in de grondwet staat dat er een scheiding is tussen kerk en Staat. Dus het schaamteloos en respectloos overtreden van de grondwet loont.... een totaal verkeerd signaal naar asielzoekers toe die alsoluut geen respect meer zullen opbrengen voor een land dat zichzelf en haar wetten niet respecteert..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() De Russen hebben een zeer efficiente oplossing voor dit soort situaties:
http://en.wikipedia.org/wiki/Moscow_...hostage_crisis |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tenzij op die van de PS ECOLO of op de uwe ? OK ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar worden ze in de moskees dan geweigerd en buitengesloten ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier is ook armoede !! tienduizenden gezinnen kunnen ook hun rekeningen niet meer betalen !! armoede is er ook genoeg in Belgie, dat we die duizenden ook nog eens moet bijnemen. maar dat negeer je ook zeker ?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kerk binnengaan. Illegalen verblijfs- en werkvergunning geven. Opgelost.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Dat kan de regering met gemak betalen als ze eens moeite zou doen en zich eens om de mensen zou bekommeren.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Is hier niet nazi-Duitsland hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Het zijn altijd diegenen die al op de kap van de samenleving leven die het hardste roepen om er nog maar een lading bij te nemen die op de kap van de mensen leven.
De mensen die 60 uur per week werken en dan ook nog eens meer dan de helft van hun inkomen "mogen" afgeven zien het lichtelijk anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Herinner u de Tijd van De Grote Terreur? 40 miljoen doden onder het bewind van Stalin ofzoiets? Daar hoor ik u niet over janken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijk genoeg voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Ik was trouwens onder de indruk dat een gezonde mens maar zo'n 40-45 dagen zonder eten kan dus ik heb zowiezo al mijn twijfels bij mensen die, zo beweren ze toch, uit armoedige gebieden komen die dus nooit zo gezond en wel doorvoed kunnen zijn. Als er dan nog gasten na zogezegd 2 maanden niets gegeten hebben staan rond te springen inplaats van te ijlen op hun sterfbed stel ik me zeker vragen (ik zeg niet dat ze elke dag eten maar nooit tidjens deze periode ?!?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze hongerstakers zijn afgewezen asielzoekers die niet terug naar hun thuisland willen. Van sommige zijn al hun kinderen zelfs hier geboren en hebben dankzij bepaalde Belgische wetten, zelfs een dubbele nationaliteit en zij dus Belgen. Een mens kan trouwens meer dan 100jaar leven zonder te eten, als je maar genoeg voedingstoffen opneemt via drank. Fruitsap, melk, soep, frisdrank, enz Het is dus gewoon een illusie dat de mens vast voedsel moet nuttigen om in leven te blijven, ook drank heeft een voedingswaarde. Zelfs bier en wijn. Laatst gewijzigd door Jantje : 4 juli 2008 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Wat betreft kinderen van asielzoekers of mensen zonder papieren die geboren worden tijdens hun verblijf in België zij krijgen nooit de Belgische nationaliteit maar hebben de nationaliteit van de vader of moeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Dat jij een onbetrouwbaar nihilist bent zonder karakter, vermoedde ik al.
|
![]() |
![]() |