Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2008, 16:49   #81
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als u wil meepraten over dit onderwerp moet u eerst de feiten kennen.
Fabiola heeft verschillende miskramen gehad dus was er zeker geen sprake van steriliteit. Wat de reden was waarom zij geen kindje kon voldragen, weet ik niet. Ik vind het wel getuigen van een hèèl laag niveau om over zoiets grappen te maken. Ik weet niet wie u bent, man of vrouw, ik veronderstel een man die geen vrouw kan krijgen. Een vrouw (een moeder zeker) weet dat het heel gemeen is om over zoiets grappen te maken. Een man wiens vrouw ooit een miskraam heeft gehad, begrijpt ook wel dat dit een heel moeilijke en droevige ervaring is.
OK, Marie, Jazeker heeft gelijk: ik dacht dat die vrouw-of haar man- steriel was, en schreef dat toe aan de inteelt van de koninklijke families, welk wel degelijk een feit is. Als die vrouw een miskraam heeft gehad, en daarover triest was, ga ik DAAR niet mee lachen.
Dit neemt niet weg dat ik heel die koninklijke familie buitengewoon belachelijk vind. Maar het is wel een dure grap...Té duur. Vuile bende parasieten...
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 17:15   #82
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Misschien vinden zij hetzelfde van u en uw familie?
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 18:05   #83
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Hebt u het tegen mij ? Ik denk echt niet dat ik, uzelf, en onze respektievelijke families, enige plaats hebben in de droomwereld van de "sprookjeskoningin" en de rest van haar gedegenereerde familie van edele prinsen, prinsessen, koningen en koninginnen. Voor deze blauwbloedige parasieten zijn mensen zoals u en ik gewoonweg belastingbetalers, gepeupel die het hen mogelijk maken om in een paleis te wonen,vol knechten en dienstmeiden, en heel hun nutteloze leven op vakantie te zijn. Eens dat u dat door hebt, kan u zich een objectief beeld vormen van deze kaste.
En met zulk volk zou ik nog niet eens mogen lachen ? We zijn toch al een stuk vriendelijker als de Fransen, en de Russen, zeg nu zelf
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 18:36   #84
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
De Sprookjeskoningin is blijkbaar hot, zo lijkt het wel.
Geen enkele persoon komt hier zoveel voor als de Koningin-weduwe. Hoeveel topics werden al niet over haar geopend? Ik verschiet daarvan! Haar collega's-Koninginnen kunnen haar enkel benijden.
Dit betekent dus dat zij nog steeds de bevolking beroert, ondanks haar ontussen jarenlange teruggetrokken bestaan. Meerdere malen, tot veelvuldig wordt haar naam hier neergepend. Heeft zij dan zo'n beklijvende indruk nagelaten op haar onderdanen?
Of het nu positief is, of negatief, het belangrijkste is dat zij nog niet vergeten is. Ze lééft nog onder de mensen. Zolang men over haar spreekt en schrijft.
En natuurlijk, het is ook niet allemaal positief wat hier over haar verschijnt, maar hoge bomen vangen véél wind. En waar het werkelijk moet, daar wordt ze geëerd.

Ik heb de bal niet misgeslagen door haar afbeelding als avatar te gebruiken, want blijkbaar nam ik een héél actueel item als herkenningspunt.
Kheb er ne centerfold van op mijn kamer hangen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 18:56   #85
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Hebt u het tegen mij ? Ik denk echt niet dat ik, uzelf, en onze respektievelijke families, enige plaats hebben in de droomwereld van de "sprookjeskoningin" en de rest van haar gedegenereerde familie van edele prinsen, prinsessen, koningen en koninginnen. Voor deze blauwbloedige parasieten zijn mensen zoals u en ik gewoonweg belastingbetalers, gepeupel die het hen mogelijk maken om in een paleis te wonen,vol knechten en dienstmeiden, en heel hun nutteloze leven op vakantie te zijn. Eens dat u dat door hebt, kan u zich een objectief beeld vormen van deze kaste.
En met zulk volk zou ik nog niet eens mogen lachen ? We zijn toch al een stuk vriendelijker als de Fransen, en de Russen, zeg nu zelf
2
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 13:43   #86
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat zegt genoeg over de wereldvreemdheid van die fasco's in Laken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 14:43   #87
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
2
nie vergalopperen éh floppy.
Oud 6 juli 2008, 14:58   #88
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
nie vergalopperen éh floppy.
22222222

Laatst gewijzigd door floppy : 6 juli 2008 om 14:59.
Oud 6 juli 2008, 15:06   #89
MaGNiFiCaT

Standaard

OMG floppy heeft het héél erg te pakken..............

Zou er geen middeltje bestaan als fabiolademonenobsessies-neutralisator?

Hij heeft het hard nodig.................

Floppy, missch moet je 1000 keer achtereen zeggen: "Hare Majesteit Koningin Fabiola". Misschien raak je er dan vanaf.
Oud 6 juli 2008, 15:09   #90
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
OMG floppy heeft het héél erg te pakken..............

Zou er geen middeltje bestaan als fabiolademonenobsessies-neutralisator?

Hij heeft het hard nodig.................

Floppy, missch moet je 1000 keer achtereen zeggen: "Hare Majesteit Koningin Fabiola". Misschien raak je er dan vanaf.
Ik misspreek mij altijd:

Hare Majeschijt Koningin Fabiola
Zware Majesteit Koningin Fabiola
Hare Majesteit Koningin Kwabiola
Hare Majesteit Koningin Febola
Hare Majennaise Koningin Fabiola
...
Oud 6 juli 2008, 15:10   #91
MaGNiFiCaT

Standaard

Je avatar is echt niet geslaagd, floppy............................................ .................................................. .................................
Oud 6 juli 2008, 15:11   #92
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Je avatar is echt niet geslaagd, floppy............................................ .................................................. .................................
Ik dacht van wel... het zijn deze meneer zijn tanden en zijn linkeroog op de tronie van Fab geplakt (met wat speeksel)
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door floppy : 6 juli 2008 om 15:12.
Oud 6 juli 2008, 15:23   #93
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jouw avatar doet me denken aan die reclame van de EHSAL.
http://adivertido.com/wp-content/upl...llaryobama.jpg
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 6 juli 2008, 15:28   #94
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Ik dacht van wel... het zijn deze meneer zijn tanden en zijn linkeroog op de tronie van Fab geplakt (met wat speeksel)
Ge zijt een vortzak!!!
Oud 6 juli 2008, 15:28   #95
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Jouw avatar doet me denken aan die reclame van de EHSAL.
http://adivertido.com/wp-content/upl...llaryobama.jpg

Maar komaan, heeft er niks mee te maken.
Oud 6 juli 2008, 15:30   #96
Unie der Provinciën
Parlementslid

Unie der Provinciën's schermafbeelding

Standaard

Ik zie liever Fabiola op je avatar dan dat monegaskische gedrocht! En Floppy, gedraag je nou eens wat respectvoller. Je zou je moeten schamen dat je zo bekrompen en kleingeestig een onschuldige oude vrouw aan de schandpaal nagelt. Volgens mij heb je stiekumweg een grenzeloze adoratie voor deze dame.
Unie der Provinciën is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 15:38   #97
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unie der Provinciën Bekijk bericht
een onschuldige oude vrouw

Ik denk dat jij genoeg absint gedronken hebt voor vandaag!!
Oud 6 juli 2008, 15:47   #98
Unie der Provinciën
Parlementslid

Unie der Provinciën's schermafbeelding

Standaard

Ik drink geen absint, maar het falen van de Belgische maatschappij ligt bij de inwoners van België zelf. Zij kiezen hun volksvertegenwoordigers en hun regering! Zij zijn degenen die er door hun keuzes zelf voor hebben gezorgd dat België in elkaar steekt zoals het is en om daarvoor een oude aristocratische dame aan de schandpaal te nagelen vind ik toch wel een beetje merkwaardig, maar het zal wel typisch Belgisch zijn om de schuld altijd bij een ander te leggen.
Unie der Provinciën is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 15:49   #99
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht

Ik denk dat jij genoeg absint gedronken hebt voor vandaag!!
Hier spreekt hij absolut de waarheid, t'is nog niet allemaal onzin dat hij verteld.

Trouwens, jaani, je stelt je zo aan vandaag?
Oud 6 juli 2008, 15:50   #100
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unie der Provinciën Bekijk bericht
Ik drink geen absint, maar het falen van de Belgische maatschappij ligt bij de inwoners van België zelf. Zij kiezen hun volksvertegenwoordigers en hun regering! Zij zijn degenen die er door hun keuzes zelf voor hebben gezorgd dat België in elkaar steekt zoals het is en om daarvoor een oude aristocratische dame aan de schandpaal te nagelen vind ik toch wel een beetje merkwaardig, maar het zal wel typisch Belgisch zijn om de schuld altijd bij een ander te leggen.
Je hebt hier weer véél gelijk als je stelt dat de Belgen kampieonen zijn in het stemmen op absolute, visieloze, incompetente prutsers.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be