![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Hmm, raar, ik kan me niet herinneren dat die cijfers er stonden de laatste keer dat ik de site bezocht (toen dit topic verscheen), ik kan me geen reden bedenken waarom ze zouden liegen dus daarvoor zul je een mailtje moeten sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Het verband met de topic is dat je niet ongestraft een hele groep mensen kan stigmatiseren zonder reactie. Ik doelde niet op het forum, wel op de algemene tendens om Walen als tja, bijna demonen zou je denken, af te schilderen.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigen falen... Als ik mijn eigen job en mijn maandelijkse wedde bekijk, dan heb ik toch zwaar gefaald in het leven, hoor. ![]() Nee, wacht, ook juist, hoe gaat het ook alweer: het draait allemaal om geld. Ik heb nog geen geld genoeg, d�*t is het natuurlijk. En dat België op democratisch vlak vierkant draait, dat Brusselse Franskiljons Vlaams grondgebied verfansen en opeisen, dat de grondwet een vodje papier is, dat Wallonië met nutteloze transfers niet vooruit geholpen wordt; dat moet ik me niet aantrekken, want IK heb geld. En geld doet al de rest vergeten, ja toch? Of niet? Nee, want ik moet er nog meer hebben... ![]() Bon, als je me nu wilt excuseren, want ik vertek nu richting Bray-Dunes om wat van de zon te genieten en om nog wat haat op te doen tegen alles wat Franstalig is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Met het verband met het topic had ik het over je opmerking van het afschuiven van anderen. Er zijn weinig mensen die ALLE Walen liggen in een hangmat, ALLE Walen zijn profiteurs denken, dat velen dit denken is gewoon een leugen aangemoedigd door les oir etc. En dan nog is dat geen reden om mensen, gebouwen, aan te vallen, dit werpt zelfs een slecht licht omdat het toont dat het niet persee de Vlamingen zuillen zijn die geweld gebruiken, dit kwam in de eerste plaats van de franstalige Brusselaars. Dan nog zou ik ook niet het verband tussen het Vlaams nationailsme en vzw De Dolle Mol buiten dan dat het wat Vlaamse cultuur etc promoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt gelijk, en trouwens, nederlandstalige Brusselaars, die hebben af en toe zoiets nodig, dan kennen ze hun plaats weer, voor een tijdje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klokken van mijn microgolf,stereo en gsm staan ook niet juist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Reynders is niet enkel een Waal, of "franssprekende". Het is een liberaal. Hij zorgt ervoor dat meer dan 2.5 miljard extra notioneel afgetrokken geld naar profiteurs gaat, die altijd al in hangmatten lagen: investeerders (fr./nl) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() STOP DAN MET ZEUREN
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 24 juli 2008 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je je klok niet juist zet, en er zit geen horloge in je camera....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gwyndion, je bent een echte woordkunstenaar. ![]() De smiley staat er bij zodat jij het ook begrijpt.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Heeft er niets mee te maken, bij bepaalde individuen zoals Azert en jij doe ik al lang de moeite niet meer om te controleren of ze het nu menen of niet.
|
![]() |
![]() |