![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Foei Fonzie, domme domme Fonzie. Dat wordt wéér straf schrijven, Fonzie. Ik wed dat ik nu een teer punt raak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Hierboven kan men het bewijs zien van de partijdigheid van dit forum:
het janhagel mag mijn zielsbroeder Snofla ''dom'' noemen, maar het woord ''viezerik'' was al genoeg om Snofla van het forum te gooien. Ik zal bloedig wraak nemen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Hier blijft hij ook opvallend afwezig. 8) ![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar gaat het dus niet om Raf, een forum is er om te antwoorden, vragen te stellen, discussieren,... maar toch niet om wanneer het je niet meer aanstaat overal gaan neer te zetten dat je enkel leest en wil reageren op de dingen die jou passen. Ok natuurlijk is dat zo maar je hebt al gereageerd op deze topic dus... Indien je dus niet wil posten en dergelijke...waarom kom je dan nog naar dit forum en lees je bv deze post nog? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé dan is het goed zalle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De keuze van jou om niet mee te doen mee te doen aan de "wedstrijd" is jou recht van keuze ja, ik kan niemand verplichten hoor. Ik wist trouwens niet dat ik de verslaglegging beheerde. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |