![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Is een grootnederlandse partij levensvatbaar | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 62,86% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
13 | 37,14% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men wijst me op het feit dat deze draad niet de plaats is om over het onderwerp van de jodenververvolging in Nederland te discussiëren, en dat men 'moet' discussiëren over een toekomstge ' grootnederlandse partij'. Bon, ik neem daar akte van en eigenlijk heeft men in een zekere zin gelijk (alhoewel het vrij normaal is dat men afwijkt in discussies, dat hoort er soms bij). Nu dat ik dus de discussie afbreek hieromtrent, nu zegt men dat het niet goed is dat ik de discussie afbreek. U moet wel weten wat u wilt. Laatst gewijzigd door system : 22 augustus 2008 om 15:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien een soort Forza Flandria idee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Schepen
|
![]() Waarom moet ik aan Berlusconi denken.
Waarom niet de Democratische Partij voor de Verenigde Nederlanden(DPVN) en Parti des Pays Bas Unis(PPBU)? ![]() Heeft een zachtere, socialere en een meer menselijke klank. Met als hoofdpunten verenigen met de Koninkrijk der Nederlanden al dan niet federaal of confederaal naar voorbeeld van Aruba of de Antillen, dat moeten Vlaanderen, Wallonie ieders voor zichzelf uit maken.
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo moeilijk was dat toch ook niet?
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Overigens nog eens verduidelijkt in bericht 79, dus je bent echt wel van slechte wil of heel selectief aan het lezen. Ofwel versta je nauwelijks Nederlands, dat kan ook.
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dit lijkt een serieus partijpunt te worden aangezien het standpunt is herhaald. Overigens ben ik stellig van mening dat het ideaal van Groot-Nederland nooit behaald kan worden als dat gerealiseerd moet worden door slechts 1 partij of politieke stroming. Voor zo'n ingrijpende verandering is een breed draagvlak nodig onder bevolking en partijen. Dat draagvlak wordt gelukkig steeds breder. ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft u dan wel te maken met Vlaams-nationalistische partijen of zo? ![]() Kortom: je faalt op alle terrein met uw kromme logica.
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een partij als eendagsvlieg zie ik niet als een oplossing hiervoor. http://yourid.blogspot.com/2006/08/n...derlandse.html Laatst gewijzigd door JP Coen : 5 september 2008 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() en hoe gaat GnP pleiten over de Ijzeren rijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb net neen geantwoord, want ik mag me niet inbeelden dat Vlaanderen zich bij Nederland zou aansluiten.
Bij God neen, hun landje is compleet verziekt van illegalen, hebben een nog slechter migratiebeleid (wel ja, hadden eigenlijk, maar nu is het te laat), in geen enkele horecazaak mag er gerookt worden maar joints mogen dan weer wel (van hypocrisie gesproken, trouwens, heel hun drugbeleid kan ik niet mee leven), enz enz enz
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() Weet je dat niet dan? Dat heeft Wilhelmientje gedaan. Zij heeft persoonlijk alle gegevens doorgebeld aan Adolfje, tenminste... als ik System goed begrijp dan moet het zo ongeveer gegaan zijn. Wilhelmina was verantwoordelijk voor al die Joden die in Nederland zijn vermoord (volgens System en die heeft dat horen vertellen van Nanda) en Nederlanders zijn gek op Wilhelmien, dus is dan niet de conlcusie dat Nederlanders eigenlijk wel antisemitisch zijn?!?!?!?!??! Ja, het kan ook niet anders, want wij tolereren alleen onze streng calvinistische levenswijze in dit kouwe kikkerlandje.
|
![]() |
![]() |