![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoe groter het werkezelsgehalte van een volk is hoe groter ook de mentale luiheid van dat volk is - dat wordt hier andermaal weer zeer treffend aangetoond
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 september 2008 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest, wat is uw probleem eigenlijk. Probeer nu eens op een normale manier te discusieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nogal sterk de indruk dat je vrijheid uitbreidt tot waar je geen recht op hebt, zelfs tot op het randje van het onwettelijke. Je hebt niet het recht te frauderen of je nu een werknemer of werkgever bent. Ik heb ook sterk de indruk dat je je individuele vrijheid nogal eenzijdig beperkt tot deze van de zwaksten. Met alle respect voor zwakke groepen maar ieder heeft het recht zich te ontplooien binnen zijn competenties, vaardigheden, dus ook wie ambitieus is en risico's durft te nemen. Mijn inziens heb je nogal een probleem met wie probeert te ondernemen. Zonder ondernemers zitten de zwaksten zonder werk. Ook ondernemers frauderen. Uiteraard is het zo dat dikwijls de economische schade wel iets groter is dan wie naast z'n karig loon nog wat in het zwart gaat bijklussen. En, beste King, het is niet omdat er miljoenen-fraudedossiers verjaren en in de vergeethoek geraken dat ik tegen het ondernemerschap zou zijn. Alle vormen van fraude moeten worden aangepakt, zowel fraude die wordt gepleegd door voor wie het bijna levensnoodzakelijk is, als door wie niet beseft hoe rijk hij is. |
|
![]() |
![]() |