![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Partijlid
|
![]() Wat doe je met bewoners in een rusthuis? Deze personen kunnen immers nooit meer tot bij de dokter geraken, ze betalen dus voor hun verdere leven inneens 20 euro meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
er zijn daar cijfers van, onze ziekenhuizen kunnen met moeite de toevloed van hollanders aan. omdat onze gezondheidszorg kwalitatiever is. dus niet volgens mij, maar volgens die nederlanders. en een vlucht van nederlandse studenten naar onze universiteiten. omdat die ook beter zijn. ge kunt dat ontkennen omdat ge belgië haat, maar daar gaat ge op den duur alleen maar ongelukkig van worden. Citaat:
de bruine zuursloot? Citaat:
schijt nog wat saus uw eigen bed, zoals een goede vlaming. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho
- de pikuurtjes kunnen door het witgele kruis gestekt worden, dat is al 5% minder werk. De mensen dat goed uitleggen dat de griepvaccin gewoon afgehaald kan worden in de apotheek en dan door het witgele kruis kan gestekt worden. Dat moet dus gewoon voor dezelfde prijs kunnen; die verpleegster tuffen rond voor 5euro per visite dus de besparing is dujidelijk. - de herhaalrecepten kun je gewoon halen in de apotheek, dat is dan al 50% minder werk. Dat is de beste tijdswinst en de beste besparing die ik kan bedenken.In elk geval sowieso tonnen minder visites. - de verplichte doktersbriefjes voor het werk/school schaf je af. Gewoon naar de controlerende arts van het werk na 1 dag. Bij god ik weet niet wat ik zelfs moet doen met al die briefjes of voor wie dat is, ik leg ze in mijn map van het personeel. Ik moet toch die IKMO betalen, dus kunnen ze netzogoed nog een beetje werken voor hun geld; - de attesten voor allerlei verzekering is ook zo'n ziekelijke commerce. Een bloedname en mailen naar de verzekering in cc naar patient.Nu dat bloednemen kan het witgele kruis ook wel, en in cc naar patient, dokter, medisch dossier ehealth. - 2 keer gaan naar de dokter een keer voor het bloed te trekken en een keer voor den uitslag is ook zo'n commerce, gewoon verslag doormailen naar de patient. Laat staan een keer naar dokter, dan naar de RX dokter en dan terug naar de dokter is ook zo'n ziekelijk gedoe die hen steevast drie visties oplevert. Dus als je doorverwijst reken je een doorverwijsvisite aan van 5euro. - preventieve screening bloeddruk - BMI kun je met automaten in de shoppingcentra, apotheken, stadhuis, stations. voor 3euro en attestje voor ziekenfonds voor terugbetaling. - cholesterol - bloeddruk - diabetes kunnen netzogoed door witgelekruis en door automaten in apotheek,stations gedaan worden.. Ik zie echt het nut niet in van daarvoor nog naar de dokter te gaan. Die apparaten liggen zelfs in de aldi, laat staan waarom ga je eigenlijk naar de dokter, tenzij zij daar een monopolie op bloedname hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Lol, ik denk niet alleen aan mezelf; mijn gezin, familie, vrienden en naasten, kunnen altijd op me rekenen. Waarom de rest, jij inclusief, daar ook aanspraak op zou moeten kunnen maken, ontgaat me volledig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piraatje, als je bvb 50.000euro belastingen betaalt, dan heb je toch een soort vrijlaat om u niet meer verplicht te voelen nog iets te doen ??? Ik ga zelfs verder, mijn broer die zit afentoe in de stront, en die mag echtwaar altijd een boterham komen eten, die moet dus van mij geen honger hebben... Meestal wil hij gewoon geld hebben om te gaan drinken. Dus laat maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik neem dat loos gekakel over hoe geweldig ze zijn doorgaans met een kilo zout. Citaat:
die is al lang geleden gesteld én beantwoord door de samenleving. en gij gaat dat braafjes ondergaan of anders hoepel je maar op. zo zit het ongeveer. maakt u nogal klein in dat perspectief hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() kunnen dokters hunnen auto en naft al niet aftrekken van de belasting ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die wachtkamer zitten mensen met Crohn, mensen die darmkanker hebben gehad, oude mensen voor wie een buikgriep kan betekenen dat ze opgenomen moeten worden in het ziekenhuis. Je gaat niet met besmettelijke ziektes naar een plaats waar mensen zitten die kwetsbaar zijn voor die dingen.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uiteindelijk kan je ook ziek worden hoor. je bent god niet.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 1 september 2008 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Nogmaals, IK vraag u niets. Ik heb uw hulp niet nodig. Anderen hebben minder geluk. IK help die, en GIJ moet die ook helpen, of je het nu prettig vind of niet. De wet verplicht u daartoe, en dat is heel goed. Gelukkig hebt u niks te zeggen, het zou nogal een wereld zijn, waarin we zouden moeten leven. Pinochet-achtige toestanden waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terloops, voor mij is de dokter in 30 jaar niet op bezoek geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is daar toch niets teveel aan, ze hebben die huisbezoeken zelfs nodig om hun auto te kunnen afschrijven... Dus fiskaal gezien als ze al betaald worden om wacht te houden, en ze vertikken nog rond te rijden en ze schrijven twee auto's af, kun je u wel afvragen of ze niet een flinterdunne grens zoeken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is een scherpe analyse: dus hoeren zijn de basis van de marketing. In principe moet je dus alle pinup's promoveren tot marketing manager , pure girl power dus.
|
![]() |
![]() |