![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat wil je ermee bereiken ? Persoonlijke vetes uitvechten ?
Laatst gewijzigd door Andro : 12 september 2008 om 15:35. |
||
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Ze moeten altijd hun gedacht krijgen. ALTIJD!!!!!
#83 | |
|
![]() Citaat:
Phoeh, precies alsof je nooit op de driehoek drukt. ![]() ![]() Ik vind gewoon dat men -zoals eerder gezegd- men zou moeten kunnen weten door wie men geviseerd wordt. Gedaan met de lafhartige klikpartijen.
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() een gong-systeem waarbij bezoekers kunnen stemmen om te laten sluiten , als het aantal posts van de ja-stemmers > 25.000 : case closed
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 13 september 2008 om 08:25. |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Dat de mods totaal niet partijdig zijn en dat het totaal niet uitmaakt wie de beledigde is en de 'beledigende' en de verklikker werd gisteren alweer prachtig geïllustreerd.
Zie de draad 'byebye politics' in Maatschappelijke Discussies, en dan de draad 'Examens' in Koetjes & Kalfjes waar men mij vrolijk vanalles in de schoenen schuift en me dan haunt, om me daarna strafpunten te geven. In plaats van dankbaar te zijn voor mijn demonstratie van hoe weinig hout hun idiote opmerkingen sneden. Alles blijkt wel gebaseerd te zijn op een misverstand (zie begin in maatschappelijke discussies), maar denk je dat één van de posters zich daarvoor al verontschuldigd heeft? Oh neen hoor. Niet op p.be. :-/ Bedankt voor de strafpunten hé Duupje, Manta, Kim, Circe, ... en nog andere misverstaanders. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 september 2008 om 15:53. |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waar ik me voor moet verontschuldigen. Als jij eens consequent zou zijn van in het begin van je posts, had je die "misverstanden" niet. Nogmaals, als iemand kritiek heeft op iets wat jij zegt en het staat jou niet aan, dan is het "persoonlijk".
![]()
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij daarentegen verweet mij zelfs een bloedzuiger/jaloers te zijn. Je begon zelfs over cyberstalking en heb mij zelfs cyberstalkster genoemd in die bewuste draad. Daarbovenop deed je nog een collectieve belediging door te beginnen over 'mensen zoals jullie'. Daar had ik graag toch nog even een definitie gekregen. Wat zijn mensen zoals jullie ? Die strafpunten heb jij jezelf op je nek gehaald door zoiets over iemand te schrijven. Wat er ook gebeurd in een discussie, zoiets doe je gewoonweg niet. Mensen worden geacht zich nu eenmaal ten alle tijde kunnen beheersen. Wat de anderen jou zeggen, hoef je dus ook niet in mijn schoenen te schuiven en op mij af te reageren. Dat je daarover dan nog het lef (zoals jij graag zegt) hebt de moderatie aan te vallen met partijdigheid, maakt het al helemaal te gek voor woorden. Die doen gewoon hun werk. Alleen komt het jou nu eventjes niet uit. Maar zoals ik al zei, die heb je echt wel verdiend, want zoiets zeg je gewoon niet tegen iemand. En als je dat zelf niet kan inzien dat je daarmee gewoon zelf 1 brug te ver ging...Tjah... Laatst gewijzigd door Duupje : 13 september 2008 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Jij hebt mij strafpunten gegeven, omdat je niet doorhad dat ik die zin niet meende maar iets wou demonstreren, namelijk de idioterie van Manta's uitspraak. Een uitspraak waar hij nota bene nog altijd aan vasthield. Wat jij mij allemaal in de schoenen hebt geschoven, daar zwijg je wel over hé. Je deed het natuurlijk wel zodanig dat ik je nooit kon rapporteren en alles mocht slikken. Je beheerst de regels van het subtiel beledigingen zodat je net binnen de grenzen blijft heel erg goed... Duupje. Ik zou eens graag weten waarom je zo anders reageerde op Toccata dan op mij? En ook waarom je de hand boven het hoofd houdt van iemand die zich zonder gevolg eventjes schuldig maakt aan laster en eerroof en die mij dan ook nog beledigt. En ook waarom je als een razende furie tekeer ging in die topic Bye Bye politics tegen mij en allerlei beledigingen naar mijn hoofd gooide, nu je toch bezig bent. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 september 2008 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als jij daar niet mee kan leven, dan is dat jouw probleem. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 september 2008 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bewijzen graag. Waar heb ik jou beledigd, wat ik heb in jouw schoenen geschoven ? Iets dat je zelf typte ? Stond ik met een tweeloop op je gericht om je zo te dwingen die uitspraak te doen ?Het is niet omdat jij iets op jouw krachten pakt om weet ik veel welke redenen, dat een ander jou bewust wil kwetsen. En wat de rest tegen jou zegt, kan je mij niet in de schoenen schuiven. Er zijn geen posts van mij geknipt dacht ik, dus iedereen kan gerust lezen wat er staat. Ik heb u die strafpunten niet persoonlijk gegeven, wel gemeld, en ik heb u daar trouwens attent op gemaakt, terwijl jij toen er al automatisch van uitging dat het manta was en manta al aanviel voor ik de kans had te posten dat ik het was. De moderator in kwestie vond het toch ook niet door de beugel kunnen blijkbaar. Blijf vooral voortdoen Groentje zoals je bezig bent, van mij krijg jij alvast geen woord meer. Maar hou dan ook met dit gedoe. En nog een laatste raad dan : in het vervolg best nog enkel dingen die je wel meent. Of denk eens 2 minuten na voor je iets typt dat je niet meent. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 13 september 2008 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groentje begint nu toch wel te overdrijven. Eerst in K&K een hele discussie over iets wat Nynorsk gezegd zou hebben en volgens Groentje een persoonlijke aanval is en toen ook meteen gecensureerd moest worden. Iets later was er ongeveer hetzelfde aan de hand, maar dan tegen Kim. Nu zijn we weer een paar weken verder en nu is Duupje blijkbaar de aanvaller, volgens Groentje.
Ben alvast benieuwd wie de volgende gaat zijn. En dan klagen dat iemand op het driehoekje duwt voor wat zij gepost heeft, terwijl ze zelf niets anders doet in zowat elke discussie. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 13 september 2008 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent hier WEER eens een keer persoonlijk aan't gaan , op de duur zou ne mens gaan denken dat u wel erg eenzaam bent ... ![]()
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EDIT : Weet je : Nee, foert, ik wil ze zelfs niet meer uw bewijzen. Je hebt je portie aandacht van mij gehad. Zoek ze maar bij anderen. Ik doe niet mee met uw spelletjes. Laatst gewijzigd door Duupje : 13 september 2008 om 16:46. |
|
![]() |