![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar haalt zotte Lucien het vandaan te beweren dat: 1. De VJM voorstander zou zijn van het "afmaken van mongooltjes"??? Bewijzen aub! 2. De VJM en "soortgenoten" tot de achterban van het Blok behoren??? Niet te verwonderen dat één van z'n dochters van huis wegloopt! Met zo'n vader opgescheept zitten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() Guderian,
Gewoon negeren die domme Vlaanderen leefbaar! ![]() ![]() ![]() Kris
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister
|
![]() [quote="VlaanderenLeefbaar&Veilig"]
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad ik vraag mij ook af waar onze frietman Lucien de woorden haalt dat de VJM mongolen wil afmaken. Maar wedden dat deze vraag onbeantwoord zal blijven! Is immers niet te beantwoorden! De VJM zal zoiets nooit zeggen. (pas op en zeggen dat die bewering komt van een persoon die normaal zoiets als een curryworst gewoon in het vet werpt ![]() ![]() Kris
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() ![]() En ter attentie van de leugenaar-marginaal die zegt dat mijn dochter is...weggelopen: ALLE drie mijn VOLWASSEN dochters (+21) heb ik zelfstandig geïnstalleerd en hun meubeltjes en huisraad betaald. Leugens en roddels uit de privé-sfeer, ook geleerd in het Blok ? Enkele leden van het partijbestuur zijn daar ook sterk in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Schepen
|
![]() Lucien,
Ik heb geen partijkaart! Maar ook ik ken één van uw dochters en ook ik heb iets anders gehoord als wat jij zegt! Maar dat doet er hier niet toe! Ik vraag u gewoon uw woorden te bewijzen! Waar zegt VJM dat mongolen moeten worden afgemaakt? [size=7]WAAR?[/size] Kris
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() wel luddo, ik ben vlaams blokker en durf al het geen ik hier zeg in welke kring dan ook ten berde brengen ,waarom niet ,zo begin je ook discussies ,ik schaam me daar totaal niet voor ;ik ook heb mn eigen mening hoor ,o ja vrije meningsuiting das binnenkort strafbaar als dat links gepeupel het hier nog lang voor het zeggen heeft.en die vlaanderen leefbaar en veilig: wat een kwast ben jij seg ,die documenten zou ik echt wel es willen inzien ,klinkklare onzin uiteraard!aan allen die hier in het vlaams blok (zogezegd) gezeten hebben en nu hun gal spuwen en met leugens afkomen: WAT IST MENSJES HEBT GE JULLIE POSTJES NIET GEKREGEN WAAR GE OP AASDE!!!! tsss kleinzielig en o ja er zijn er die van niets weten en gewoon wat leugens uitbraken ook :marginalen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ach schenk geen verdere aandacht aan het krapuleus natrappen van Vuile Leugenaar&Venijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() ![]() Wat de uitspraken over gehandicapten betreft: zijn jullie zo dwaas en afgestompt om te denken dat ik hier namen op dit forum plaats ? Woorden kunnen altijd weerlegd worden, en zelf met getuigen erbij hecht ik geen geloof meer aan recht en rechtspraak in dit snertland. Mijn huis staat open, namen wil ik best noemen, ook de namen van de mensen die dit kunnen getuigen. Persoonlijk ! Iedereen is welkom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, Luciano bewijst nog maar eens wat voor crapuul hij is. Hij was nog maar op gestapt uit het Blok of hij ging al aankloppen bij De Morgen! Decoorne is het soort van gefrustreerde mensen die met niemand goed overeen komt en die overal de baas wil spelen omdat hij het toch veel beter weet. Dergelijke pipo's planten een mes in iemands rug van zodra deze zich omdraait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() De enige keer dat ik iets heb OPGEZONDEN naar De Morgen was een interpellatie i.v.m. het Brugse Concertgebouw. Nooit heb ik persoonlijk een journalist van De Morgen gehoord of gezien. Leugenaar Guderian bedoelt uiteraard de klacht van de vriendin van Blok-provincieradslid Luc Masyn, arr. voorzitter, partijraadslid en... persoonlijke vriend van de partijvoorzitter, i.v.m. met aanhoudende geweldplegingen en moordpoging. Dat kwam uitgebreid aan bod in De Morgen n�* een intervieuw met het slachtoffer zelf ! Er valt een en ander te vertellen over dit thema en over zoveel andere zaken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En jongen, een verkrampt vingertje gekregen ? Moet in verdere gaan en spreken over een anderen vriend van de voorzitter, die in 1991 uit de partij werd gezet wegens aanhoudend wangedrag, vervolgens als lesgever voor dezelfde feiten buiten vloog in vier (4) scholen, en het nu geschopt heeft tot provincieraadslid én personeelslid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[size=6]Foei, mateloos beschamend. [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ik betreur enkel dat dit forum niet wordt gelezen door 600.000 kiezers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() WARD BEYSEN !!! Daar ging het hier over, ter info !!!
Kris
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() [size=6]VV@V onze objectieve bondgenoot.[/size] Zeg me wie je vijanden zijn, en ik zal zeggen wie je bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() VRAGEN EN RESULTATEN BIJ VLD-LEDEN (uit de website van Beysen)
1. Bent u voorstander van een gedoogbeleid voor soft-drugs? 11,5% ja en 88,5% neen 2. Moet immigratie strenger worden gereguleerd en moeten er bv.quota worden opgelegd in Europees verband? 94,2% ja en 5,8% neen 3. Bent u het eens met de uitbreiding van de Europese Unie? 44,2% ja en 55,8% neen 4. Is het een goed idee om verplegend personeel aan te trekken uit het voormalige Oostblok? 16,4% ja en 83,6% neen 5. Voelt u zich veilig? 26,4% ja en 73,6% neen 6. Bent u tevreden met de resultaten van de nieuwe politieke cultuur? 15,6% ja en 84,4% neen 7. Bent u voorstander van het stemrecht voor migranten? 9,8% ja en 90,2% neen 8. Is het 'cordon sanitaire' tegen het Vlaams Blok een probaat middel om uiterst rechts in te dijken? 12% en 88% neen 9. Vindt u het een goed idee van minister Vogels om seksuele voorlichting te voeren via de 'bla bla en boem boem campagne'? 13, 7% ja en 86,3% neen 10. Vindt u dat de sociale zekerheid bepaalde plichten sterker naar voor moeten brengen, zoals een plicht voor werkzoekenden om aangeboden werk te aanvaarden? 92% ja en 8% neen Weet je wat ik zo markant vind aan deze bevraging. Bovenaan kan men evengoed VLD vervangen door Vlaams Blok. En het gaat hier toch om belangrijke maatschappelijke problemen, en niet over de heraanleg van een straat. En toch, en toch, kan voor Beysen een hechte samenwerking met het Vlaams Blok niet. Meer nog het moet 'bestreden worden'. [size=6]Politiek, het slechtste wat de burger kon overkomen. Foei ![]() |
![]() |
![]() |