![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Belangrijkste verschil is dat dit in Nederland aangepakt wordt vanuit justitie, terwijl in België het CGKR een instituut is dat functioneert onder de Eerste Minister, inhoudelijk afhankelijk is van de minister met portefeuille van Gelijke Kansen en via de Nationale Loterij bijna volledig gesponsord wordt met de gokverslaving van de gemiddelde Belg. Ik ben er nog niet uit of ik de Nederlandse of de Belgische formule verkies. De Nederlandse lijkt me logischer: aanpak vanuit justitie én onafhankelijk van politieke belangen. Langs de andere kant lijkt de aanpak van de Nederlanders offensiever dan de Belgische. Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 oktober 2008 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als hij bekwaam was dan werkte hij als advokaat en verdiende hij tien maal zoveel als nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een discussie om juist de vrouwonvriendelijke en racistische teksten van bepaalde rappers aan de kaak te stellen.
Het betreft hier een lied van de rapformatie THC en ik denk dat het om deze tekst gaat: http://www.lyricsbay.com/kankerjoden_lyrics-thc.html Je kunt dat lied ook nog als ringtone downloaden, dus laten ze eerst die site eens aanpakken. Ik heb het draadje kunnen terugvinden: http://forum.politics.be/showthread.php?t=92858 Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 8 oktober 2008 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Nederlandse justitie: ga eerst eens die rappers zelf aanpakken met die stuitende teksten.
De namen en adressen van die rappers zijn zeker bij U bekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt misschien offensiever, maar dat is bluf. In Nederland gaat er, voordat er iets gebeurt, eerst een lange reeks procedures vooraf. In België wordt je bij een misdaad behoorlijk snel in de isoleercel gegooid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Er zijn ook nog mensen die, eenmaal afgestudeerd in de rechten, geen advokaat willen worden en er niet zozeer op gebrand zijn om tien maal meer geld te verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Jouw bericht is inderdaad het gewraakte bericht. Volgens het CGKR is er, naar Belgisch recht, niets mis. Het Amsterdams parket blijft bij de stelling dat de berichten moeten verwijderd worden. Ze hebben nu enkele flarden wetteksten toegezonden en we zijn deze aan het evalueren. Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() U bedoelt de incompetenten die voor de staat gaan werken, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ja, zoals ik zeg, in Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochter kwam ooit thuis met een CD-tje van Theo Maassen met daarop oa het lied 'Doodsbedreiging'. Die CD heb ik eigenhandig vernietigd. Voor de tekst (en die liegt er niet om) zie bijgaande link: http://lirama.net/song/22201 Dus de site Lirama zou zich ook schuldig maken aan racistische teksten ? Groet, D2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Aangezien je betrokken partij bent, stel ik voor dat ik je op de hoogte hou van de communicatie erover. Zie pb met mijn contactgegevens. Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Als het aan mij ligt worden Jodenhaters en Antizionisten met alle mogelijke (legale) middelen bestreden. Daar is niks bedreigend aan, je weet de antizionisten haten de democratie, zij haten het feit dat ze niet openlijk anderen kunnen aanzetten om Joden te haten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Is het plaatsen van een link naar een racistische liedje ook strafbaar, of gaat het uitsluitend om de werkelijke tekst op een website / forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het plaatsen van een link strafbaar is, dan is het aanklagen middels verwijzing naar die link ook strafbaar hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Als ik met een roze auto rijdt is dat dan een blamage voor homofobe personen ?
Waar haalt die officier het recht te bepalen wat een blamage is en wat niet ? er zijn veel moraalridders op internet.. om jullie te helpen ze van antwoord te dienen enkele voorbeelden (niets met discriminatie meer wel leuk hoe "grote" bedrijven publieke vrijheid onder druk zetten: http://thepiratebay.org/legal
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede; Je hoeft geen jood te zijn om een zionist te zijn, en je hoeft geen zionist te zijn om een jood te zijn ! beide hebben zich hemelsbreed niets met elkaar gemeen. Ten derde; En het probleem gaat nog verder, mensen van uw soort schrijven elke kritiek als anti-semitisme , joden haat, terwijl het gewoon de mens het recht geeft om vrij te kunnen zeggen wat men denkt ! Ten vierde; En het probleem gaat nog verder, mensen van uw soort kijken niet eens wat "hij/zij" aan de andere aandoen, terwijl uw soort hetzelfde reactie (als het uit de andere hoek komt) omschrijft als hatelijk, anti etz, wat je graag doet zou je ook moeten tollereren en omgekeerd ook ! Ten vijfde; mensen van uw soort zijn niet eens "jood" ! meer nog, er zijn sommige joden die zelfs uw reactie lachwekkend vinden !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 oktober 2008 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |