|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  16 september 2008, 18:34 | #81 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 14 april 2007 Locatie: overal en nergens 
				 |    België     Belgie¨België België      België      
				__________________ Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:36 | #82 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 april 2006 Locatie: Zele 
				 |   tis hier toch nog nie gedaan hé? 
				__________________ multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:37 | #83 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 26 maart 2008 Locatie: Kempen 
				 |    België     Belgie¨België België      België      
				__________________ | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:38 | #84 | |
				 |   Citaat: 
  ? ps:  
				__________________ | |
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:38 | #85 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 11 september 2007 Locatie: Killucan 
				 |   
				__________________ I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:38 | #86 | 
				 |   deze draad begint een rare wending te kennen. wie kan er nu nog iets zeggen over het maagdenvlies? 
				__________________ multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:38 | #87 | 
				 |   Weet ik veel, ik vond het wel grappig... 
				__________________ I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:39 | #88 | |
				 |   Citaat: 

__________________ I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. | |
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:39 | #89 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 14 april 2007 Locatie: overal en nergens 
				 |    België     Belgie¨België België      België      [/b]  België     Belgie¨België België      België      [/b]  België     Belgie¨België België      België      [/b]  België     Belgie¨België België      België      [/b]  België     Belgie¨België België      België      [/b]  België     Belgie¨België België      België      [/b] 
				__________________ Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:39 | #90 | 
				 |   Bij haar ziet "het" er anders ook niet lief uit. 
				__________________ Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 16 september 2008 om 18:40. | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:40 | #91 | |
				 |   Citaat: 

__________________ multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. | |
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:40 | #92 | 
				 |   Seg! Gij legt me woorden in de mond die ik nooit van mn leven zou zeggen. Hoe durf je!!  
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:41 | #93 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 11 mei 2006 
				 |   Dat denk je maar !!    Ik zit hier al een half uur te janken, ik kan er niet meer tegen.    | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:41 | #94 | 
				 |   @ MaGNi : ging jij niet maar één post doen ?   | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:41 | #95 | |
				 |   Citaat: 

__________________ I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. | |
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:42 | #96 | |
				 |   Citaat: 
 Toch een estetisch mooie post eh. En de inhoud ook natuurlijk. Da's nog vééél mooier!  
				__________________ Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! | |
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:42 | #97 | |
				 |   Citaat: 
 is 1 zakdoekje genoeg?? 
				__________________ multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. | |
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:42 | #98 | 
				 |   Stop dan met ajuinen te snijden... 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:42 | #99 | 
				 |   Nee, bestel maar al nen container.   | 
|   |   | 
|  16 september 2008, 18:42 | #100 | 
				 |   Idd, goed da je mer erop herinnert.  
|   |   |