Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2008, 12:59   #81
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Jaarlijks wordt er campagne gehouden om islamitische diabetici duidelijk te maken dat ze niet hoeven mee te ramadammen.
Kostenplaatje vast weer te betalen door de niet-islamitische belastingbetaler.
zijn er geen islamitische belastingssbetalers ?

Wat voor leugens en insinuaties verspreid jij.

Mbt ramadan en diabetici: ik heb vernomen dat ze niet aan de ramadan moeten meedoen. We zijn nu wel off topic aan het gaan.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 13:22   #82
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
ik trek helemaal niets in het belachelijke.
Ik reageer op diegene die plots een kans zien om hun haat te uiten omwille van het gedrag van twee criminelen, welke zwaar moeten gestraft worden.

Mijn mening is: niemand mag het heft in eigen handen nemen. Dergelijke feiten moeten zowiezo zwaar bestraft worden.

het bericht bevat in iedergeval te weinig achtergrond informatie.
Zoals "kansarmoede", "slachtoffer van discriminatie", "moeilijke leefsituatie", "sociale achterstand"?
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 13:29   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is waar.
Maar tijdens het derde rijk ? wat hebben onze vlaamsche vrienden allemaal uitgespookt ?

In iedergeval: nee, geweld is ontoelaatbaar.
Rotte appels heb je overal, en die moet je zwaar aanpakken.
Citaat:
een tijdje geleden waren er wel veel Vlaamsche lieden die het toepasten (zie hulp aan het derde rijk);
de daden van o.a. Degrelle en zijn REX partij hebben ze je nooit aangeleerd zeker? Enkel collaboratie in Vlaanderen zeker? Nergens anders natuurlijk. Daarom dat Wallonie recent ?*l hun documenten over deportatie van hun joodse medeburgers, met behulp van hun franstalige landgenoten netjes hebben laten verdwijnen? Spijtig genoeg lopen er nog mensen rond die het kunnen getuigen! Maar op de scholen wordt natuurlijk enkel aangeleerd hoe verderfelijk de vlaams-nationalisten waren die meenden dat de duitstaligen enig begrip voor het Nederlands zouden hebben! foei foei foei

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 13:30   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee circe, afmotten is geen normaal gedrag en dient zwaar bestraft te worden.

Heeft iemand nog meer nieuws over deze gebeurtenis ? In plaats van er los op toog praat te verkopen en iedereen op een hoop te gooien omdat twee smeerlappen zoiets ergs hebben gedaan.

TWEE? er kwamen 'toevallig' nog wat vriendjes langs die zich ook aangesproken voelden hoor. Die klopten lustig mee... zal "eigen koeltoer eerst" geweest zijn zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 22 september 2008, 13:32   #85
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zijn er geen islamitische belastingssbetalers ?

Wat voor leugens en insinuaties verspreid jij.

Mbt ramadan en diabetici: ik heb vernomen dat ze niet aan de ramadan moeten meedoen. We zijn nu wel off topic aan het gaan.
hewel? wat zeg ik net? Dat er jaarlijks campagne wordt gevoerd om aan hun islamitische hersencellen duidelijk te proberen maken dat ze NIET HOEVEN MEE TE DOEN.
En ja, er zijn ook islamitische belastingbetalers die daaraan meebetalen.
Kan je me echter even uitleggen waarom dit niet kan betaald worden vanuit jullie eigen zakatpotjes? Daar zit nochtans genoeg in zou ik denken: al die oliecentjes bijvoorbeeld? Of dienen die enkel om in andere landen megalomane moskeeën te bouwen? Omterhoogst en omtergrootst? en liefst nog met soepsidies? een autochoon zou er begot op slag werkonbekwaam van kunnen worden!

Laatst gewijzigd door circe : 22 september 2008 om 13:35.
Oud 22 september 2008, 15:31   #86
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Zoals "kansarmoede", "slachtoffer van discriminatie", "moeilijke leefsituatie", "sociale achterstand"?
nee, over het verloop van deze zaak.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
Oud 22 september 2008, 15:35   #87
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, over het verloop van deze zaak.
Natuurlijk staat er niet genoeg informatie in het bericht: er staat alleen in dat een man halfdood wordt geslagen omwille van een pint. Te weinig info om er een draai aan te geven ten goede van de aggressors.
Oud 22 september 2008, 15:36   #88
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
hewel? wat zeg ik net? Dat er jaarlijks campagne wordt gevoerd om aan hun islamitische hersencellen duidelijk te proberen maken dat ze NIET HOEVEN MEE TE DOEN.
Kan je me echter even uitleggen waarom dit niet kan betaald worden vanuit jullie eigen zakatpotjes? Daar zit nochtans genoeg in zou ik denken: al die oliecentjes bijvoorbeeld? Of dienen die enkel om in andere landen megalomane moskeeën te bouwen? Omterhoogst en omtergrootst? en liefst nog met soepsidies? een autochoon zou er begot op slag werkonbekwaam van kunnen worden!
daar ga je weer..... je blijft maar doordrammen en rond de pot draaien.
waarom ben ik niet verbaast.
Voor alle duidelijkheid: diabetici doen niet mee aan de ramadan, op enkele uitzonderingen na. Diabetici worden opgevolgd door een geneesheer en krijgen het verbod om mee te doen. Ook binnen de islam mogen mensen die een ziekte hebben, zoals diabetici niet aan de ramadan meedoen.
Op een paar gevallen na zal amper moeten betaald worden uit de KAS, die gespijst wordt met bijdragen van ALLOCHTONEN en AUTOCHTONEN

Laatst gewijzigd door goodwill : 22 september 2008 om 15:37.
Oud 22 september 2008, 15:39   #89
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Natuurlijk staat er niet genoeg informatie in het bericht: er staat alleen in dat een man halfdood wordt geslagen omwille van een pint. Te weinig info om er een draai aan te geven ten goede van de aggressors.
inderdaad te weinig info om van alles erbij te halen.
we weten dat er twee daders zijn en een slachtoffer , maar hoe dat de hele zaak echt in elkaar steekt, kunnen we niet weten en zeker niet met een hele horde anti-allochtonen praat uit 'eigen hoek'
Oud 22 september 2008, 15:46   #90
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daar ga je weer..... je blijft maar doordrammen en rond de pot draaien.
waarom ben ik niet verbaast.
Voor alle duidelijkheid: diabetici doen niet mee aan de ramadan, op enkele uitzonderingen na. Diabetici worden opgevolgd door een geneesheer en krijgen het verbod om mee te doen. Ook binnen de islam mogen mensen die een ziekte hebben, zoals diabetici niet aan de ramadan meedoen.
Op een paar gevallen na zal amper moeten betaald worden uit de KAS, die gespijst wordt met bijdragen van ALLOCHTONEN en AUTOCHTONEN
ik heb het over de campagne die door DOKTERS gevoerd wordt om de islamitische diabetici te kunnen bereiken om niet mee te doen met ramadan, want blijkbaar is islam op zich niet in staat die mensen voldoende in te lichten, laat staan dat mohammed of allah weet wat diabetes is.
Ik zie niet in waarom die preventiecampagne mee moet betaald worden door niet-moslims.
Normale diabetici halen het namelijk niet in hun hoofd om gedurende één maand hun eetpatroon gewoon om te gooien.

Oud 22 september 2008, 16:25   #91
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
ik trek helemaal niets in het belachelijke.
Ik reageer op diegene die plots een kans zien om hun haat te uiten omwille van het gedrag van twee criminelen, welke zwaar moeten gestraft worden.

Mijn mening is: niemand mag het heft in eigen handen nemen. Dergelijke feiten moeten zowiezo zwaar bestraft worden.

het bericht bevat in iedergeval te weinig achtergrond informatie.
Gaan ze gestraft worden door de links benoemde rechters? Ik peis het niet het is hun cultuur he !
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 18:58   #92
Rechts
Vreemdeling

Rechts's schermafbeelding

Standaard

Als je dat leest dan wil je toch dat elke moslim onmiddelijk dit land verlaat... waar gaat de wereld nr toe ?!
Oud 22 september 2008, 20:47   #93
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechts Bekijk bericht
Als je dat leest dan wil je toch dat elke moslim onmiddelijk dit land verlaat... waar gaat de wereld nr toe ?!
Als je gelooft in de goedheid van de niet-gehersenspoelde mens, zou je eerder zeggen dat je wilt dat alle moskeeën worden gebulldozerd dan dat alle moslims het land uit moeten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 22:12   #94
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
we weten dat er twee daders zijn en een slachtoffer , maar hoe dat de hele zaak echt in elkaar steekt, kunnen we niet weten en zeker niet met een hele horde anti-allochtonen praat uit 'eigen hoek'
Ik vind dat ze er bij de zaak Hans van Themsche ook van alles bijgehaald hebben. we weten dat er een dader is en enkele slachtofferkes , maar hoe dat de hele zaak echt in elkaar steekt, kunnen we niet weten en zeker niet met een hele horde links-radicalen praat uit 'eigen hoek'
Oud 22 september 2008, 22:25   #95
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

@Circe:
Citaat:
Ik zie niet in waarom die preventiecampagne mee moet betaald worden door niet-moslims.
Ik vind het ook klote dat er zo veel geld wordt besteed om die suikerzieke Mohammedanen (6x vaker bij hun voorkomend dan bij inboorlingen) voor te lichten over hun gezondheidsrisico's.

Maar aan de andere kant kan je het ook puur economisch bekijken: iedere niet-rammadannende allahtoon is winst. Want zakt er eentje op straat in elkaar dan gaat dat heel wat kosten. (ambulance, paar dagen ziekenhuis, complicaties...)
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 06:46   #96
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
neen er kjwam ook nog een groep islambroeders erbij om te helpen die arme man verder bijeen te slagen !!!! leugens dus dat er slechts 2 waren jij kent duidelijk de islambroeders niet
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 11:50   #97
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechts Bekijk bericht
Beste,

je mag niet veralgemenen en iedereen op een hoop gooien.
Oud 23 september 2008, 11:52   #98
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
@Circe:

Ik vind het ook klote dat er zo veel geld wordt besteed om die suikerzieke Mohammedanen (6x vaker bij hun voorkomend dan bij inboorlingen) voor te lichten over hun gezondheidsrisico's.

Maar aan de andere kant kan je het ook puur economisch bekijken: iedere niet-rammadannende allahtoon is winst. Want zakt er eentje op straat in elkaar dan gaat dat heel wat kosten. (ambulance, paar dagen ziekenhuis, complicaties...)
je gaat hier wat te ver in je pleidooi, op het randje eigenlijk.

Maar om terug te komen op je bewering van 6x meer diabetici bij moslims dan bij niet-moslims --> kan je een onweerlegbaar bewijs voor geven (enkele neutrale bronnen gebuiken), aub ?

Laatst gewijzigd door goodwill : 23 september 2008 om 11:53.
Oud 23 september 2008, 14:20   #99
mja
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
je gaat hier wat te ver in je pleidooi, op het randje eigenlijk.

Maar om terug te komen op je bewering van 6x meer diabetici bij moslims dan bij niet-moslims --> kan je een onweerlegbaar bewijs voor geven (enkele neutrale bronnen gebuiken), aub ?
Das toch normaal? Al is Turkse deserten geproeft? Ge zoud er pas suikerziekte van krijgen!
mja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 14:45   #100
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
circe heb ik het al gezegd "i love you"
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be