![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() Hmmm
Laatst gewijzigd door T-101 : 22 september 2008 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Wat een gezeik. Alahhhh is geboren uit zwijnestront. Of is het koeiestront?
Alleszins stront |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat betreft de 7 hemelen een boven een andere is logisch redenerend zonder de taal te beheersen dat het niet minder of meer hemelen impliceert. Er kunnen perfect miljoenen zijn maar dit impliceert ook niet dat er geen twee zijn die een op een andere ligt, en vice versa. Laatst gewijzigd door Ahmes : 22 september 2008 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar als je kunt aantonen of bewijzen dat het niet geloofwaardig is, dan zal ik jou ervoor danken maar zomaar zeggen wat je wel geloofwaardig of niet geloofwaardig vindt is niet echt nodig, en daar hebben we niets aan. Nu moet ik dus een vraag stellen, in feite de vraag herhalen: wat is je reden om dit ongeloofwaardig te vinden? heb je bijvoorbeeld een wetenschappelijke bewijs dat dit niet kan, of dat er geen andere bron van kennis bestaat? Hoe zou je dan met deze feite moeten omgaan? http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert5.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik ga me hier niet bemoeien want blijkbaar is het een discussie "Moslims vs ongelovigen".Maar ik wil wel iets wel toevoegen.
Er bestaan 2 topics : 1)of de Koran het woord van Alah is of die van Mohamed. 2)of er inderdaad wetenschappelijke feiten staan in de Koran. De topicstarter startte de topic om nummer 2 te bespreken.Dus aan de ongelovigen of gelovigen van andere religies hun argumenten tegen te spreken. ik ben geen Moderator maar vind dat er enige orde moet blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er wel orde is met een paar uitzonderingen die geen aandacht verdienen. We zijn nog steeds bezig over de inhoud van het onderwerp . De argumenten worden hier inderdaad tegengesproken en wij spreken weer de tegenargumenten tegen. Dialoog is een goede zaak! Laatst gewijzigd door Ahmes : 22 september 2008 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS Bogeart heet het nergens over kernenergie en e=mc2. Noch over electriciteit, electromagnetische golven en zowat alles waarop ons dagelijks leven NU is gebaseerd.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 22 september 2008 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Er komt geen licht uit de maan.
![]() |
#93 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Over oppervlakkigheid gesproken en dat elke vers verdraaid kan worden is niet juist, anders haal maar een vers uit de koran en daarna de verdraaiing met een taalkundige bewijs. Als je niet in staat bent om dat te doen, dan ben je verkeerd bezig, maar het kan zo goed zijn dat er sprake is van een behoefte om de islam tegen te spreken en dat is van mijn part geen probleem als het jou maar gelukkig maakt, maar met kennis van de zaken kan men altijd betere discussies voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat staat niet zo in de Koran.
![]() |
#100 |
Burger
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=vbDjxnJh3To
Uit het boek van Dr. Maurice Bucaille The Bible, The Qur'an and Science: http://witness-pioneer.org/vil/Books...d%20the%20Moon Laatst gewijzigd door Ahmes : 23 september 2008 om 00:15. |
![]() |
![]() |