![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is het mes dat bij de bewijsfoto staat, een lock knife van het merk Stanley.
In België een verboden wapen. Eerst dacht ik even aan een electriciensmes, maar die zijn meestal voorzien van een houten heft.
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kon het merk niet goed lezen op de foto. Is idd een mes van stanley. Maar niet hetgeen de meeste voor ogen hebben als stanleymes. ![]() Het is dus idd een vouwmes
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 september 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja , volgens de advokaten van de verdediging ligt het uiteraard niet aan de dader ...
![]() 't Heeft zelfs niets te maken met die mp-3 speler ... Citaat:
![]() De paniek van Adam G. ???????? ![]() Wil dit nu zeggen dat elkeen die in z'n stamboom iemand vind die miserie heeft gekent nu gratuit mag gaan doden en moorden ??? 't Ligt dan toch aan 't verleden ... ![]() Terwijl mensen er al jaren over klagen dat misdadigers te snel vrijkomen voor het aangedane leed, zorgen deze dure advokaten er voor dat den deze binnen enkele jaren vrij mag rondwandelen ... ![]() Rechtspraak ??? ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Denk dat ik eens een mp3-speler ga rippen dit weekend...
Heb hier nog een MG-42 liggen,zal deze dan ook gebruiken als ik me bedreigd voel door het slachtoffer. Klotegerecht in Bleghië! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, we hebben 2 jongens die een andere jongen aanspreken dat deze jongen zijn klein electronisch apparaatje af zou geven.
En dan , plots, voelt 1 van die jongens zich bedreigt, desondanks dat ze met zijn 2en zijn. Een paniekreactie. Het gebruik van een verboden wapen in België. (een hamer kan op dezelfde manier geklassificeerd worden). Een aantal steken in de borst en buikstreek. En dan niet weten dat dit een moordpoging is? Zelfs een 14 jarige pygmee weet dat een buikwonde op zijn minst zeer pijnlijk is, en zowat de gruwelijkste manier om langzaam te sterven. Om niet te spreken over een zuigende, bloedgutsende wonde in de borstkas. Paniek is een raar beestje, maar om de acties van Adam G te bespreken, is dat dan toch een voorbereide paniekactie. Neen, Adam G is en blijft een rover en moordenaar. Misschien geen roofmoordenaar volgens de letter van de wet. Maar in mijn ogen eentje die de rest van zijn natuurlijke leven in de diepste krochten van de steenkoolmijnen de staat mag gaan sponsoren met hard labeur. Ik hoop voor deze onaangepaste in de moderne maatschappij crimineel, dat hij zijn daden mag contempleren in een Pools werkkamp.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat het allemaal nog bizarder maakt, is dat zijn kompaan wel veroordeeld is voor roofmoord, weliswaar door de jeugdrechter. maw degenen die niet gestoken heeft, is een moordenaar, degene die wel gestoken heeft, dat is iemand die gewoon in paniek geslagen is....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Culturele achterstand is precies een goed excuus.
Asjeblief zeg, die kerel wist goed genoeg wat hij deed, anders zou hij niet zijn gevlucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om even met de deur in huis te vallen. Net zoals onze verziekingen eigenlijk de dictatuur van de dommen is, is ons rechtssysteem met een "willekeurig gekozen volksjury" een loterij waar domheid in zegeviert. En daar waar geen volksjury aan te pas komt, is het een perfect voorbeeld van de corruptie die heerst op alle plekken waar mensen aan de gang zijn die denken, of zelfs effectief, de macht te hebben. En ja, ik vind de meeste van mijn klandgenoten te dom om mee te mogen beslissen over het bestuur van het land. Helaas is mijn enige verzet dat ik nu nog over heb, emigratie.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker als het fans van het VB zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt er nog van, maar eerst een weloverwogen keuze maken.
Ik ga niet naar Nederland verhuizen, het land der mijner vaderen. Helaas is er geen land zoals het futuristische "Freehold Grainne" http://en.wikipedia.org/wiki/Freehold_(novel)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 september 2008 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Zoals diegene van het beroepshof die de club toen heeft vrijgesproken van de beschuldiging para-militaire organisatie met het opzicht de vernietiging van de Belgische staat. Die mens is 2 weken later gebroodrooft door de staat met tot gevolg dat er steeds minder van die goede rechters overblijven uit schrik dat ze door de staat gebroodrooft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Ik blijf alleszins totdat Belgie kapot is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
laat me stellen dat beide standpunten gevoelsmatige standpunten zijn en die gevoelens zijn subjectief, niet objectief... naargelang men zich tot de ene groep voelt te zijn, of tot de andere ... beoordeelt men de dingen anders gekleurd... een volksjury is nochtans de emanatie van het volk... dus oordeelt die zoals het volk oordeelt... niet zoals de kemphanen van extremisme en racisme op dit zogenaamd forum... en wat is het verschil tussen de advokaten die een jury trachten naar hun hand te zetten... en de politiekers, of "gekleurde" mediamensen, die ook hetzelfde nastreven om de kiezers te beïnvloeden of vox populi bespelen...? tja... Van Temsche is een benadeelde... Adam is een bevoordeelde... een beetje objectiviteit zou niet kunnen schaden... me dunkt... maar objectiviteit... bestaat die dan wel ????
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
20 jaar is heus wel veel hoor Ok, hij kan vroeger vrij komen door goed gedrag maar dan nog.. Je doet precies of jeer met een boete en een werkstrafke van af komt ![]()
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Dood zijn is natuurlijk minder erg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beiden hebben gemoord, zonder dat er enige realistische redenen aan verbonden konden worden. De ene schoot "onschuldigen" neer zonder zelfverrijkende bijbedoelingen, de andere stak slechts 1 "onschuldige" neer, maar met als beoogd resultaat het verkrijgen van 1 MP3 speler. In mijn opinie mogen beiden de keuze krijgen, levenslang in de steenkoolmijnen/dijkversterkingen/huisvuilafgravingen/whatever hard labeur of vrijwillig orgaandonor worden. Mits dienverstaande dat het leven van zo'n crimineel orgaandonor maar zal strekken tot de meest economische/mensreddende verdeelsleutel van de organen is gevonden/bereikt.
![]() |