![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zei dan ook zomaar iets hè?
Tenslotte ben je niet alle dagen heel de dag aanwezig op je fitness en kan je dus niet weten wat je daar zei te weten nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() dat groepsgedrag ontken ik trouwen niet, meer zelf, ik vind het een groot probleem. ik hoor genoeg klachten van meisjes die in Brussel, Mechelen, enzoverder lastig gevallen worden en het zijn Marokkanen meestal.
maar in de fitness waar ik zit, heb ik nog nooit een meisje lastig gevallen zien worden en ik schat dat rond de 75% er allochtoon is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() ik zit daar 2 jaar... we kunnen toch niet meer spreken van een anekdote meer dan? ik ga anderzijds mijn persoonlijke ervaring niet als "bewijs" naar boven halen maar ik vind een praktisch voorbeeld toch wat meer zeggen dan dit islamofobisch irrelevant geleuter hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() da's uw mening waarop je recht hebt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NIETS racisme aan en nu ook bevestigd door de rechtbank!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Me lijkt dat dat hier compleet over het hoofd wordt gezien. Het is niet de plicht van een onderneming om tegen al dan niet terecht racisme te strijden, het is wel de plicht van die onderneming om te proberen winstgevend te zijn. Dat, veeleer dan het al dan niet terecht zijn van die discriminatie door die uitbater, lijkt mij hier het belangrijkste. Ik vind het compleet onaanvaardbaar dat de overheid zich hierin mengt. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 maart 2011 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() En toch vind ik het raar dat het CGKR geen klacht indient tegen fitnesszaken die mannen weigeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je zou natuurlijk kunnen stellen dat dit aan de uitbater ligt, maar als hij hier iets aan zou doen, dan komt hem in de gazet, zoals hier gebeurt is. Maar goed, ik heb de uitbater van mijn vorige fitness ook duidelijk gemaakt waarom ik vertrok.
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Je moet eens proberen als autochtoon een Turks café te betreden...
Ben je een vrouw, doe het dan best met politiebegeleiding. Hier hebben de heren en dames van het centrum voor gelijkheid van racisme en tegen kansen precies nooit problemen mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() Evenmin achten bepaalde gemeenten het een probleem mannen op bepaalde dagen en uren de toegang te verbieden tot de gemeentelijke zwembaden, dit ten behoeve van de moslima's. Ook dit is binnen het politieke correctheidsdenken volstrekt aanvaardbaar. Dergelijk barbarisme wordt verantwoord in termen van "respect voor andere culturen".
Laatst gewijzigd door Clisthenes : 28 maart 2011 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hypocriet CGKR werd dan ook niet in het leven geroepen om de belangen van autochtonen te verdedigen maar wel om ze beknotten.
|
![]() |
![]() |