![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Pittig detail: er was - en is - geen enkele politieke vergadering of congres waar meer werd gerookt dan op die van Agalev en nu Groen! En hun peuken... die werpen ze natuurlijk op straat. Grappig eigenlijk, en zoals ik al schreef: het milieu is een perfecte melkkoe in tijden van komkommer. Als ik niet goed wist wat schrijven, dan bracht het milieu altijd soelaas. Mocht ik nu nog een wit krantenblad moeten volkrijgen, dan was deze schaamplakker alvast een prachtig cadeau. Maar hij blijft in het échte leven natuurlijk misdadig en onnozel.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 9 oktober 2008 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Komaan, man. Je weet wel beter dan deze onzin. Onze welvaart hier is niet onze verdienste en al helemaal niet die van een individuele Westerling die meesurft op een doorgedreven systeem van uitbuiting. Moet ik hier echt een geschiedenislesje geven over de structurele plundering door het Westen? (Alex De Grote-Romeinen-Kruistochten-Nieuwe wereld-Afrikaanse Kolonies-Lageloonlanden). Wij zijn al jaren bezig met de anderen te bestelen. Nog steeds en onverminderd. Is dat erg? Ja, natuurlijk, maar ook ik heb een laptop en kleertjes en een TV etc. Echter, beweren dat het Westen het zo goed heeft door hard werken en intelligentie is zò kortzichtig dat het lachwekkend wordt. Wat wij hebben is 1000 keer meer dan wat de hardste werker in 1000 mensenlevens kan bijeenscharrelen. Dat komt namelijk omdat ze elders harder werken, voor minder loon en voor ONZE welvaart. Dat is geen mening hoor, dat is de koude waarheid.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 9 oktober 2008 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe verklaar jij anders dat ze stickers gaan kleven op wagens, die qua vervuiling zelfs beter presteren dan een hoop andere, maar minder dure wagens? Citaat:
Citaat:
![]() Vertel eens, hoe kom jij van "mensen zijn niet gelijk" naar "alles mag"? Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou een enorme verspilling zijn, om technologie en materialen nìet te gebruiken en zonder enige twijfel zijn de robuuste SUVs en aanverwanten ideale gezins-auto's maar tevens perfect inzetbaar als multi-purpose-bedrijfsvoertuig.
Ik twijfel er geen moment aan dat de meeste eigenaren hun inschattingen, waaronder óók de levensduur van de machinerie, vooraf goed gemaakt zullen hebben.
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Het lukt mij niet om er een foto van op Net te vinden; nouja, ik heb zo'n fors voertuig niet nodig nu alle 6 kinderen al enige jaren de deur uit zijn, amuseer mij verder uitstekend met mijn brom-vrachtwagentje maar toch krijg ik iedere keer een soort van hebberig gevoel als ik zo'n gezellig zwart beest zie langsschuiven.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 9 oktober 2008 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
http://www.downloads.nl/results/imag...+Fiat+Multipla Edit: ha, tòch! Ditizzum en de TREEPLANK staat onderin het bericht bij OPTIES: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=974
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 9 oktober 2008 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn beste auto ooit zal wel mijn mitsubishi pajero geweest zijn, maar qua verbruik zal het ook wel mijn duurste geweest zijn.
Dergelijke wagens zijn meer een beetje een werkpaard dan auto alleen. Goed voor wie veel moet trekken of in sneeuw en ijzel moet rijden of modder en zo van die dingen.
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe realistisch was dat voorstel waarop ik reageerde mss ??? ga mss ergens liggen jammeren of zo ![]() je hebt me zwaar teleurgesteld eno. |
|
![]() |
![]() |