![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat vind u minder mank dan het gebruik van radio-isotopen in ziekenhuizen. Isotopen die op speciale manieren gefabriceerd zijn, vervoerd worden, gestockeerd worden, en waarbij blootstelling aan die isotopen geminimaliseerd wordt tot de patient, en waarbij de blootstelling voor bijstanders vermeden wordt, en nagenoeg miniem is. Je moet maar durven
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het zou me niet verbazen dat de "onofficiele veldtesten", als die er al waren, op zijn minst een groot plezier waren van de gebruikers, en net iets minder jolijtig voor de "bestraalde terroristen". Ik ontken niet dat het wapen dodelijk kan zijn, als het ervoor aangewend word. Maar dat kan je ook van een blad papier zeggen. Maar op zijn minst is het net iets minder dodelijk bij normaal gebruik dan een zwaard.
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Maaar feiten interesseren u ongetwijfeld niet. Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 15 oktober 2008 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() U wenst dus als ik het goed begrijp alle gebruik van verarmd uranium verbieden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar bon, wat was volgens u dan de primaire reden? Laatst gewijzigd door Akufen : 15 oktober 2008 om 11:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
En hoeveel geld hebben de VS daar al uitgehaald? Oh juist: 0. Wat mijn analyse van de motivatie van de VS betreft verwijs ik naar een andere thread. Ik ga dat hier niet allemaal herhalen. Ik weet wel dat het gemakkelijker is om gewoon wat slogans na te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar je hebt gelijk, je kan uw verzinsels beter tot 1 topic beperken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het enige dat voor het "menssmelten" op wapenniveau in aanmerking komt is biologisch. Enzymen en de organismes die deze enzymen produceren. En gelukkig zijn ze nog niet zo dom dat ze zulke zaken inzetten in een lokaal conflict. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() edit
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 15 oktober 2008 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Daarmee is mijn punt ineens gemaakt denk ik. Citaat:
Is dat echt het beste dat je kan verzinnen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
En ongetwijfeld verdiende niemand geld aan de olie-industrie in Irak onder Saddam Hoessein? Wat betreft Halliburton en anderen, wie betaalde hen ook alweer? Oh ja, de VS zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iraq for sale http://www.youtube.com/watch?v=6cJlJudDtVE http://video.google.com/videoplay?do...86727392146155 Het is 'het volk' dat gebruikt wordt voor iets waar ze niet voor gekozen hebben, Amerikanen niet, en Irakezen niet. Deze oorlog heeft zeer weinig met Amerika te maken, maar alles met de bedrijven die al veel langer dan vandaag een supranationale visie hanteren. Als u de 2 kan onderscheiden zal het hele zaakje vast duidelijker worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het, en ja dat geloof ik nu eens zelf sé. Laatst gewijzigd door Akufen : 15 oktober 2008 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |