![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() wa wazzekik vruuger stoem
ik warkte m’n eige kroem veur nen appel en ‘n ei, in de smeerlapperij van ‘n andermansen eigendoem diên tijd was ‘t proletariaat nog ballange ni tot iet in staat want ik noemde m’nen baas is “varkesblaas” en ik vloog mè m’n botten op straat veuruit kameraden, vivan de vakbond sluit aan kameraden, vivan de vakbond betaalt kameraden, vivan de vakbond veur den boterham. . van de wârrekman ik wier dan mor syndicalist en lak nen echten idealist mokte kikke ambras veur de wârkende klas tegen elke kapitalist ge versta wel da’k het ni dee veur ‘n arremoeizaaiers-pree want na wazzekik “Meniêr”.. en dan wilde wel meer dan ne simpele warkmens hee veuruit kameraden, vivan de vakbond sluit aan kameraden, vivan de vakbond betaalt kameraden, vivan de vakbond veur den boterham. . van de wârrekman duer m’n ellebogen en m’ne mond zennek naa den baas van den bond mè drij auto’s en e yacht, en ‘n huis of zeve-acht en nog hier en daar e lappeke grond ‘t personeel van me syndicaat tot slot nog ne goeie raad: darft nooit ni stake, of ik zal olle krake want ge vliegt me e botten op straat … veuruit kameraden, vivan de vakbond sluit aan kameraden, vivan de vakbond betaalt kameraden, vivan de vakbond veur den boterham. . van de wârrekman veuruit kameraden, vivan de vakbond sluit aan kameraden, vivan de vakbond betaalt kameraden, vivan de vakbond veur den boterham …. van de wârrekman |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() ach wellicht kent ge die beter dan ik, jullie zijn daar toch allemaal zo gefixeerd op ... wat is het? WNP en consoorten ... Stormfront ... ge kent die groupuscules toch ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Dus voorpost is respectabel rechts volgens jullie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent blijkbaar de enige die op al mijn bronvermeldingen en op die teksten heeft gereageerd. Zucht. @ Manta: het ging om niet-studenten en dus ouderen bij rechts, niet bij links. Wil je beweren dat er bij rechts geen ouderen en dus (waarschijnlijk ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 oktober 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Respectabel zijn geen van beide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Daaraan zie je al dat deze "getuigenis" gewoon propaganda vanuit een zekere hoek is. Maar kom, het is al iets dat ze er geen VNV'ers van hebben gemaakt. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is pertinent gelogen. Ik heb genoeg betogingen en manifestaties zelf meegemaakt en ken de rol van voorpost daar in. Voorpost voorkomt geweld, voorpost zorgt ervoor dat de situatie niet escaleert, voorpost beschermt bijstaanders en houdt alles binnen de perken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indymedia maakt zich weer eens belachelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En die "documentaire" is wel gemanipuleerd, hoor. Beelden van het VB waartussen beelden van concentratiekampen heen flitsen? Naziliederen die ze laten horen bij beelden van Vlaamse manifestaties, terwijl die daar niets mee te maken hebben? Pure propaganda, noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |