![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het probleem zit hem in de vrijheid van godsdienst die nogal zeer breed wordt uitgesmeerd natuurlijk. en dan is de vraag: welke wet primeert? Die van vrijheid van godsdienst of de AD wetten? In het laatste geval zou islam moeten verboden worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 oktober 2008 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Art. 19 De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat niet zo slecht dat ze eens een beetje optreden tegen al die homo toestanden. Of dat nu van de Marokkaan komt of van een ander.
En blijkbaar werkt dat nog ook. Want hoe minder men het tolereert, hoe minder er van zijn.
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stoer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Holibis hebben toch ook recht op een bestaan(enkel zal ik dit voor mijn kinderen niet als normaal gedrag aanpraten)
![]() Zijn echt wel twee andere dingen Holibis en hetro's
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me de evidentie zelf.
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 oktober 2008 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet dus geen moslim zijn om homohater te kunnen zijn.
Omgekeerd is het ook nog steeds de vraag of het feit dat je moslim bent, er automatisch toe moet leiden dat je je vroeg of laat aan homohaat bezondigt (hm, beladen term in een religieuze context!) en overgaat tot strafbare feiten. Er is dus meer aan de hand.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 oktober 2008 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haat= gewoon weg onbekend bij jongeren onder jullie,haten en afkeer hebben van iemand,iemand niet willen erkennen,iemand verafschuwen Wel ik heb dus geen hater omdat ik Homo kan verdragen,ze niet verafschuw,het zijn zelfs mijn vrienden Maar mijn kinderen leer ik aan dat het een abnormaal gedrag is waar je zelf niet kan aan doen indien je zo bent
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Groot gelijk hebben ze, de standaard moet een stabiel Christelijk hetero gezin zijn, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() Ironisch natuurlijk dat twee groepen die zo politiek correct zijn in de ogen van links, met mekaar slaags geraken.
Ik ben niet voor gay pride e.d. toestanden, maar ze hebben wel het recht zonder problemen samen te wonen en geen voorwerp te worden van geweld, net zoals elke andere bevolkingsgroep. Het probleem is dat de moslims altijd geknuffeld worden en alles mogen. Als hun geweld zich dan tegen links keert, is dat moeilijk te verteren voor de politiek-correcte meute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sedert ze in amsterdam de homo's in elkaar slaan zijn er al veel minder. Dus het werkt.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat mambo van het mannelijke geslacht is? Dan wens ik hem hiermede een "genezen" lesbienne als echtgenote! have fun!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen (en vooral op dit forum) is zo homo gezind?
Trend? Of ...? Rest dan de vraag, hoe komt het dat er nu zoveel zijn?
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank bij voorbaat.
![]() |
![]() |
#100 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |