![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() ok , in een neger dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Zijn ook dikwijls zo dus neen merci.
Ook bij deze is hun mentaliteit anders,wel beter dan moslims maar toch ook anders.Heb het deze week nog gehoort op mijn werk waar een vlaams meiske die ik ken er met een neger is begonnen en het is af omwille hij vind dat mannen de baas zijn en hij ook vond ze teveel met mannen stond te praten enz...Haha,onvoorstelbaar toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() .......een Tibetiaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Inderdaad onvoorstelbaar...iets beginnen met een neger.
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat hier nu weer allemaal over negers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 november 2009 om 01:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
..en met een rasechte Vlaming? zo eentje met een gouden kettingske, met veel borsthaar. Laatst gewijzigd door Tamam : 19 november 2009 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verafschuw mannen die misbruik maken zeg maar van hun kracht(omdat ze meestal sterker zijn dan vrouwen he). Ik ken zo iemand,de vrouw heeft hem eindelijk verlaten.Soms is dat niet makkelijk ook he,je hebt kinderen en je hebt een huis,je kan mss nergens terecht,je hebt het geld niet enz.... Bij moslims is het geweten zij de baas zijn en hun wetten en regeltjes.Op mijn werk zegde gister de marokkaan nog dat vrouwen de was en de plas moeten doen en zij de baas zijn en das een gast van 26jaar. De jongen is zo opgevoed door de ouders en buiten dat'em hier werkt en nederlands kan heeft deze niks gemeen met ons,die leeft naar de waarden en wetten en regeltjes van de islam. Offerfeest,ramadan,heb hen eens gepolst over die mohammed cartoons en ik moet wel nie zeggen zeker wat deze als antwoord hebben gegegen ![]() Heb he, vlakaf gezegt;allemaal dikke bullshit die godsdiensten,interesseert mij niet,ik vind het allemaal zever. Ik zeg tegen hem ook;ik heb seks en rook en drink en eet wanneer ik ook wil. Dan geeft deze als antwoord;das mijn godsdienst en zegt deze ;ik MOET met nadruk op moet dat doen. Bullshit natuurlijk;niemand is verplicht om te MOETEN naar de moskee te gaan of aan de ramadan en dergelijke meer mee te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet dat ze niet in orde zijn met een bouwvergunning. Wat is er mis met de bouwvergunning? Maar ik denk dat ook dit niet van groot belang is; tenzij je wil beweren dat het VB enkel betoogt tegen de ene Moskee en niet tegen een andere. Ik heb nogal sterk de indruk dat het VB betoogt tegen iedere Moskee; dat ze tegen iedere Moslim is; zonder onderscheid. Blijft natuurlijk mijn vraag waarom de inwoners van Kortrijk moeten betalen voor de verkiezingsmeeting van het VB. Aangezien jij een deelnemer was; kan je me vertellen of het VB de boodschap van de buurtbewoners, (de affiches "zonder haat straat" en "ik zie u graag") begrepen heeft en er rekening mee zal houden?" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kom jijdan telkens de proppen wanneer woordmoslim wordt genoemd ?? Dat VBbetoogt tegen/pro eender wat , tja , doen maar op !! Netzoals andere tegen/pro eenderwat betogen !! Citaat:
Trouwens , hoe moet meniets neutraal bekijken ?? Ook: Als VB tegen moslims mag , mogen andere tegen VB zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vb is niet tegen moslims,wel tegen bepaalde zaken die ze doen enz... Godsdiensten interesseren mij idd niet,vind het dikke zever en veel goeds is er ook nog niet uitgekomen.Neemt niet weg ik mij niet zal verzetten tegen mensen en godsdienst die hier hun boeltje komen opdringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk , ikmoet ookniks van geloofsgeloven weten , maar alser ene zijn paternoster "opvreet" , of ander matje richting mekka , mij nietgelaten , laatmaar doen !! Zeggen beide gijMOET volgen zeg ik: ikhet mijne , Ieder hetzijne !! zal NOOIT zeggen , mij volgen !! Blijf jezelf , zodenk ik !! Wehebben maar 1 aardbol , wordt dieopgeblazen , .... finito , iedereenom zeep !! Datbegrijpt men niet !! Egoïsme drijft meerboven , dan menlief is !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |