![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen die zich laten interviewen, zijn mensen die momenteel zelf ook steun bieden aan andere slachtoffers. Vanuit hun eigen ervaringen proberen ze andere een hart onder de riem te steken, en hen een beetje wegwijs te maken op vlak van hulpverlening waar ze terecht kunnen. Ik maak mij geen illusies een slachtoffer te gaan interviewen waar het verwerkingsproces zelfs nog niet bij begonnen is. Persoonlijk zou ik het wel kunnen nu. Ik zou ook een interview kunnen geven aan iemand over mijn persoonlijke verhaal dan. Ook net doordat ik het verwerkt heb wat mij overkomen is. En ik kan u verzekeren dat ik zelf al tientallen vrouwen die in mijn vroegere situatie zat, op het goede spoor heb kunnen zetten. Soms Groentje, kan je iets heel negatiefs in je leven ombuigen naar iets heel positiefs. Je moet daar sterk voor in je schoenen kunnen staan, en dat kan in feite iedereen, ze moeten enkel weten hoe, wat, wanneer, waar... Ik kan zelf op een deftig pakket ervaring steunen uit eigen ervaringen om te weten hoe ver ik eventueel kan gaan bij iemand, ik voel het vanzelf wel aan. Wat dat betreft heb ik een kleine voorsprong op mijn jongere collega-studenten. Ik heb al meerdere gesprekken achter de rug dus ik weet wat mij te wachten kan staan, ik onderschat het zeker en vast niet. Het waren dan wel geen opgelegde gesprekken voor eindwerken; ze gingen net zo goed over de zware psychische problemen waar mensen mee kunnen kampen en bij mij terecht kwamen. Bij mij hebben ook al liggen huilen zoals kleine kinderen, kwaad beginnen worden tot echt agressief toe, zichzelf afsluiten, noem maar op. En vaak heel hartverscheurend. Laatst gewijzigd door Duupje : 22 oktober 2008 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ik ken je vraagstelling niet maar als je bv even iets wil weten over de prevalentie van incest onder de bevolkingsgroep en je plaatst hiervoor een enquête op het internet kan je evengoed een link plaatsen in dit forum, waarvan we veronderstellen dat hier een min of meer diverse steekproef van de populatie zit.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 oktober 2008 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() Succes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Zegt wie?
Dat gebeurt erg veel voor. Er zijn zelfs doctorandi die dat doen. Tenslotte wil je een steekproef uit de bevolking bevragen. Ze is des te representatiever als je er bv ook mensen uit een politiek forum bij betrekt. ![]() Je moet dan wel kunnen controlern of er geen leukerds tussenzitten die hun vrije tijd gaan vullen met jouw onderzoek verstoren en zich 65x opnieuw ervoor aanmelden. Maar of dat een goede zet is of niet, dat is voer voor een andere discussie waarover ik hier niet wens te beginnen. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 oktober 2008 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Jips, en daar heb ik de laatste jaren wel genoeg over gehoord. 't Zou een leuk thesisonderwerp zijn (ik bedoel voor een echte univthesis).
![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 oktober 2008 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 22 oktober 2008 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tel 09 329 01 81 of 011 78 17 52 Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 oktober 2008 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn nonkel eh... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En die zelfhulpgroep van Kortrijk gaan mij heel binnenkort over de vloer krijgen. Bedankt Johan. ![]() |
|
![]() |
![]() |