![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee nee ook de frieten mag je met je handen eten hoor don't worry...heeft niks met etiquette te maken meer met "normaal zijn"; mosselen eet men nu eenmaal met frieten.
Behalve misschien in zuid frankrijk en italië waar de mosselen zo klein zijn dat je een microscoop nodig hebt om ze eruit te peuteren. sjah dan moet je wel iets anders eten erbij...
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() slecht geslapen largo ? pfft raar dat ge nog niet met mosselen in t zuur afkwam ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() was da?
smos= toch kaas en hesp op een broodje? Hesp veranderen in rosbief of zo? Aanrader? Koop jij rosbief voor op den boterham? Al op voorhand gekookt?
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens, al zeker 5-6 keer mosselen uit den aldi gegeten dit jaar, nog gene keer zand gehad. waar koop jij je mosselen?? of wie maakt ze gereed bij jou??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Mosselen in zuur da kunde in den delhaize kopen is niet zo lekker liever haring in zuur... Rauwe mosselen? De pa van nen maat van mij eet ze soms rauw om te proeven denkk...
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Slecht jaar! Ey mij hoor je niet klagen over de aldi maar je zal maar aan mij denken als er zo tussen uw tanden plots "kr kr kr" zand is he ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Deze keer is m'n beleg een paar schellekes rosbief ![]() En ja, bokes met rosbief ![]() In de winkel kunt ge dat kopen als beleg eh ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
MOSSELEN!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 23 oktober 2008 om 08:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet best wel wat een open haard is, Circe. Alleen vond ik je zinsconstructie nogal vreemd. Je was erbij vergeten te zetten dat je dus wel degelijk eerst een bbq op die plek ging zetten en dat de schouw als 'dampkap' moest dienen. Zo'n "flam ding" noemen ze volgens mij ook wel een 'caset' (god knows hoe 't wordt geschreven), in mijn contrijen toch.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het smaakt wel, maar dan ben je je mosselen heel snel beu omdat je frieten je al verzadigd hebben. Het is bovendien zonde om zoiets gezond als mosselen te combineren met vette fastfood-stokjes. Trouwens, mosselen op kot lijkt ineens haalbaar. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 oktober 2008 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() t moe ni altijd met de vrienden zijn hé ![]() ps mosseltjes zijn idd een heel makkelijke bereiding, maar heb je dan wel kookpotten die groot genoeg zijn ? dat zou ik nu niet ddll verwachten op een kot |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 'smos met rosbief', dat klinkt voor mij zoals een 'club met kaas en hesp'. Dan krijg je dus in feite ipv een club een smos. Terwijl een echte club een broodje is met américain, eieren, tomaat, mayonaise en tuinkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar je hebt gelijk: in principe kan je ook je mosselen in dat papilloteke van hierboven gewoon tussen de brandende houtblokken leggen en ze er nadien uitvissen... lijkt me ook een leuke winterse bezigheid. nog tip: als je geen grote pot hebt: met een grote wok kan je ook heerlijk mosselen koken, zelfs nog beter want ze worden gelijkmatiger gaar. En neen, ik hoef ook geen frieten bij mosselen: bruin boter met boerenboter. Vroeger moesten we ook na het eten van de mosselen een glas melk drinken voor het geval er een vergiftigde bijzat (ik denk dat ze bedoelden: eentje die al dood of half verrot was? zo'n vieze).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 oktober 2008 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maddox, dit klinkt bijna als een oneerbaar voorstel.... verduidelijk eens wat je exact bedoelt? ![]() Ge wilt me toch niet aan de kook zetten of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oops. boerenbrood met boerenboter dan... beter hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Bak ze eens zelf zou ik zeggen... Ga bintjes halen bij de dichtsbijzijnde boer schil ze snij ze en smijt ze (in twee keer) in de friteuse... fast foodstokjes ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() "geeeeeeef mmmmmmiiiiijjjj eeeeeeennnssss deeeeee moooossssseeeeellllleeeeen dooooooor" ->oeps die zijn al koud ![]()
![]() |
![]() |