![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() - Aliens
- Jacobs ladder - Silent hill (normaalgezien hou ik niet van films die op games gebaseerd zijn, maar deze vond ik vrij geslaagd) - Teeth (vrij uniek en hilarisch thema) - De eerste twee Evil Dead films - Braindead (hoewel deze meer een horror-comedie is, net als de tweede uit de evil dead reeks) Laatst gewijzigd door captain jack : 1 november 2008 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet echt horror. Wel een aangename film. Zie wel dat men horror en slasher-films wat door elkaar haalt. Nu, voor mij blijft horror sfeer en paranoia en geen 4 emmers bloed per minuut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() deze dus...Met onder andere Roddy McDowall... http://www.horrorweb.nl/m.php?m=6453 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=YJxL2...eature=related
If you want a picture of the future, imagine a boot stomping on a human face -- forever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons 'Halloweenlijstje' van dit jaar bestaat uit volgende films: The others (omwille van het scenario) Silence of the lambs (soort van klassieker) Saw (ken ik niet) Butched (humor + horror: Wat zou dat zijn?) Funny games (Een low budgetfilm, die ik best kon genieten gisteren) Deed me qua filmstijl denken aan Kubrick. Een combinatie tussen The Shining en Clockwork Orange, maar iets simpeler qua scenario. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 november 2008 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |