![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Iemand mag wel anderen martelen, maar de gemartelden of hun mensen mogen niets terugdoen... Heb jij zo'n typische scoutsmentaliteit zo van "de wereld is toch mooi en gezellig"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat is je ultieme "reden" om flamingante te zijn? Citaat:
Hehe nee nee ik heb me nog goed geamuseerd met de dochter van een bekende flamingant er zo tegen zijn ben ik dus niet ![]() Hoe conservatief? Elke zondag naar de mis? Elke zondag koekjes uit de doos van het kon...ah nee ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat denk je over franstalige vlamingen?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke genres buiten folk hoor je zo nog graag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() ![]() zis rost en nen meter 50 ![]() grapje hé Nelle ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Wat denk je van een personages zoals Himmler? Nu ja die man net zoals zijn heer en meester deed het zelf maar mogen we zo een varkens niet gewoon van deze planeet helpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je loopt met een Ier in je avatar... maar je bent tegen de gewapende reacties van de Ieren??
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() Nelle is misschien pro-treaty
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien ben ik wel iemand die de wereld mooi vind en maar ik verafschuw geweld in welke vorm ook. Ik sluit wel mijn ogen niet voor de miserie en de problemen in onze maatschappij en in de rest van de wereld. Ik ben mij daarvan bewust maar daarom moet ik welke vorm dan geweld toch niet goedkeuren? Oog om oog, tand om tand is niet aan mij besteed
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 31 oktober 2008 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het feit dat ik vind dat Walen en Vlamingen verschillende culturen zijn en ook met andere problemen geconfronteerd worden. Beide landsdelen verdienen een andere aanpak. Citaat:
Citaat:
héhé dag klein duimpje ![]() In de privésfeer praat iedereen wat hij wil, maar als je enkel Frans spreekt als je je buiten begeeft en dus gaat winkelen enzo dan stel ik mij daar toch vragen bij. In de faciliteitengemeenten (waar er faciliteiten zijn voor Franstaligen) kan ik mij serieus ergeren aan de manier waarop die Franstaligen zich opstellen, maar ik beschouw dat meestal ook niet echt als Vlamingen.
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 31 oktober 2008 om 14:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kleinkunst
![]() ![]()
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee, ik vind niet dat je zo iemand neerknalt, maar hij zou toch een zware straf van mij krijgen, ten eerste zou hij nooit nog van zijn leven vrijkomen en terwijl hij dan toch vast zit zou hij iets nuttig mogen doen voor de maatschappij...
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, maar absoluut niet tegen de Ierste strijd. Ik kan wel begrijpen waarom iemand grijpt naar geweld maar ik keur het niet goed. Er zijn veel mensen gesneuveld dankzij de IRA en dat keur ik niet goed. Maar ik keur ook niet goed wat de black and tans, UVF,... gedaan hebben. Maar geweld is geen antwoord en ook geen manier om te strijden voor je idealen.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of ik voor het vredesverdrag ben in Noord-Ierland? Ja dat zeker, het probleem lost zichzelf wel op aangezien de katholieken meer kinderen op de wereld zetten
![]()
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weerstand van het volk mag wel, maar ik zou dat nooit met wapens doen.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja ik meen dat, wat is daar naïef aan?