![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Nelle is de volgende in het rijtje, Nelle omschrijft zichzelf als volgt:
Ik ben 25 jaar, geboren en opgegroeid in Brugge, student geweest in Gent en dan gaan wonen in Antwerpen. Ik heb sociaal werk gestudeerd en werk nu als bediende. Politiek: ik ben een Vlaamse volksnationaliste die maatschappelijk gezien eerder naar de linker kant neigt. Hobby's: breien, muziek, lezen, naar feestjes gaan... Oké, de rest moet je maar vragen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() De traditionele openingsvraag: hoeveel keer per maanfd eet je frietjes en wat is je lievelingssaus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() per maand? stuk of 3 keer en met curryketchup
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Welke streek bezoek je het liefst: de kust of Limburg?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik echt moet kiezen, dan kies ik toch wel de kust
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat ik vroeger vaak naar de kust ging en daar dus wel heel wat herinneringen aan hangen en omdat ik het heerlijk vind om te kijken naar de zee terwijl de wind zijn best doet om mij omver te blazen
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor of tegen euthanasie ,en wanneer kan het volgens U (ook bij depressies )
Of is palliatieve zorg een betere oplossing? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor of tegen het homohuwelijk,en waarom?
Kinderen ook binnen deze huwelijken of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor of tegen de oosterweelverbinding?
En waarom ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarnaast wanneer kan het wel...als iemand echt terminaal ziek is en de rest van het leven gezien kan worden als een hel. Ik vind dus ergens ook dat minderjarigen hier recht zouden moeten op hebben. Specifiek in het geval van depressie zou ik eerder geneigd zijn om te zeggen "nee" want er zijn heel wat manieren om een depressie boven te komen en ik dacht niet dat dit een terminale ziekte is hoewel ik er rots van overtuigd ben dat mensen met een zware depressie zich heel slecht voelen en het leven niet meer zien zitten. Maar euthanasie toelaten bij een ziekte die denk ik wel te genezen valt daar heb ik het wel moeilijk mee... Wat palliatieve zorg betreft, ik vind dat nuttig en belangrijk en zeker nodig!
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 30 oktober 2008 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zit hier al van Uw 21 jaar op het forum,is een computer belangrijk voor mensen ?
En waarom juist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ja, en al dat gedoe er rond, er is al veel geld verloren weeral wat ik jammer vind...
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een computer belangrijk? Wel ik denk dat we in een maatschappij leven waar als je geen computer hebt je niet gemakkelijk mee kan gaan met de gang van zaken. Scholen verwachten dat je een computer hebt, bedrijven verwachten dat je een computer hebt,...als je gaat solliciteren en je kan niet met de computer werken dan heb je een probleem en maak je minder kans. Meer zelf je gaan inschrijven bij de VDAB zonder computerkennis is al moeilijk (wat schandalig is). Maar op zich moest niemand een computer hebben dan zou ik het ook niet missen denk ik...hoewel internet een heerlijke bron van kennis is ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja, maar dat was niet hier, dat was in Griekenland denk ik
![]()
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En van mij mogen er ook kinderen binnen deze huwelijken of gewoon in het algemeen bij homoseksuelen omdat als het kind een liefdevolle opvoeding krijgt dat eigenlijk niet maakt of het door mannen, vrouwen of een man en een vrouw opgevoed wordt. Daarbij ben ik er voorstander van dat er veel mensen (grootouders, peters, meters, tantes, nonkels, dichte vrienden) betrokken worden bij een opvoeding van een kind, dat maakt het kind sterker.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vind je van waarom-vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() op zich heb ik daar geen problemen mee, maar "professioneel" gezien, is het best dat je die vragen niet stelt aangezien dat heel beschuldigend kan overkomen, het is beter om een "hoe"- vraag ofzo te stellen
![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nelle waar zit je? We hebben je voor iets nodig...
![]() |
![]() |